Ministru kabineta rīkojums Nr. 25
Rīgā 2020. gada 22. janvārī (prot. Nr. 3 32.
§)
Grozījumi Eiropas Savienības
struktūrfondu un Kohēzijas fonda 2014.-2020. gada plānošanas
perioda darbības programmā "Izaugsme un
nodarbinātība"
1. Atbalstīt grozījumus Eiropas Savienības struktūrfondu
un Kohēzijas fonda 2014.-2020. gada plānošanas perioda
darbības programmā "Izaugsme un nodarbinātība"
(atbalstīta ar Ministru kabineta 2015. gada 4. februāra
rīkojumu Nr. 62 "Par Eiropas Savienības struktūrfondu
un Kohēzijas fonda 2014.-2020. gada plānošanas perioda
darbības programmu "Izaugsme un
nodarbinātība"").
2. Finanšu ministrijai nedēļas laikā iesniegt Valsts
kancelejā precizēto Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas
fonda 2014.-2020. gada plānošanas perioda darbības programmu
"Izaugsme un nodarbinātība".
Ministru prezidents
A. K. Kariņš
Finanšu ministrs J. Reirs
(Ministru kabineta
2020. gada 22. janvāra
rīkojums Nr. 25)
Grozījumi Eiropas Savienības
struktūrfondu un Kohēzijas fonda 2014.-2020. gada plānošanas
perioda darbības programmā "Izaugsme un
nodarbinātība"
Izdarīt Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda
2014.-2020. gada plānošanas perioda darbības programmā
"Izaugsme un nodarbinātība" (apstiprināta ar Ministru
kabineta 2015. gada 4. februāra rīkojumu Nr. 62
"Par Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda
2014.-2020. gada plānošanas perioda darbības programmu
"Izaugsme un nodarbinātība"" šādus grozījumus:
1. Izteikt 1.2. apakšsadaļas "Plānoto investīciju
pamatojums" (turpmāk - 1.2. apakšsadaļa)
104. punktu šādā redakcijā:
"(104) Lai sasniegtu pamatiniciatīvas "Digitālā
programma Eiropai" noteikto mērķi attiecībā uz platjoslas
interneta pieejamību, stiprinātu un attīstītu pakalpojumus un IKT
iespējas dažādās tautsaimniecībai nozīmīgās jomās, jāveic
ieguldījumi 2. tematiskā mērķa ietvaros, kas ļaus
uzlabot publiskās pārvaldes darbības efektivitāti, datu
pieejamību, elektronisko pakalpojumu saturu, komercdarbības vidi,
darījumu drošību elektroniskā vidē, padarot publisko informāciju
viegli pieejamu, mazinot administratīvo slogu. IKT jomai plānots
novirzīt 7,01% no kopējā ERAF finansējuma.".
2. Izteikt 1.2. apakšsadaļas 106., 107., 108.,
109. punktu šādā redakcijā:
"(106) 4. tematiskā mērķa ietvaros,
novirzot 12,08% no ERAF atbilstoši ERAF regulas 5. panta
4. punkta c) un e) apakšpunktam, ieguldījumu prioritātēm un
17,55% no KF finansējuma atbilstoši KF regulas 4. panta
a) apakšpunkta i), ii) un v) punktam ieguldījumu
prioritātēm, sniedzot ieguldījumu primārās enerģijas ietaupījumu
0,670 Mtoe un 40% atjaunojamās enerģijas īpatsvars bruto
enerģijas gala patēriņā nodrošināšanai, ņemot vērā, ka
2012. gadā AER īpatsvars bruto enerģijas galapatēriņā bija
35,8%.
(107) Nodrošinot stratēģijas "Eiropa 2020" un ESSBJR
mērķu sasniegšanu 5. tematiskā mērķa ietvaros,
novirzot 2,62% no ERAF kopējā finansējuma atbilstoši ERAF regulas
5. panta a) apakšpunktam ieguldījumu prioritātei, plānoti
ieguldījumi klimata pārmaiņu rezultātā izraisīto plūdu un
erozijas risku apdraudēto iedzīvotāju skaita samazinājumam ap 30%
no identificēta plūdu un erozijas riskam pakļauto iedzīvotāju
skaita, kā arī plūdu apdraudējuma hidrobūvju aizsargāto platību
samazināšanai.
(108) Nodrošinot stratēģijas "Eiropa 2020" mērķu
sasniegšanu, kā arī direktīvu prasību vides monitoringa, ES
nozīmes sugu un biotopu aizsardzības jomā, Savienības vides
acquis notekūdeņu apsaimniekošanas, ūdens resursu vides
kvalitātes un gruntsūdeņu aizsardzības jomā izpildi,
6. tematiskā mērķa ietvaros plānots novirzīt 14,09%
no KF kopējā finansējuma atbilstoši KF regulas 4. panta c)
apakšpunkta i), ii) un iii) punktam ieguldījumu prioritātēm.
14,58% no ERAF kopējā finansējuma atbilstoši ERAF regulas
5. panta 6. punkta c) un e) apakšpunktam ieguldījumu
prioritātēm paredzēti ieguldījumiem nacionālās un reģionālas
nozīmes attīstības centru revitalizācijā, vides kvalitātes
uzlabošanā, kā arī ilgtspējīgu tūrisma produktu attīstībā
teritorijās ar atbilstošu potenciālu uz dabas un kultūras
kapitāla pamata.
(109) Lai nodrošinātu stratēģijā "Eiropa 2020",
ESSBJR, NRP un Transporta attīstības pamatnostādnēs noteiktos
mērķus, investīcijas 7. tematiskā mērķa ietvaros
plānots novirzīt 65,34% no KF finansējuma atbilstoši KF regulas
4. panta d) apakšpunkta i) un iii) punktam ieguldījuma
prioritātēm un 9,79% no ERAF finansējuma atbilstoši ERAF regulas
5. panta 7. punkta b) apakšpunktam ieguldījuma
prioritātei resursefektīvas transporta sistēmas izveidei, kas
palīdz risināt ar klimata pārmaiņām un vidi saistītas problēmas
un sekmēt teritoriālo kohēziju.".
3. Izteikt 1.2. apakšsadaļas 111. un 112. punktu
šādā redakcijā:
"(111) Nodarbinātības jautājumu risināšanai tiks
novirzīti 23,11% no ESF finansējuma, to koncentrējot trīs
ieguldījumu prioritātēs (ESF regulas 3. panta a) apakšpunkta i);
ii) un v) punkts).
(112) Lai izpildītu ES Padomes 2013. un 2014. gada
rekomendācijas par ilgstošā bezdarba mazināšanu, sociālo un
veselības aprūpes pakalpojumu pieejamības nodrošināšanu un
nabadzības mazināšanu, 9. tematiskā mērķa ietvaros
plānots veikt ESF investīcijas divās ieguldījumu prioritātēs (ESF
regulas 3. panta b) apakšpunkta i) un iv) punkts), kas
veido 36,70% no ESF, nodrošinot ESF regulas prasību par vismaz
20% novirzīšanu 9. tematiskajam mērķim. Plānotie atbalsta
pasākumi tiks papildināti ar ERAF ieguldījumiem 9,02% apmērā
sociālajā un veselības infrastruktūrā (ERAF regulas 5. panta
9. punkta a) apakšpunkts).".
4. Izteikt 1.2. apakšsadaļas 114., 115., 116. un
117. punktu šādā redakcijā:
"(114) Lai nodrošinātu plānoto reformu īstenošanu
izglītības jomā, ESF finansējumu 38,46% apmērā no ESF plānots
novirzīt četrās ieguldījumu prioritātēs (ESF regulas 3. panta c)
apakšpunkta i); ii) iii) un iv) punkts) un ESF ieguldījumus
papildinās plānotais ERAF finansējums 11,53% apmērā no ERAF vienā
ieguldījumu prioritātē (ERAF regulas 5. panta 10)
punkts).
(115) Lai izpildītu ES Padomes 2013. un 2014. gada
rekomendācijas par tiesu sistēmas pārvaldības un efektivitātes
uzlabošanu, celtu valsts pārvaldes darbinieku kapacitāti,
publisko pakalpojumu efektivitāti un attīstītu sociālo dialogu,
plānoti ieguldījumi 11. tematiskajā mērķī, novirzot
ESF finansējumu 2,98% no ESF.
