Aptauja ilgs līdz 23. oktobrim.
Tiesību akts ir zaudējis spēku.
Satiksmes ministrijas noteikumi Nr.43 Rīgā 1997.gada 19.decembrī Transportlīdzekļu valsts tehniskās apskates noteikumi Izdoti saskaņā ar "Ceļu satiksmes likuma" 4.pantu un Ministru Kabineta 1995.gada 17.oktobra noteikumu Nr.302 "Ceļu satiksmes noteikumu" 175.pantu I. Vispārīgie noteikumi 1. Transportlīdzekļu valsts tehniskās apskates noteikumi nosaka transportlīdzekļu valsts tehniskai apskatei (turpmāk tekstā - "tehniskā apskate") uzrādāmo transportlīdzekļu uzskaitījumu, tehniskās apskates periodiskumu visu veidu transportlīdzekļiem un kārtību, kādā veicama tehniskā apskate. 2. Tehniskās apskates mērķis - transportlīdzekļa tehniskā stāvokļa pārbaude, reģistrācijas datu atbilstības pārbaude transportlīdzekļu reģistram, noteikto transporta nodevu nomaksas kontrole, transportlīdzekļa īpašnieka civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas kontrole, meklēšanā atrodošos transportlīdzekļu atklāšana. 3. Tehnisko apskati tikai šim nolūkam paredzētajās vietās veic noteiktā kārtībā atestēti transportlīdzekļu tehniskās kontroles inspektori - eksperti (turpmāk tekstā "inspektori"). 4. Tehniskā apskate jāveic visiem transportlīdzekļiem (izņemot sniega motociklus), kas noteiktā kārtībā ir reģistrēti CSDD un kas piedalās ceļu satiksmē. 5. Par tehnisko apskati ir noteikta samaksa pēc cenrāža. 6. Tehniskā apskate jāveic tā rajona (pilsētas) tehniskās apskates stacijā (punktā), kurā transportlīdzeklis ir reģistrēts vai tehniskās apskates stacijās Rīgas pilsētā (rajonā). 7. CSDD pēc tehniskās apskates stacijas izveides un pieslēguma centrālajai datu bāzei var atļaut veikt tehnisko apskati arī citos rajonos (pilsētās) ārpus transportlīdzekļa reģistrācijas vietas. 8. Juridiskām personām, kuru transportlīdzekļi ir reģistrēti pēc juridiskās personas adreses un tiek pastāvīgi lietoti rajonu (pilsētu) struktūvienību vai filiāļu atrašanās vietās, tehnisko apskati var veikt atbilstošās rajonu (pilsētu) tehniskās apskates stacijās (punktos), to iepriekš saskaņojot ar CSDD Transportlīdzekļu kontroles un setifikācijas inspekciju. 9. Tehniskā apskate jāveic ne vēlāk kā 5 dienas pēc transportlīdzekļa reģistrācijas. II. Tehniskās apskates periodiskums 10. Visiem transportlīdzekļiem tehniskā apskate jāveic ne retāk kā vienu reizi gadā, bet pasažieru komercpārvadājumiem izmantojamiem transportlīdzekļiem tehniskā apskate jāveic ne retāk kā divas reizes gadā. 11. Nākošā tehniskā apskate transportlīdzeklim jāveic ne vēlāk par datumu, kas norādīts tehniskās apskates uzlīmē (talonā). 12. Jaunam transportlīdzeklim, kurš ražots tekošajā gadā vai iepriekšējā gadā, veicot pirmreizējo reģistrāciju Latvijā, tehniskās apskates uzlīmi (talonu) par samaksu pēc cenrāža izsniedz bez tehniskās apskates veikšanas transportlīdzekļu tehniskās apskates stacijā (punktā) rajonā (pilsētā), kurā transportlīdzeklis ir reģistrēts. Jaunam automobilim tehniskās apskates uzlīmi virsbūves (kabīnes) priekšējā stikla iekšpusē labajā apakšējā stūrī pielīmē inspektors. III. Pārbaužu veidi tehniskajā apskatē 13. Pamatpārbaude. 13.1. Pamatpārbaudi veic visiem transportlīdzekļiem tehniskās apskates laikā. 