(116) Lai nodrošinātu stratēģijā "Eiropa 2020", ES
Padomes 2013. un 2014. gada rekomendācijās un NRP norādīto
mērķu sasniegšanu ar KP fondu atbalstu, plānotas investīcijas KP
fondu administrēšanā, katram no fondiem sniedzot ieguldījumu
kopējā sistēmas vadības procesā - 3,54% no ESF, 1,63% no ERAF un
3,02% no KF tiks novirzīti TP.
(117) Lai izpildītu ESF regulas 4. panta 3.c) punkta
nosacījumu, ka 60% no ESF finansējuma tiek koncentrēti vismaz
piecās ieguldījumu prioritātēs, ESF finansējums 80,20% apmērā
tiek koncentrēts piecās lielākajās ESF ieguldījumu prioritātēs
(ESF regulas 3. panta a) apakšpunkta i) punkts, b)
apakšpunkta i) un iv) punkts, un c) apakšpunkta i) un ii)
punkts)."
5. Izteikt 1.2. apakšsadaļas tabulas Nr. 1.2. (2)
7. punktu šādā redakcijā:
"Prioritārais virziens |
Fonds |
ES līdzfi-
nansējums (EUR) |
ES līdzfi-
nansējuma īpatsvars darbības programmai (dalījumā pa fondiem
un prioritārajiem virzieniem) |
Tematiskais mērķis |
Ieguldījumu prioritāte |
Ieguldījumu prioritātei atbilstošs specifiskais atbalsta
mērķis
|
Kopējais un specifiskais rezultāta
rādītājs |
7. Nodar-
binātība un darba-
spēka mobilitāte |
ESF |
110 874 291
|
2, 51% |
8. Veicināt
stabilas un kvalitatīvas darba vietas un atbalstīt
brīvprātīgu darbaspēka mobilitāti |
7.1. Nodarbinātības pieejamības nodrošināšana darba
meklētājiem un neaktīvām personām, tostarp ilgstošiem
bezdarbniekiem un no darba tirgus attālinātām personām, kā
arī izmantojot vietējās nodarbinātības iniciatīvas un
atbalstu darbaspēka mobilitātei
|
7.1.1. Paaugstināt
bezdarbnieku kvalifikāciju un prasmes atbilstoši darba tirgus
pieprasījumam |
Kvalifikāciju ieguvušie
dalībnieki tūlīt pēc dalības apmācībās |
Pasākuma dalībnieki
nodarbinātībā sešus mēnešus pēc pasākuma beigām |
7.1.2. Izveidot Darba tirgus
apsteidzošo pārkārtojumu sistēmu, nodrošinot tās sasaisti ar
Nodarbinātības barometru |
Izveidota Darba tirgus
apsteidzošo pārkārtojumu sistēma |
7.2. Jauniešu
ilgtspējīga integrācija darba tirgū, īpašu uzmanību pievēršot
nodarbinātībā, izglītībā vai apmācībā neiesaistītiem
jauniešiem, tostarp jauniešiem, kuriem ir sociālās
atstumtības risks, un jauniešiem no sociāli atstumtām
kopienām, tostarp ar garantijas jauniešiem shēmas
īstenošanu |
7.2.1. Palielināt
nodarbinātībā, izglītībā vai apmācībās neiesaistītu jauniešu
nodarbinātību un izglītības ieguvi Jauniešu garantijas
ietvaros |
Nodarbinātībā iesaistītie
dalībnieki sešos mēnešos pēc aiziešanas |
Kvalifikāciju ieguvušie
nodarbinātie dalībnieki tūlīt pēc dalības apmācībās |
7.3. Darba ņēmēju,
uzņēmumu un uzņēmēju pielāgošanās pārmaiņām |
7.3.1. Uzlabot darba drošību, it
īpaši bīstamo nozaru uzņēmumos |
Atbalstīto mikrouzņēmumu, mazo
un vidējo uzņēmumu skaits bīstamajās nozarēs, kas ir
ieviesuši darba aizsardzības prasības |
7.3.2. Paildzināt gados vecāku
nodarbināto darbspēju saglabāšanu un nodarbinātību |
Atbalstu saņēmušo gados vecāku
nodarbināto personu skaits labākā darba tirgus situācijā
sešus mēnešus pēc atbalsta saņemšanas |
JNI |
58 021 278 |
1,31% |
8. Veicināt
stabilas un kvalitatīvas darba vietas un atbalstīt
brīvprātīgu darbaspēka mobilitāti |
7.2. Jauniešu ilgtspējīga integrācija darba tirgū, īpašu
uzmanību pievēršot nodarbinātībā, izglītībā vai apmācībā
neiesaistītiem jauniešiem, tostarp jauniešiem, kuriem ir
sociālās atstumtības risks, un jauniešiem no sociāli
atstumtām kopienām, tostarp ar garantijas jauniešiem shēmas
īstenošanu
|
7.2.1. Palielināt
nodarbinātībā, izglītībā vai apmācībās neiesaistītu jauniešu
nodarbinātību un izglītības ieguvi Jauniešu garantijas
ietvaros |
Kvalifikāciju ieguvušie
dalībnieki tūlīt pēc dalības apmācībās |
Dalībnieki, kas ir bezdarbnieki
un pabeidz JNI atbalstīto intervenci |
Dalībnieki, kas ir bezdarbnieki
un pēc aiziešanas saņem darba, pieaugušo izglītības, mācekļa
vai prakses vietas piedāvājumu |
Dalībnieki, kas ir bezdarbnieki
un pēc aiziešanas iesaistījušies izglītībā/apmācībā,
kvalifikācijas ieguvē, vai ir nodarbināti, tostarp
pašnodarbināti |
Dalībnieki, kas ir ilgstošie
bezdarbnieki, un pabeidz JNI atbalstīto intervenci |
Dalībnieki, kas ir ilgstošie
bezdarbnieki un saņem darba, pieaugušo izglītības, mācekļa
vai prakses vietas piedāvājumu pēc aiziešanas |
Neaktīvie dalībnieki, kas nav
iesaistīti izglītībā vai apmācībā un pabeidz JNI atbalstīto
intervenci |
Dalībnieki, kas ir ilgstošie
bezdarbnieki un pēc aiziešanas iesaistījušies
izglītībā/apmācībā, kvalifikācijas ieguvē, vai ir
nodarbināti, tostarp pašnodarbināti |
Neaktīvie dalībnieki, kas nav
iesaistīti izglītībā vai apmācībā un saņem darba, pieaugušo
izglītības, mācekļa vai prakses vietas piedāvājumu pēc
aiziešanas |
Neaktīvie dalībnieki, kas nav
iesaistīti izglītībā vai apmācībā un pēc aiziešanas
iesaistījušies izglītībā/apmācībā, kvalifikācijas ieguvē, vai
ir nodarbināti, tostarp pašnodarbināti |
Dalībnieki, kas piedalās
pieaugušo izglītībā, apmācības programmās, kuras pabeidzot,
tiek iegūta kvalifikācija, mācekļa praksē vai stažēšanās
pasākumos sešos mēnešos pēc aiziešanas |
Pašnodarbinātībā iesaistītie
dalībnieki sešos mēnešos pēc aiziešanas" |
6. Izteikt 1.2. apakšsadaļas tabulas Nr. 1.2. (2)
9. punktu šādā redakcijā:
"Prioritārais virziens |
Fonds |
ES līdzfi-
nansējums (EUR) |
ES līdzfi-
nansējuma īpatsvars darbības programmai (dalījumā pa fondiem
un prioritārajiem virzieniem) |
Tematiskais mērķis |
Ieguldījumu prioritāte |
Ieguldījumu prioritātei atbilstošs specifiskais atbalsta
mērķis