13.2. Pēc klienta vēlēšanās, veicot transportlīdzekļa pamatpārbaudi, novērtē tā tehniskā stāvokļa un aprīkojuma atbilstību "zaļiem" vai "zaļākiem un drošiem" transportlīdzekļiem noteiktajām prasībām, starptautiskajiem autopārvadājumiem noteiktajām prasībām, bīstamu kravu autopārvadājumiem noteiktajām prasībām vai pasažieru komercpārvadājumiem izmantojamiem transportlīdzekļiem noteiktajām prasībām. 14. Atkārtotā pārbaude. 14.1. Atkārtoto pārbaudi veic tiem transportlīdzekļiem, kuriem pamatpārbaudē tika konstatēti būtiski trūkumi vai bojājumi, kas var ietekmēt satiksmes drošību, un kopš pamatpārbaudes veikšanas nav pagājušas vairāk kā 30 dienas. 14.2. Atkārtotās pārbaudes laikā kontrolē tikai to trūkumu vai bojājumu novēršanu, kuri tika konstatēti, veicot pamatpārbaudi. 15. Papildpārbaude. 15.1. Papildpārbaudi veic transportlīdzekļiem, lai novērtētu tā tehniskā stāvokļa un aprīkojuma atbilstību "zaļiem" vai "zaļākiem un drošiem" transportlīdzekļiem noteiktajām prasībām, starptautiskajiem autopārvadājumiem noteiktajām prasībām, bīstamu kravu autopārvadājumiem noteiktajām prasībām vai pasažieru komercpārvadājumiem izmantojamiem transportlīdzekļiem noteiktajām prasībām gadījumā, ja tehniskā apskate jau ir izieta iepriekš un transportlīdzeklim ir derīga tehniskās apskates uzlīme (talons). 15.2. Papildpārbaude ietver visas pamatpārbaudes prasības. IV. Tehniskās apskates kārtība 16. Pirms tehniskās apskates transportlīdzekļa īpašniekam (vadītājam) jāuzrāda spēkā esošu sauszemes transportlīdzekļa īpašnieka civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas polisi, jāveic samaksa par ikgadējo transporta nodevu un tehnisko apskati, norādot attiecīgo pārbaudes veidu. Ja ikgadējā transporta nodeva ir samaksāta iepriekš, transportlīdzekļa īpašniekam (vadītājam) jāuzrāda nodevas samaksas kvīts (izņemot gadījumus, kad dati par samaksas veikšanu ir pieejami transportlīdzekļu datu bāzē). 17. Pēc nepieciešamo dokumentu uzrādīšanas un samaksas veikšanas transportlīdzeklis, tā reģistrācijas apliecība un tehniskās apskates protokols tehniskās apskates veikšanai jānodod inspektora rīcībā. 18. Transportlīdzekļa tehniskā apskate netiek uzsākta, ja: 18.1. automobilis, kurš reģistrēts kā "kravas seglvilcējs (vilcējs)", tehniskai apskatei netiek uzrādīts kopā ar puspiekabi; 18.2. piekabe tehniskai apskatei netiek uzrādīta sakabē ar mehānisko transportlīdzekli; 18.3. transportlīdzeklis nav nokomplektēts atbilstoši noteikumu "Par transportlīdzekļu tehnisko stāvokli" 107., 108., 109.punktu prasībām; 18.4. automobilim uz virsbūves (kabīnes) priekšējā stikla ir pielīmēta(-tas) iepriekšējā gada tehniskās apskates uzlīme, spēkā neesoša(-as) obligātās civiltiesiskās apdrošināšanas uzlīme(-es) vai citas normatīvajos aktos neparedzētas uzlīmes. 19. Tehnisko apskati ir jāsāk ar transportlīdzekļa agregātu numuru un transportlīdzekļa uzskaites tehnisko datu pārbaudi. 20. Datu neatbilstības gadījumā jāizsniedz izziņa par transportlīdzekļa agregātu numuru salīdzināšanu un jāturpina veikt tehniskā apskate. 21. Par atklātām viltojuma pazīmēm transportlīdzekļa agregātu numerācijā vai reģistrācijas dokumentos inspektoram jāsastāda noteiktas formas akts un tālāk jārīkojas saskaņā ar CSDD un Valsts policijas noteikto kārtību. 