|
Kopējais un specifiskais rezultāta
rādītājs |
9. Sociālā
iekļaušana un nabadzības apkarošana |
ERAF |
216 953 886 |
4,91% |
9. Veicināt
sociālo iekļaušanu un apkarot nabadzību un jebkādu
diskrimināciju |
9.3. Investējot
veselības aprūpes un sociālajā infrastruktūrā, kas sniedz
ieguldījumu valsts, reģionālajā un vietējā attīstībā, mazinot
atšķirības veselības stāvokļa ziņā, un veicinot sociālo
iekļaušanu ar sociālo, kultūras un atpūtas pakalpojumu
uzlabotas pieejamības palīdzību un veicinot pāreju no
institucionāliem uz pašvaldību pakalpojumiem |
9.3.1. Attīstīt pakalpojumu
infrastruktūru bērnu aprūpei ģimeniskā vidē un personu ar
invaliditāti neatkarīgai dzīvei un integrācijai
sabiedrībā |
Palielināts personu ar garīga
rakstura traucējumiem īpatsvars, kas dzīvo ārpus institūcijas
un kam pieejami sabiedrībā balstīti pakalpojumi |
9.3.2. Uzlabot
kvalitatīvu veselības aprūpes pakalpojumu pieejamību, jo
īpaši sociālās, teritoriālās atstumtības un nabadzības riskam
pakļautajiem iedzīvotājiem, attīstot veselības aprūpes
infrastruktūru |
Ambulatoro apmeklējumu relatīvā
skaita atšķirība starp iedzīvotājiem novadu teritorijās un
lielajās pilsētās |
Uzlaboto ārstniecības iestāžu
skaits, kurās attīstīta infrastruktūra veselības aprūpes
pakalpojumu sniegšanai |
ESF |
222 138 850 |
5,03% |
9. Veicināt
sociālo iekļaušanu un apkarot nabadzību un jebkādu
diskrimināciju |
9.1. Aktīva iekļaušana ar mērķi veicināt nodarbinātību,
tostarp, lai veicinātu vienlīdzīgas iespējas un aktīvu
līdzdalību un uzlabotu nodarbinātību
|
9.1.1. Palielināt
sociālās atstumtības riskam pakļauto mērķa grupu, tostarp
nelabvēlīgākā situācijā esošu bezdarbnieku, iekļaušanos darba
tirgū |
Nodarbinātībā vai
pašnodarbinātībā iesaistītie dalībnieki pēc aiziešanas |
Pasākuma dalībnieki, kas
iesaistījušies izglītībā/apmācībā, kvalifikācijas ieguvē vai
ir nodarbināti, tostarp pašnodarbinātie sešu mēnešu laikā pēc
dalības pasākumā |
9.1.2. Palielināt bijušo
ieslodzīto integrāciju sabiedrībā un darba tirgū |
Bijušie ieslodzītie, kas pēc
atbrīvošanās no ieslodzījuma un atbalsta saņemšanas sākuši
darba meklējumus |
9.1.3. Paaugstināt
resocializācijas sistēmas efektivitāti |
Pilnveidotie riska un vajadzību
novērtēšanas (RVN) instrumenti, kuri ir ieviesti praksē |
Profesionālo kompetenci
paaugstinājušo ieslodzījuma vietu un probācijas speciālistu
skaits, kas strādā ar ieslodzītajiem un bijušajiem
ieslodzītajiem |
9.1.4. Palielināt
diskriminācijas riskiem pakļauto personu integrāciju
sabiedrībā un darba tirgū |
Nelabvēlīgā situācijā esoši
dalībnieki, kas pēc aiziešanas sākuši darba meklējumus,
iesaistījušies izglītībā/apmācībā, kvalifikācijas ieguvē,
nodarbinātībā, tostarp pašnodarbinātie |
9.2. Piekļuves
uzlabošana cenas ziņā pieejamiem, ilgtspējīgiem un
kvalitatīviem pakalpojumiem, tostarp veselības aprūpei un
vispārējas nozīmes sociālajiem pakalpojumiem |
9.2.1. Paaugstināt
sociālo dienestu darba efektivitāti un darbinieku
profesionalitāti darbam ar riska situācijā esošām
personām |
Sociālā darba speciālistu
skaits, kas pilnveidojuši profesionālo kompetenci (gadā) |
Speciālistu skaits, kas
paaugstinājuši profesionālo kvalifikāciju bērnu tiesību
aizsardzības jomā |
9.2.2. Palielināt
kvalitatīvu institucionālai aprūpei alternatīvu sociālo
pakalpojumu dzīvesvietā un ģimeniskai videi pietuvinātu
pakalpojumu pieejamību personām ar invaliditāti un
bērniem |
Personu ar garīga rakstura
traucējumiem skaits, kas uzsāk patstāvīgu dzīvi ārpus
ilgstošās sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas
institūcijas |
Institucionālā aprūpē esošo
bērnu skaita samazināšanās |
Slēgto ilgstošās sociālās
aprūpes un sociālās rehabilitācijas institūciju/filiāļu
skaits |
9.2.3. Atbalstīt
prioritāro (sirds un asinsvadu, onkoloģijas, bērnu (sākot no
perinatālā un neonatālā perioda) aprūpes un garīgās
veselības) veselības jomu veselības tīklu attīstības
vadlīniju un kvalitātes nodrošināšanas sistēmas izstrādi un
ieviešanu, jo īpaši sociālās atstumtības un nabadzības riskam
pakļauto iedzīvotāju veselības uzlabošanai |
Izstrādāto un ieviesto veselības
attīstības vadlīniju skaits |
Izstrādāto un ieviesto
kvalitātes nodrošināšanas sistēmu skaits |
9.2.4. Uzlabot pieejamību veselības veicināšanas un
slimību profilakses pakalpojumiem, jo īpaši, nabadzības un
sociālās atstumtības riskam pakļautajiem iedzīvotājiem
|
Iedzīvotāju skaits, kuri
iekļaujas 6 mērķa grupās (sk. DP 966. punktu), ir apmeklējuši
ģimenes ārstu un ir profilaktiski izmeklēti |
Iedzīvotāju skaits, kas
iekļaujas 6 mērķa grupās (sk. DP 966. punktu), kuri pēdējā
gada laikā veselības apsvērumu dēļ ESF veselības veicināšanas
pasākumu ietekmē ir mainījuši uztura un citus dzīvesveida
paradumus |
9.2.5. Uzlabot pieejamību
ārstniecības un ārstniecības atbalsta personām, kuras sniedz
pakalpojumus prioritārajās veselības jomās iedzīvotājiem, kas
dzīvo ārpus Rīgas |
Atbalstīto ārstniecības personu
skaits, kuras strādā teritoriālajās vienībās ārpus Rīgas gadu
pēc atbalsta saņemšanas |
9.2.6. Uzlabot ārstniecības un
ārstniecības atbalsta personāla kvalifikāciju |
Ārstniecības, ārstniecības
atbalsta personu un farmaceitiskās aprūpes pakalpojumu
sniedzēju skaits, kam pilnveidota profesionālā kvalifikācija
tālākizglītības pasākumu ietvaros" |
7. Izteikt 2.1. apakšsadaļas "Pētniecība,
tehnoloģiju attīstība un inovācijas" tabulu Nr. 2.1.6.
(6) šādā redakcijā:
"Prioritārā
virziena snieguma ietvars
Indikatora tips |
ID.
Rādītāja nosaukums |
Definīcija |
Mērvienība |
Fonds |
Reģiona kategorija |
Starpposma vērtība 2018. gads |
Mērķa vērtība |
|
Rādītāja nozīmīguma apraksts |
Siev. |
Vīr. |
Kopā |
Datu avots |
Finanšu rādītājs |
(F01) Finanšu rādītājs 1.PV
(ERAF) |
|
EUR |
ERAF |
Mazāk
attīstītie reģioni
|
83 094 259 |
|
|
550 023
185 |
Sertifikācijas iestādes
uzskaites sistēma |
|
Iznākuma rādītājs |
i.1.1.1.ak
To pētnieku skaits, kuri strādā uzlabotos pētniecības
infrastruktūras objektos
(CO25)
|
Kopējais |
pilnslodzes ekvivalents |
ERAF |
Mazāk
attīstītie reģioni
|
0 |
|
|
2 163 |
Projektu dati |
Rādītājs iekļauj darbības,
kas saistītas zinātniskās infrastruktūras modernizē-šanu un
atbilst 20,95 % no kopējā prioritārā virziena
finansējuma |
Galvenais īstenošanas
posms |
i. 1.1.1.ak
Izsludināti iepirkuma konkursi, % no kopējā plānoto
darbu apjoma
(S111)
|
Izsludināti iepirkuma konkursi
par SAM ietvaros plānotajām infrastruktūras aktivitātēm % no
kopējās plānotās mērķa rādītājam - To pētnieku skaits, kuri
strādā uzlabotos pētniecības infrastruktūras objektos |
% |
ERAF |
Mazāk
attīstītie reģioni
|
30 |
|
|
|
Projektu dati |
|
Iznākuma rādītājs |
i.1.2.1.a
i.1.2.2.a
Atbalstīto komersantu skaits
(CO01)
|
Kopējais |
uzņēmumi |
ERAF |
Mazāk
attīstītie reģioni
|
0 |
|
|
1773 |
Projektu dati |
Rādītājs ietver darbības no SAM 1.2.1. un 1.2.2. un atbilst
39,37 % no kopējā ERAF finansējuma prioritārajam
virzienam
|
Galvenais īstenošanas
posms |
i.1.2.1.a
i.1.2.2.a
Noslēgtie līgumi ar finansējuma saņēmēju par projektu
ieviešanu
(S121)
|
Noslēgto līgumu skaits ar
finansējuma saņēmējiem par specifiskā atbalsta mērķa projektu
(tai skaitā ilgtermiņa projektu) īstenošanu. |
Līgumi |
ERAF |
Mazāk
attīstītie reģioni
|
55 |
|
|
|
Projektu dati |
" |
8. Izteikt 2.3. apakšsadaļas "Mazo un vidējo
komersantu konkurētspēja" tabulu Nr. 2.3.11. (6) šādā
redakcijā:
"Prioritārā virziena
snieguma ietvars
Indikatora tips |
ID.
Rādītāja nosaukums |
Definīcija |
Mērvienība |
Fonds |
Reģiona kategorija |
Starpposma vērtība 2018. gadā |
Mērķa vērtība |
Datu avots |
Rādītāja nozīmīguma apraksts |
sievietes |
vīrieši |
kopā |
Finanšu rādītājs |
(F03) Finanšu rādītājs 3.PV
(ERAF) |
|
EUR |
ERAF |
Mazāk attīstītie reģioni |
79 669
032 |
|
|
348 460
356 |
Serti-
fikācijas iestādes uzskaites sistēma |
|
Finanšu rādītājs |
(F04) Finanšu rādītājs 3.PV
(ESF) |
|
EUR |
ESF |
Mazāk attīstītie reģioni |
7 012 838 |
|
|
21 251 009 |
Serti-
fikācijas iestādes uzskaites sistēma |
|
Iznākuma rādītājs |
i.3.1.1.a
i.3.1.2.a
Atbalstīto komersantu skaits
(CO01)
|
Kopējais |
Komersanti |
ERAF |
Mazāk attīstītie reģioni |
120 |
|
|
1 285 |
Projektu dati |
Rādītājs iekļauj 3.1.1. SAM un
3.1.2. SAM paredzētās darbības (t. sk. finansiālu atbalstu
uzņēmumiem ar finanšu instrumentiem un grantiem, kā arī
nefinansiālu atbalstu biznesa inkubatoros). Rādītājs atbilst
60,59% no kopējā ERAF finansējuma prioritārajam
virzienam |
Iznākuma rādītājs |
i.3.4.1.a
Tiesu varas, tiesībaizsardzības iestāžu un tiesu sistēmai
piederīgo personu skaits, kuras piedalījušās apmācībās
komercdarbības vides uzlabošanas sekmēšanai |
Rādītājs raksturo apmācību
apmeklējumu skaitu (nevis unikālo apmācību dalībnieku
skaitu), t. i. rādītājs atspoguļo, cik reizes tiesu varas,
tiesībaizsardzības iestāžu un tiesu sistēmai piederīgās
personas (tiesneši, tiesu darbinieki, zvērināti notāri,
zvērināti advokāti, zvērināti tiesu izpildītāji, prokurori,
izmeklētāji, tiesu eksperti, mediatori) ir piedalījušās
tiesībsargājošo institūciju personāla kompetences
paaugstināšanas apmācībās komercdarbības vides uzlabošanas
sekmēšanai. Apmācības ar komercdarbību saistītos jautājumos,
piemēram, spēkā stājušos tiesu nolēmumu efektīva izpildes
nodrošināšana, jaunākie grozījumi Civilprocesa likumā, ES
tiesas prakse komercdarbību regulējošos jautājumos |
Personu
skaits |
ESF |
Mazāk
attīstītie reģioni
|
456 |
|
|
12
133 |
Projektu dati |
Rādītājs iekļauj darbības,
kas saistītas ar publiskā sektora darbinieku (tiesībsargājošo
iestāžu) profesionālo pilnveidi, lai nodrošinātu
uzņēmējdarbībai būtisku lietu ātrāku izskatīšanu. Rādītājs
atbilst 55,34% no kopējā finansējuma prioritārajam virzienam
ESF atbalsta ietvaros" |
9. Izteikt 2.4. apakšsadaļas "Pāreja uz ekonomiku ar
zemu oglekļa emisijas līmeni visās nozarēs" tabulu
Nr. 2.4.12. (6) šādā redakcijā:
"Prioritārā virziena
snieguma ietvars
10. Izteikt 2.7. apakšsadaļas tabulu Nr. 2.7.9. (5)
šādā redakcijā:
"ESF kopējais un
specifiskais iznākuma rādītājs
ID |
Rādītājs |
Mērvienība |
Finansējums avots |
Plānotā vērtība
(2023. gadā) |
Datu avots |
Ziņošanas regularitāte |
i.7.3.1.ak |
Atbalstīto mikrouzņēmumu, mazo
un vidējo uzņēmumu skaits |
Saimnieciskās darbības
veicēji |
ESF |
1 500 |
Projektu dati |
Reizi gadā |
i.7.3.1.b |
Darba vietu skaits bīstamajās
nozarēs, kurās veikts darba vides risku novērtējums |
Darba vietu skaits |
ESF |
10 000 |
Projektu dati |
Reizi gadā |
i.7.3.2.a |
Atbalstu saņēmušo gados vecāku
nodarbināto personu skaits |
Dalībnieki |
ESF |
3 000 |
Projektu dati |
Reizi gadā
"
|
11. Izteikt 2.7. apakšsadaļas tabulu Nr. 2.7.10. (6)
šādā redakcijā:
"Prioritārā virziena
snieguma ietvars
Indikatora tips |
ID.
Rādītāja nosaukums |
Definīcija |
Mērvienība |
Fonds |
Reģiona kategorija |
Starpposma vērtība
2018. gadā |
Mērķa vērtība |
Datu avots |
Rādītāja nozīmīguma
apraksts |
sievietes |
vīrieši |
kopā |
Finanšu rādītājs |
(F11) Finanšu rādītājs 7. PV
(ESF) |
|
EUR |
ESF |
Mazāk attīstītie reģioni |
49 376 694
|
|
|
130 440 344 |
Sertifikācijas iestādes uzskaites
sistēma |
|
Finanšu rādītājs |
(F12) Finanšu rādītājs 7. PV
(JNI) |
|
EUR |
Jauniešu nodarbinātības
iniciatīva |
Mazāk attīstītie reģioni |
48 708
012 |
|
|
63 140 804 |
Sertifikācijas iestādes uzskaites
sistēma |
|
Iznākuma rādītājs |
i.7.1.1.ak
Bezdarbnieki, tostarp ilgstošie bezdarbnieki
(dalībnieki)
|
Kopējais |
Dalībnieki |
ESF |
Mazāk attīstītie reģioni |
42 000 |
|
|
88 034 |
Projektu dati |
Iznākuma rādītājs iekļauj 7.1.1.