22. Transportlīdzekļa tehniskais stāvoklis un tā aprīkojums tiek pārbaudīts atbilstoši noteikumiem "Par transporta līdzekļu tehnisko stāvokli". Pārbaude jāveic, izmantojot tehniskās apskates stacijā (punktā) esošos pārbaudes stendus un iekārtas. 23. Transportlīdzekļa tehniskais stāvoklis un aprīkojums kopumā tiek novērtēti ar vienu no novērtējuma veidiem: 0.novērtējums - pārbaudītais transportlīdzeklis ir tehniskā kārtībā, atbilst satiksmes drošības un apkārtējās vides aizsardzības prasībām; 1.novērtējums - pārbaudītajam transportlīdzeklim ir konstatēti sīki trūkumi vai bojājumi, kas tieši neietekmē satiksmes drošību; 2.novērtējums - pārbaudītajam transportlīdzeklim ir konstatēti būtiski trūkumi vai bojājumi, kas var ietekmēt satiksmes drošību. Ar šo vērtējumu transportlīdzeklim netiek izsniegta tehniskās apskates uzlīme. Transportlīdzekļa īpašniekam (vadītājam) tiek dota iespēja novērst konstatētos trūkumus vai bojājumus un 30 dienu laikā veikt atkārtotu tehnisko apskati par pazeminātu samaksu atbilstoši cenrādim; 3.novērtējums - pārbaudītais transportlīdzeklis neatbilst satiksmes drošības prasībām un ir bīstams ekspluatācijai. Tās pašas dienas laikā ar transportlīdzekli ir jāatgriežas stāvvietā vai remontvietā, ievērojot nepieciešamo piesardzību. Transportlīdzekļa īpašniekam (vadītājam) tiek dota iespēja novērst visus konstatētos trūkumus vai bojājumus un veikt atkārtotu pamatpārbaudi. 24. Transportlīdzekļu atsevišķu agregātu, konstrukcijas elementu un aprīkojuma trūkumi vai bojājumi, vadoties pēc to nozīmīguma, ir jānovērtē atbilstoši "Trūkumu un bojājumu novērtējumam" (sk.1.pielikums). 25. Ja transportlīdzekļa tehniskais stāvoklis un aprīkojums kopumā ir novērtēts ar 0. vai 1.novērtējumu, tad inspektoram jārīkojas šādi: 25.1. jānoformē tehniskās apskates uzlīme (talons), tajā atzīmējot: 25.1.1. transportlīdzekļa marku un modeli (tikai tehniskās apskates talonā); 25.1.2. transportlīdzekļa identifikācijas (šasijas) numura pēdējās 6 zīmes; 25.1.3. transportlīdzekļa valsts reģistrācijas numuru; 25.1.4. datumu nākošajā gadā, ne vēlāk par kuru transportlīdzeklim jāveic kārtējā tehniskā apskate; Piezīme: nākošā tehniskā apskate, vadoties no transportlīdzekļa tehniskā stāvokļa un ievērojot tehnisko apskašu skaita vienmērīgu sadalījumu pa gada mēnešiem, var tikt nozīmēta nākošajā gadā ne ātrāk kā pēc 11 mēnešiem un ne vēlāk kā pēc 13 mēnešiem no tehniskās apskates veikšanas dienas. 25.2. pirms jaunas tehniskās apskates uzlīmes pielīmēšanas ir jānoplēš iepriekšējā tehniskās apskates uzlīme un jāsagatavo vieta uz automobiļa priekšējā stikla jaunas uzlīmes pielīmēšanai; 25.3. tehniskās apskates uzlīmi ir jāpielīmē automobiļa virsbūves (kabīnes) priekšējā stikla iekšpusē labajā apakšējā stūrī, bet tehniskās apskates talons ir jāizsniedz personai, kas transportlīdzekli ir uzrādījusi tehniskai apskatei; Piezīme: gadījumā, ja transportlīdzeklim tika konstatēta faktisko datu neatbilstība uzskaites tehniskajiem datiem un tika izsniegta izziņa par agregātu numuru salīdzināšanu, tehniskās apskates uzlīmi (talonu) ir attiecīgi jāpielīmē vai jāizsniedz tikai pēc faktisko uzskaites datu reģistrācijas, pamatojoties uz tehniskās apskates protokolu. 