SAM plānotās investīcijas, kas atbilst 75 % no prioritārajam
virzienam plānotā kopējā finansējuma ESF atbalsta
ietvaros |
Iznākuma rādītājs |
i.7.2.1.a
Bezdarbnieki, tostarp ilgstošie bezdarbnieki
(dalībnieki)
|
Kopējais |
Dalībnieki |
Jauniešu nodarbinātības
iniciatīva |
Mazāk attīstītie reģioni |
19 000 |
|
|
19 000 |
Projektu dati |
Iznākuma rādītājs aptver 53 % no
7.2.1. SAM ietvaros plānotā Jauniešu nodarbinātības
iniciatīvas finansējuma jauniešu nodarbinātības
veicināšanai." |
12. Izteikt 2.7. apakšsadaļas tabulu Nr. 2.7.11.
(7-12) šādā redakcijā:
ESF:
Mazāk attīstītie reģioni
|
Intervences kategorijas |
Finansējuma veids |
Teritorija
|
Teritoriālie sasniegšanas
mehānismi |
ESF sekundāras tēmas
(tikai ESF)
|
Tematiskie mērķi |
Kods |
EUR |
Kods |
EUR |
Kods |
EUR |
Kods |
EUR |
Kods |
EUR |
Kods |
EUR |
102 |
94 139 809 |
1 |
168 895 569 |
7 |
168 895 569 |
7 |
168 895 569 |
8 |
168 895 569 |
8 |
168 895 569
|
103 |
58 021 278
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
106 |
16 734 482
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13. Izteikt 2.9. apakšsadaļas tabulu
Nr. 2.9.12. (5) šādā redakcijā:
"ESF specifiskie iznākuma
rādītāji
ID |
Rādītājs |
Mērvienība |
Finansējuma avots |
Plānotā vērtība
(2023. gadā) |
Datu avots |
Ziņošanas regularitāte |
i.9.2.1.a |
Sociālā darba speciālistu
skaits, kuri piedalījušies profesionālās kompetences
pilnveidē - supervīzijā un apmācībās |
Dalībnieki |
ESF |
2000 |
Projektu dati |
Reizi gadā |
i.9.2.1.b |
Speciālistu skaits, kuri
piedalījušies apmācībās bērnu tiesību aizsardzības jomā |
Dalībnieki |
ESF |
5825 |
Projektu dati |
Reizi gadā |
i.9.2.1.c |
Bērnu ar saskarsmes grūtībām
skaits, kuriem izstrādātas atbalsta programmas |
Personas |
ESF |
1000 |
Projektu dati |
Reizi gadā |
i.9.2.1.d |
Speciālistiem un bērnu ar
saskarsmes grūtībām likumiskajiem pārstāvjiem un aprūpētājiem
bērnu uzvedības korekcijai sniegto rekomendāciju skaits |
Rekomendāciju skaits |
ESF |
2250 |
Projektu dati |
Reizi gadā |
i.9.2.1.e |
Iekļaujoša darba tirgus un
nabadzības risku pētījumi (izvērtējumi, metodoloģija), kuru
izstrādei sniegts atbalsts |
Pētījumi |
ESF |
10 |
Projektu dati |
Reizi gadā |
i.9.2.2.a |
Personu ar garīga rakstura
traucējumiem skaits, kuras saņem ESF atbalstītos sociālās
aprūpes pakalpojumus dzīvesvietā |
Personas |
ESF |
2100 |
Projektu dati |
Reizi gadā |
i.9.2.2.b |
Bērnu ar funkcionāliem
traucējumiem skaits, kuri saņem ESF atbalstītus sociālos
pakalpojumus |
Personas |
ESF |
3 570 |
Projektu dati |
Reizi gadā |
i.9.2.2.c |
Pieaugušo personu ar garīga
rakstura traucējumiem skaits, kurām ar ESF atbalstu veikts
individuālo vajadzību izvērtējums |
Personas |
ESF |
2100 |
Projektu dati |
Reizi gadā |
i.9.2.2.d |
Bērnu aprūpes iestādēs esošo
bērnu skaits, kuriem veikts individuālo vajadzību
izvērtējums |
Personas |
ESF |
1 198 |
Projektu dati |
Reizi gadā |
i.9.2.2.e |
Slēgšanai atbalstīto ilgstošas
sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas institūciju/
filiāļu skaits |
Institūciju/ filiāļu skaits |
ESF |
3 |
Projektu dati |
Reizi plānošanas periodā - uz
31.12.2016. |
i.9.2.2.f |
Izstrādāti sabiedrībā balstītu
pakalpojumu finansēšanas mehānismi |
Finansēšanas mehānismi |
ESF |
2 |
Projektu dati |
Reizi plānošanas periodā - uz
31.12.2018. |
i.9.2.2.g |
Izstrādāts atbalsta personas
pakalpojums un ieviešanas mehānisms |
Pakalpojums |
ESF |
1 |
Projektu dati |
Reizi plānošanas periodā - uz
31.12.2017. |
i.9.2.3.a |
Attīstībai un ieviešanai
atbalstīto veselības tīklu attīstības vadlīniju skaits |
Vadlīniju skaits |
ESF |
4 |
Projektu dati |
Reizi gadā |
i.9.2.3.b |
Stacionāro ārstniecības iestāžu
skaits, kuras nodrošina neatliekamās medicīniskās palīdzības
sniegšanu un ir atbalstītas kvalitātes sistēmas un veselības
tīklu attīstības vadlīniju izstrādāšanai un ieviešanai |
Iestāžu skaits |
ESF |
21 |
Projektu dati |
Reizi gadā |
i..9.2.4..a |
Iedzīvotāju skaits, kas
iekļaujas 6 mērķa grupās (sk. DP 966.rindkopu) un kas
piedalījušies ESF slimību profilakses pasākumos |
Personu skaits |
ESF |
45 000 |
Projektu dati |
Reizi gadā |
i.9.2.4.b |
Iedzīvotāju skaits, kas
iekļaujas 6 mērķa grupās (sk. DP 966.rindkopu) un kas
piedalījušies ESF veselības veicināšanas pasākumos |
Personu skaits |
ESF |
175 000 |
Projektu dati |
Reizi gadā |
i.9.2.4.c |
ESF ietvaros īstenoto veselības
veicināšanas un slimību profilakses pasākumu skaits |
Pasākumu skaits |
ESF |
60 197 |
Projekta dati |
Reizi gadā |
i.9.2.4.d |
ESF ietvaros īstenoto veselības
veicināšanas un slimību profilakses kampaņu skaits |
Kampaņu skaits |
ESF |
5 |
Projekta dati |
Reizi gadā |
i.9.2.5.a |
Reģioniem piesaistīto
ārstniecības personu skaits, kuras saņēmušas atbalstu, lai
veicinātu to piesaisti darbam teritoriālajās vienībās ārpus
Rīgas |
Personu skaits |
ESF |
14201 |
Projektu dati |
Reizi gadā |
i.9.2.6.a |
Veselības un sociālās aprūpes
jomā strādājošās personas, kuras saņēmušas ESF atbalstītās
apmācības veselības jomā |
Dalībnieku skaits |
ESF |
35 000 |
Projektu dati |
Reizi gadā" |
1 Rādītājs var tikt precizēts atbilstoši
pamatnostādnēs "Cilvēkresursu attīstība veselības aprūpē
2015-2020. gadam" noteiktajam
14. Izteikt 2.9. apakšsadaļas tabulu
Nr. 2.9.16. (6) šādā redakcijā:
"Prioritārā virziena
snieguma ietvars
Indikatora tips |
ID.
Rādītāja nosaukums |
Definīcija |
Mērvienība |
Fonds |
Reģiona kategorija |
Starpposma vērtība
2018. gadā |
Mērķa vērtība |
Datu avots |
Rādītāja nozīmīguma
apraksts |
sievietes |
vīrieši |
kopā |
Finanšu rādītājs |
(F16) Finanšu rādītājs 9.PV
(ESF) |
|
EUR |
ESF |
Mazāk attīstītie reģioni |
47 915 277
|
|
|
261 339
828 |
Sertifikācijas iestādes uzskaites
sistēma |
|
Finanšu rādītājs |
(F17) Finanšu rādītājs 9.PV
(ERAF) |
|
EUR |
ERAF |
Mazāk attīstītie reģioni |
7 796 118
|
|
|
255 239 867 |
Sertifikācijas iestādes uzskaites
sistēma |
|
Iznākuma rādītājs |
i.9.1.1.ak
Bezdarbnieki, tostarp ilgstošie bezdarbnieki
|
|
Dalībnieki |
ESF |
Mazāk attīstītie reģioni |
12 500 |
|
|
25 841 |
Projektu dati |
Iznākuma rādītājs iekļauj 9.1.1.
SAM plānotās investīcijas, kas veido 35 % no 9. prioritārajam
virzienam plānotā kopējā finansējuma ESF atbalsta
ietvaros |
Iznākuma rādītājs |
i.9.2.2.a Personu ar garīga
rakstura traucējumiem skaits, kuras saņem ESF atbalstītos
sociālās aprūpes pakalpojumus dzīvesvietā |
To personu ar garīga rakstura
traucējumiem skaits, kuras ir saņēmušas no valsts budžeta
finansētu pakalpojumu ilgstošas sociālās aprūpes un sociālās
rehabilitācijas institūcijā, ir pārcēlušās uz dzīvi
pašvaldībā un saņem individuālajām vajadzībām atbilstošus
sociālos pakalpojumus dzīvesvietā ar ESF atbalstu, un to
personu ar garīga rakstura traucējumiem skaits, kurām ir
indikācijas valsts finansēta pakalpojuma ilgstošas sociālās
aprūpes un sociālās rehabilitācijas institūcijā saņemšanai,
bet kuras turpina dzīvot pašvaldībā un saņemt ESF
līdzfinansētus sociālos pakalpojumus dzīvesvietā |
Personas |
ESF |
Mazāk attīstītie reģioni |
210 |
|
|
2100
|
Projektu dati |
Iznākuma rādītājs iekļauj daļu
no 9.2.2. SAM plānotajām investīcijām, kas veido 19 % no 9.
prioritārajam virzienam plānotā kopējā finansējuma ESF
atbalsta ietvaros |
Iznākuma rādītājs |
i.9.2.4.a Iedzīvotāju skaits, kas
iekļaujas 6 mērķa grupās (sk. DP 966.punktu) un kas
piedalījušies ESF slimību profilakses pasākumos |
Iedzīvotāju skaits, kas
iekļaujas 6 mērķa grupās (sk. DP 966. punktu) un kas
piedalījušies ESF slimību profilakses pasākumos |
Iedzīvotāji |
ESF |
Mazāk attīstītie reģioni |
20 000 |
|
|
45 000 |
Projektu dati |
Iznākuma rādītājs iekļauj 9.2.4.
SAM plānotās investīcijas, kas veido 18 % no 9. prioritārajam
virzienam plānotā kopējā finansējuma ESF atbalsta
ietvaros |
Iznākuma rādītājs |
i.9.3.2.a Uzlaboto ārstniecības
iestāžu skaits, kurās attīstīta infrastruktūra veselības
aprūpes pakalpojumu sniegšanai |
Ārstniecības iestāžu skaits,
kuras saņēmušas atbalstu. specifiskā atbalsta mērķa
ietvaros |
Ārstniecības
iestādes |
ERAF |
Mazāk attīstītie reģioni |
0 |
|
|
606 |
Projektu dati |
Iznākuma rādītājs atbilst
79 % no 9. prioritārajam virzienam plānotā kopējā
finansējuma ERAF atbalsta ietvaros
|
Galvenais īstenošanas posms |
9.3.2.a
Ar finansējuma saņēmēju noslēgtie līgumi % no kopējā SAM
finansējuma
(S932)
|
Ar finansējuma saņēmēju
noslēgtie līgumi % no kopējā SAM finansējuma |
% |
ERAF |
Mazāk attīstītie reģioni |
30 |
|
|
|
Projektu dati |
" |
15. Izteikt 2.9. apakšsadaļas tabulu
Nr. 2.9.17. (7-12) šādā redakcijā:
"ERAF: Mazāk attīstītie
reģioni |
Intervences kategorijas |
Finansējuma veids |
Teritorija
|
Teritoriālie sasniegšanas
mehānismi |
ESF sekundāras tēmas
(tikai ESF)
|
Tematiskie mērķi |
Kods |
EUR |
Kods |
EUR |
Kods |
EUR |
Kods |
EUR |
Kods |
EUR |
Kods |
EUR |
53 |
171 258 153 |
1 |
216 953 886 |
1 |
162 151 651 |
7 |
204 128 236 |
N/A |
N/A |
9 |
216 953 886 |
55 |
45 390 655 |
|
|
2 |
45 522 585 |
1 |
12 825 650 |
|
|
|
|
13 |
305 078 |
|
|
3 |
9 279 650 |
|
|
|
|
|
" |
16. Izteikt 2.9. apakšsadaļas tabulu
Nr. 2.9.18. (7-12) šādā redakcijā:
"ESF: Mazāk attīstītie
reģioni |
Intervences kategorijas |
Finansējuma veids |
Teritorija
|
Teritoriālie sasniegšanas
mehānismi |
ESF sekundāras tēmas
(tikai ESF) |
Tematiskie mērķi |
Kods |
EUR |
Kods |
EUR |
Kods |
EUR |
Kods |
EUR |
Kods |
EUR |
Kods |
EUR |
109 |
92 987 119 |
1 |
222 138 850 |
7 |
222 138 850 |
7 |
222138 850 |
8 |
222 138 850 |
9 |
222 138 850 |
112 |
129 151 731 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
" |
17. Izteikt 3. sadaļas "Finansējuma plāns"
(turpmāk - 3. sadaļa) tabulu Nr. 3.1. (17) šādā
redakcijā:
"ESF, ERAF un KF
finansējuma sadalījums pa gadiem, milj. EUR
NR |
Fonds |
Reģions |
2014, EUR |
2015, EUR |
2016, EUR |
2017, EUR |
2018, EUR |
2019, EUR |
2020, EUR |
Kopā, EUR |
(1) |
ERAF |
Mazāk attīstīts reģions |
277 214 930 |
291 536 583 |
328 768 552 |
342 810 774 |
357 274 862 |
394 164 452 |
413 778 248
|
2 405 548 401 |
|
Pamatsumma |
Mazāk attīstīts reģions |
260 582 034 |
274 044 388 |
309 042 439 |
322 242 128 |
335 838 370 |
370 514 585 |
388 947 277 |
2 261 211 221 |
|
Rezerve |
Mazāk attīstīts reģions |
16 632 896 |
17 492 195 |
19 726 113 |
20 568 646 |
21 436 492 |
23 649 867 |
24 830 971 |
144 337 180 |
(5) |
ESF |
Mazāk attīstīts reģions |
101 569 026 |
105 377 525 |
87 428 101 |
91 162 294 |
95 008 670 |
76 968 199 |
76 745 664 |
634 259 479 |
|
Pamatsumma |
Mazāk attīstīts reģions |
96 452 771 |
99 817 625 |
82 182 415 |
85 692 556 |
89 308 150 |
72 350 107 |
72 150 312 |
597 953 936 |
|
Rezerve |
Mazāk attīstīts reģions |
5 116 255 |
5 559 900 |
5 245 686 |
5 469 738 |
5 700 520 |
4 618 092 |
4 595 352 |
36 305 543 |
(9) |
JNI |
N/A |
16 298 112 |
12 712 527 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
29 010 639 |
|
Pamatsumma |
N/A |
16 298 112 |
12 712 527 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
29 010 639 |
|
Rezerve |
N/A |
N/A |
N/A |
N/A |
N/A |
N/A |
N/A |
N/A |
N/A |
(10) |
KF |
N/A |
167 454 594 |
175 995 293 |
185 012 112 |
193 047 173 |
200 965 711 |
209 486 800 |
217 453 012 |
1 349 414
695 |
|
Pamatsumma |
N/A |
157 407 318 |
165 435 575 |
173 911 385 |
181 464 343 |
188 907 768 |
196 917 592 |
204 405 832 |
1 268 449 813 |
|
Rezerve |
N/A |
10 047 276 |
10 559 718 |
11 100 727 |
11 582 830 |
12 057 943 |
12 569 208 |
13 047 180 |
80 964 882 |
(12) |
Kopā |
|
562 536 662 |
585 621 928 |
601 208 765 |
627 020 241 |
653 249 243 |
680 619 451 |
707 976 924 |
4 418 233 214 |
18. Izteikt 3. sadaļas tabulu Nr. 3.2. (18A)
šādā redakcijā:
"Finansējuma plāns darbības
programmai
Kods |
Priori-
tārais virziens |