25.4. personai, kas transportlīdzekli ir uzrādījusi tehniskai apskatei, jāizsniedz tehniskās apskates protokola oriģināls, kurā atzīmēti visi tie trūkumi vai bojājumi, kuri ir jānovērš, neskatoties uz to, ka ir saņemta tehniskās apskates uzlīme (talons); 25.5. ja transportlīdzeklis atbilst "zaļiem" vai "zaļākiem un drošiem" transportlīdzekļiem noteiktajām prasībām, inspektoram tas atbilstoši jāatzīmē tehniskās apskates protokolā un jāizsniedz atbilstošs ETMK sertifikāts; 25.6. ja transportlīdzeklis atbilst starptautiskajiem autopārvadājumiem noteiktajām prasībām, tas atbilstoši jāatzīmē tehniskās apskates protokolā; 25.7. ja transportlīdzekļa tehniskais stāvoklis un aprīkojums atbilst bīstamu kravu starptautiskajiem pārvadājumiem ar autotransportu (ADR) noteiktajām prasībām, inspektoram tas atbilstoši jāatzīmē tehniskās apskates protokolā un jāizsniedz atbilstošs sertifikāts vai jāpagarina tā derīguma termiņš; 25.8. ja transportlīdzekļa tehniskais stāvoklis un aprīkojums atbilst bīstamu kravu iekšzemes (Latvijas teritorijā) pārvadājumiem ar autotransportu prasībām, inspektoram tas atbilstoši jāatzīmē tehniskās apskates protokolā un jāizsniedz atbilstošs sertifikāts; 25.9. ja transportlīdzeklis ir piemērojams pasažieru komercpārvadājumiem (M1-taksi, M2, M3 kategoriju transportlīdzekļi), inspektoram tas atbilstoši jāatzīmē tehniskās apskates protokolā. 26. Ja transportalīdzekļa tehniskais stāvoklis vai aprīkojums kopumā ir novērtēts ar 2.novērtējumu, tad inspektoram jārīkojas šādi: 26.1. jāaizpilda tehniskās apskates protokols, atzīmējot visus trūkumus vai bojājumus, kuri ir jānovērš; 26.2. tehniskās apskates protokola oriģinālu ir jāizsniedz personai, kas transportlīdzekli ir uzrādījusi tehniskai apskatei. 27. Tāda transportlīdzekļa ekspluatācija, kura tehniskais stāvoklis un aprīkojums kopumā ir novērtēts ar 2.novērtējumu, Latvijas teritorijā atļauta līdz atkārtotai pārbaudei, bet ne ilgāk kā 30 dienas pēc pamatpārbaudes vai papildpārbaudes veikšanas brīža. 28. Ja transportlīdzekļa tehniskais stāvoklis kopumā ir novērtēts ar 3.novērtējumu, tad inspektoram jārīkojas šādi: 28.1. jāaizpilda tehniskās apskates protokols, atzīmējot visus trūkumus vai bojājumus, kuri ir jānovērš; 28.2. tehniskās apskates protokola oriģināls ir jāizsniedz personai, kas transportlīdzekli ir uzrādījusi tehniskai apskatei. 29. Tehniskās apskates veikšanas dienā ar transportlīdzekli, kura tehniskais stāvoklis kopumā ir novērtēts ar 3.novērtējumu, atļauts aizbraukt līdz stāvvietai vai remontvietai; tālāka transportlīdzekļa ekspluatācija līdz trūkumu vai bojājumu novēršanai un tehniskās apskates iziešanai ir aizliegta. 30. Ja transportlīdzekļa tehniskais stāvoklis vai aprīkojums, veicot papildpārbaudi, tiek novērtēts ar 2. vai 3.novērtējumu, tad transportlīdzeklim iepriekš izsniegtā tehniskās apskates uzlīme tiek anulēta un tālāka transportlīdzekļa ekspluatācija atļauta saskaņā ar 27. un 29. punktu prasībām. 