Fonds |
Reģions |
Publiskās attiecināmās izmaksas, EUR |
Savienības atbalsts, EUR |
Nacionālais finansējums, EUR |
Nacionālais publiskais finansējums, EUR |
Nacionālais privātais finansējums, EUR |
Kopējais finansējums, EUR |
Līdz-
finan-
sējuma likme, % |
EIB līdzdalība, EUR |
Pamat-
piešķīrums bez rezerves, EUR |
Rezerve, EUR |
Rezerves apjoms, % |
1 |
1. Pētnie-
cības, tehno-
loģiju attīs-
tība un inovā-
cijas |
ERAF |
Mazāk attīstīts
reģions |
525 454 395 |
467 519 706 |
82 503 479 |
57 934 689 |
24 568 790 |
550 023 185 |
85 |
0 |
439 003 228 |
28 516 478 |
6 |
2 |
2. IKT pie-
ej-
amība, e-pār-
valde un pakal-
pojumi |
ERAF |
Mazāk attīstīts
reģions |
191 264 955
|
168 533 829 |
29 741 264
|
22 731 126 |
7 010 138 |
198 275 093 |
85 |
0 |
158 254 067 |
10 279 762 |
6 |
31 |
3. Mazo un vidējo komer-
santu konku-
rētspē-
ja |
ERAF |
Mazāk attīstīts
reģions |
318 747 708 |
296 191 300 |
52 269 056 |
22 556 408 |
29 712 648 |
348 460 356 |
85 |
0 |
278 125 040 |
18 066 260 |
6 |
32 |
3. Mazo un vidējo komer-
santu kon-
kurēt-
spēja |
ESF |
Mazāk attīstīts
reģions |
21 251 009 |
18 063 357 |
3 187 652 |
3 187 652 |
0 |
21 251 009 |
85 |
0 |
16 940 083 |
1 123 274 |
6 |
41 |
4. Pāreja uz ekono-
miku, kura rada mazas oglekļa emi-
sijas, visās nozarēs |
ERAF |
Mazāk attīstīts
reģions |
341 875 566 |
290 594 229 |
51 281 337 |
51 281 337 |
0 |
341 875 566 |
85 |
0 |
272 869 363 |
17 724 866 |
6 |
42 |
4. Pāreja uz ekono-
miku, kura rada mazas oglekļa emi-
sijas, visās noza-
rēs |
KF |
N/A |
250 113 248 |
236 852 949 |
41 797 581 |
13 260 299 |
28 537 282 |
278 650 530 |
85 |
0 |
222 199 639 |
14 653 310 |
6 |
51 |
5. Vides aizsar-
dzība un re-
sursu izman-
toša-
nas efekti-
vitāte |
ERAF |
Mazāk attīstīts
reģions |
486 631 237 |
413 636 549 |
72 994 688 |
72 994 688 |
0 |
486 631 237 |
85 |
0 |
388 406 688 |
25 229 861 |
6 |
52 |
5. Vides aizsar-
dzība un resursu izmanto-
šanas efektivitāte |
KF |
N/A |
194 059 921 |
190 138 398 |
33 553 837 |
3 921 523 |
29 632 314 |
223 692 235 |
85 |
0 |
178 375 164 |
11 763 234 |
6 |
61 |
6. Ilgt-
spē-
jīga tran-
spor-
ta sis-
tēma |
ERAF |
Mazāk attīstīts
reģions |
277 032 428 |
235 477 563 |
41 554 865 |
41 554 865 |
0 |
277 032 428 |
85 |
0 |
221 114 552 |
14 363 011 |
6 |
62 |
6. Ilgt-
spē-
jīga tran-
sporta sis-
tēma |
KF |
N/A |
945 622 266 |
881 707 638 |
155 595 469 |
63 914 628 |
91 680 841 |
1 037 303 107 |
85 |
0 |
827 159 300 |
54 548 338 |
6 |
72 |
7. Nodarbi-
nātība un darba-
spēka mobili-
tāte |
ESF |
Mazāk attīstīts
reģions |
128 288 324 |
110 874 291 |
19 566 053 |
17 414 033 |
2 152 020 |
130 440 344 |
85 |
0 |
103 979 544 |
6 894 747 |
6 |
73 |
7. Nodarbi-
nātība un darba-
spēka mobili-
tāte |
JNI |
N/A |
58 318 706 |
58 021 278 |
5 119 526 |
297 428 |
4 822 098 |
63 140 804 |
92 |
0 |
58 021 278 |
N/A |
N/A |
81 |
8. Izglī-
tība, prasmes un mūžiz-
glītība |
ERAF |
Mazāk attīstīts
reģions |
326 424 456 |
277 460 786 |
48 963 670 |
48 963 670 |
0 |
326 424 456 |
85 |
0 |
260 536 998 |
16 923 788 |
6 |
82 |
8. Izglī-
tība, prasmes un mūžiz-
glītība |
ESF |
Mazāk attīstīts
reģions |
272 584 716 |
232 752 302 |
41 073 940
|
39 832 414 |
1 241 526 |
273 826 242 |
85 |
0 |
218 278 541 |
14 473 761 |
6 |
91 |
9. Sociālā iekļau-
šana un naba-
dzības apkaro-
šana |
ERAF |
Mazāk attīstīts
reģions |
244 592 257 |
216 953 886 |
38 285 981 |
27 638 371 |
10 647 610 |
255 239 867 |
85 |
0 |
203 720 732 |
13 233 154 |
6 |
92 |
9. Sociālā iekļau-
šana un naba-
dzības apkaro-
šana |
ESF |
Mazāk attīstīts
reģions |
250 106 714 |
222 138 850 |
39 200 978 |
27 967 864 |
11 233 114 |
261 339 828 |
85 |
0 |
208 325 089 |
13 813 761 |
6 |
10 |
10. Teh-
niskā palī-
dzība "At-
balsts ESF ievie-
šanai un vadī-
bai" |
ESF |
Mazāk attīstīts
reģions |
25 200 048 |
21 420 040 |
3 780 008 |
3 780 008 |
0 |
25 200 048 |
85 |
0 |
21 420 040 |
0 |
0 |
11 |
11. Teh-
niskā palī-
dzība "At-
balsts ERAF ievie-
šanai un vadī-
bai" |
ERAF |
Mazāk attīstīts
reģions |
46 094 769 |
39 180 553 |
6 914 216 |
6 914 216 |
0 |
46 094 769 |
85 |
0 |
39 180 553 |
0 |
0 |
12 |
12. Teh-
niskā palī-
dzība "At-
balsts KF ievie-
šanai un vadī-
bai" |
KF |
N/A |
47 900 836 |
40 715 710 |
7 185 126 |
7 185 126 |
0 |
47 900 836 |
85 |
0 |
40 715 710 |
0 |
0 |
0 |
Kopā |
ERAF |
Mazāk attīstīts
reģions |
2 758 117
771 |
2 405 548
401 |
424 508 556 |
352
569 370 |
71 939 186 |
2 830 056
957 |
85 |
0 |
2 261 211
221 |
144 337 180 |
|
0 |
Kopā |
ESF |
Mazāk attīstīts
reģions |
697 430 811 |
605 248 840 |
106 808 631 |
92 181 971 |
14 626 660 |
712
057 471 |
85 |
0 |
568 943 297 |
36 305 543 |
|
0 |
Kopā |
JNI |
|
58 318 706 |
58 021 278 |
5 119 526 |
297 428 |
4 822
098
|
63 140 804 |
92 |
0 |
58 021 278 |
0 |
|
0 |
Kopā |
KF |
N/A |
1 437 696 271 |
1 349 414
695 |
238 132 013 |
88 281 576 |
149 850 437 |
1 587 546
708 |
85 |
0 |
1 268 449
813 |
80 964 882 |
|
0 |
Kopā |
|
|
4 951 563
559 |
4 418
233 214 |
774 568 726 |
533 330 345 |
241 238 381 |
5 192
801 940 |
85 |
0 |
4 156 625
609 |
261 607 605 |
"
|
19. Izteikt 3. sadaļas tabulu Nr. 3.3. (18B) šādā
redakcijā:
"Finansējuma sadalījums starp ESF finansējumu jauniešu
nodarbinātības pasākumiem un Jauniešu nodarbinātības iniciatīvas
specifisko piešķīrumu2, kā arī līdzfinansējuma likme
Jauniešu nodarbinātības iniciatīvai
Fonds |
Reģions |
Publiskā finansējuma apjoms, milj. EUR |
ES atbalsts
[1] |
Nacionālais līdzfinansējums, milj. EUR
[2=3+4] |
Indikatīvais nacionālais publiskais līdzfinansējums,
milj. EUR
[3] |
Indikatīvais privātais līdzfinansējums milj.
EUR
[4] |
Kopējais finansējuma apjoms, milj. EUR
[5=1+2] |
Līdzfinansējuma likme, %
[6=1/5] |
Jauniešu nodarbinātības
iniciatīva |
N/A |
29 010 639 |
29 010 639 |
0 |
0 |
0 |
29 010 639 |
100% |
ESF salīdzināmais
finansējums |
Mazāk attīstīts reģions |
29
308 067 |
29 010 639 |
5 119
526 |
297 428
|
4 822 098
|
34 130
165 |
85% |
Kopā |
|
58 318 706
|
58 021 278 |
5 119
526 |
297 428
|
4 822 098
|
63 140
804 |
92% |
Proporcija |
Mazāk attīstīts reģions |
|
1 |
|
|
|
|
" |
2 This table has to be completed for every (part
of a) priority axis, which implements the YEI.
20. Izteikt 3. sadaļas tabulu Nr. 3.4. (18C)
šādā redakcijā:
"Finansējuma sadalījums pa
prioritārajiem virzieniem un tematiskajiem mērķiem
Prioritārais virziens |
Fonds |
Reģions |
Tematiskais mērķis |
Savienības atbalsts, EUR |
Nacionālais finansējums, EUR |
Kopējais finansējums, EUR |
1. Pētniecības, tehnoloģiju
attīstība un inovācijas |
ERAF |
Mazāk attīstīts
reģions |
1. Nostiprināt pētniecību,
tehnoloģiju attīstību un inovāciju |
467 519 706 |
82 503 479 |
550 023 185 |
2. IKT pieejamība, e-pārvalde un
pakalpojumi |
ERAF |
Mazāk attīstīts
reģions |
2. Uzlabot informācijas un
komunikācijas tehnoloģiju pieejamību, izmantošanu un
kvalitāti |
168
533 829 |
29 741 264
|
198 275 093 |
3. Mazo un vidējo komersantu
konkurētspēja |
ERAF |
Mazāk attīstīts
reģions |
3. Uzlabot mazo un vidējo
komersantu konkurētspēju |
296 191 300 |
52 269 056 |
348 460 356 |
3. Mazo un vidējo komersantu
konkurētspēja |
ESF |
Mazāk attīstīts
reģions |
11. Uzlabot institucionālās
spējas un efektīvu valsts pārvaldi |
18 063 357 |
3 187 652 |
21 251 009 |
4. Pāreja uz ekonomiku, kura
rada mazas oglekļa emisijas, visās nozarēs |
ERAF |
Mazāk attīstīts
reģions |
4. Atbalstīt pāreju uz
ekonomiku ar zemu oglekļa dioksīda emisiju līmeni visās
nozarēs |
290 594 229 |
51 281 337 |
341 875 566 |
4. Pāreja uz ekonomiku, kura
rada mazas oglekļa emisijas, visās nozarēs |
KF |
N/A |
4. Atbalstīt pāreju uz
ekonomiku ar zemu oglekļa dioksīda emisiju līmeni visās
nozarēs |
236 852 949 |
41 797 581 |
278 650 530 |
5. Vides aizsardzība un resursu
izmantošanas efektivitāte |
ERAF |
Mazāk attīstīts
reģions |
5. Veicināt pielāgošanos
klimata pārmaiņām, riska novēršanu un pārvaldību
6. Aizsargāt vidi un veicināt resursu efektivitāti |
413 636 549 |
72 994 688 |
489 631 237 |
5. Vides aizsardzība un resursu
izmantošanas efektivitāte |
KF |
N/A |
6. Aizsargāt vidi un
veicināt resursu efektivitāti |
190 138 398 |
33 553 837 |
223 692 235 |
6. Ilgtspējīga transporta
sistēma |
ERAF |
Mazāk attīstīts
reģions |
7. Veicināt ilgtspējīgu
transportu un novērst trūkumus galvenajās tīkla
infrastruktūrās |
235 477 563 |
41 554 865 |
277 032 428 |
6. Ilgtspējīga transporta
sistēma |
KF |
N/A |
7. Veicināt ilgtspējīgu
transportu un novērst trūkumus galvenajās tīkla
infrastruktūrās |
881 707 638 |
155 595 469 |
1
037 303 107 |
7. Nodarbinātība un darbaspēka
mobilitāte |
ESF |
Mazāk attīstīts
reģions |
8. Veicināt nodarbinātību
un atbalstīt darbaspēka mobilitāti
|
110 874 291 |
19 566 053 |
130 440 344 |
7. Nodarbinātība un darbaspēka
mobilitāte |
JNI |
N/A |
8. Veicināt nodarbinātību
un atbalstīt darbaspēka mobilitāti |
58 021 278 |
5 119 526 |
63 140 804 |
8. Izglītība, prasmes un
mūžizglītība |
ERAF |
Mazāk attīstīts
reģions |
10. Ieguldīt izglītībā,
prasmēs un mūžizglītībā |
277 460 786 |
48 963 670 |
326 424 456 |
8. Izglītība, prasmes un
mūžizglītība |
ESF |
Mazāk attīstīts
reģions |
10. Ieguldīt izglītībā,
prasmēs un mūžizglītībā |
232 752
302 |
41 073
940 |
273 826
242 |
9. Sociālā iekļaušana un
nabadzības apkarošana |
ERAF |
Mazāk attīstīts
reģions |
9. Veicināt sociālo iekļaušanu un apkarot nabadzību |
216 953 886 |
38 285 981 |
255 239 867 |
9. Sociālā iekļaušana un
nabadzības apkarošana |
ESF |
Mazāk attīstīts
reģions |
9. Veicināt sociālo iekļaušanu
un apkarot nabadzību |
222 138 850 |
39 200 978 |
261 339 828 |
10. Tehniskā palīdzība
"Atbalsts ESF ieviešanai un vadībai" |
ESF |
Mazāk attīstīts
reģions |
NA |
21 420 040 |
3 780 008 |
25 200 048 |
11. Tehniskā palīdzība
"Atbalsts ERAF ieviešanai un vadībai" |
ERAF |
Mazāk attīstīts
reģions |
NA |
39 180 553 |
6 914 216 |
46 094 769 |
12. Tehniskā palīdzība
"Atbalsts KF ieviešanai un vadībai" |
KF |
N/A |
NA |
40 715 710 |
7 185 126 |
47 900 836 |
Kopā |
|
|
|
4 418 233
214 |
774 568 726 |
5 192 801 940" |
21. Izteikt 3. sadaļas tabulu Nr. 3.5. (19)
šādā redakcijā:
Prioritārais virziens
|
Indikatīvais finansējums apjoms, milj. EUR
|
Proporcija
no kopējā piešķīruma
|
1. Pētniecības, tehnoloģiju
attīstība un inovācijas |
0 |
0% |
2. IKT pieejamība, e-pārvalde
un pakalpojumi |
0 |
0% |
3. Mazo un vidējo komersantu
konkurētspēja |
2 360
670 |
1% |
4. Pāreja uz ekonomiku, kura
rada mazas oglekļa emisijas visās nozarēs |
419 834 243 |
80% |
5. Vides aizsardzība un
resursu izmantošanas efektivitāte |
122 728 063 |
20% |
6. Ilgtspējīga transporta
sistēma |
198 122 636 |
18% |
7. Nodarbinātība un
darbaspēka mobilitāte |
0 |
0% |
8. Izglītība, prasmes un
mūžizglītība |
46 712
067 |
9,16% |
9. Sociālā iekļaušana un
nabadzības apkarošana |
305 078 |
0,07% |
Kopā |
790 062 757 |
17,88% |
Finanšu ministrs J. Reirs
|
|
Saistītie dokumenti
-
Grozītais
-
Anotācija / tiesību akta projekts
-
Citi saistītie dokumenti
|