31. Tehniskās apskates uzlīmes (talona) nozaudēšanas vai sabojāšanas gadījumā, kā arī gadījumā, ja mainījušies tehniskās apskates uzlīmē (talonā) uzrādāmie transportlīdzekļa uzskaites tehniskie dati, pēc īpašnieka (vadītāja) lūguma inspektoram ir jāizsniedz jauna uzlīme (talons) par samaksu pēc cenrāža, pārliecinoties par datu atbilstību datu bāzei, šādā kārtībā: 31.1. ja tehniskās apskates uzlīme (talons) ir sabojāta vai mainījušies transportlīdzekļa uzskaites tehniskie dati, transportlīdzekļa īpašniekam (vadītājam) jāuzrāda sabojātā vai nederīgā tehniskās apskates uzlīme (talons); 31.2. ja tehniskās apskates uzlīme (talons) ir nozaudēta, transportlīdzekļa īpašniekam (vadītājam) jāiesniedz rakstisks paskaidrojums; 31.3. ja transportlīdzeklim ir acīmredzami trūkumi vai bojājumi, inspektors transportlīdzekļa īpašniekam (vadītājam) var pieprasīt veikt atkārtotu pamatpārbaudi; 31.4. jaunu valsts tehniskās apskates uzlīmi (talonu) izsniedz tā rajona (pilsētas) nodaļas tehniskās apskates stacijā (punktā), kurā tika veikta tehniskā apskate vai tehniskās apskates stacijā (punktā) tajā rajonā (pilsētā), kurā transporta līdzeklis ir reģistrēts. V. Tehniskās apskates protokola aizpildīšanas kārtība 32. Tehniskās apskates protokols (sk. 2.pielikumu) ir obligāts transportlīdzekļu tehniskās apskates dokuments, kas tiek noformēts divos eksemplāros. Oriģināls pēc tehniskās apskates veikšanas tiek izsniegts transportlīdzekļa īpašniekam (vadītājam), bet kopija tiek uzglabāta tehniskās apskates vietā. 33. Tehniskās apskates protokols sastāv no 5 daļām (sk. 3.pielikumu): 33.1. daļa "A" - samaksas kvīts; šī protokola daļa jāaizpilda kases darbiniekam ar datora palīdzību; 33.2. daļa "B" - ziņas par īpašnieku un transportlīdzekli: 33.2.1. šī protokola daļa jāaizpilda kases darbiniekam ar datora palīdzību, izmantojot reģistrācijas datu bāzi; 33.2.2. ja tehniskās apskates datums nesakrīt ar protokola izdrukāšanas datumu, tad šīs daļas ailē "pārbaudes datums" inspektoram jāieraksta faktiskais pārbaudes datums; 33.3. daļa "C" - mērījumu rezultāti: 33.3.1. šo protokola daļu jāaizpilda inspektoram, ierakstot transportlīdzekļa spidometra rādījumu tehniskās apskates brīdī, atgāzu kontroles rezultātus, bremžu efektivitātes mērījumus [kN] (ja pārbaude notiek izmantojot bremžu stendu); 33.3.2. šīs daļas ailē "Piezīmes" inspektors var atzīmēt tos trūkumus vai bojājumus, kas nav uzskaitīti protokola "D" daļā; 33.3.3. ja transportlīdzekļa tehniskais stāvoklis un aprīkojums atbilst starptautiskajiem autopārvadājumiem izmantojamiem transportlīdzekļiem noteiktajām prasībām, šīs protokola daļas ailē "Piezīmes" inspektoram jāieraksta vai transportlīdzeklis ir vai nav aprīkots ar tahogrāfu, ātruma ierobežotājierīci, kā arī ar pakaļējo un sānu drošības konstrukcijām (sk. 4.pielikumu); 33.3.4. ja transportlīdzeklis ir piemērojams pasažieru komercpārvadājumiem (M1 - taksi, M2, M3 kategoriju transportlīdzekļi), šīs protokola daļas ailē "Piezīmes" inspektoram ir jāizdara atzīme - "Pasažieru komercpārvadājumiem derīgs līdz ............" (6 mēneši pēc tehniskās apskates iziešanas dienas); 33.4. daļa "D" - trūkumu un bojājumu karte: 33.4.1. šī protokola daļa jāaizpilda inspektoram, atzīmējot tos trūkumus vai bojājumus, kuri tiek konstatēti tehniskās apskates laikā; 33.4.2. lai atzīmētu konstatēto trūkumu, kvadrātveida lodziņos, kas izvietoti blakus katra parametra numuram, jāizdara atbilstošas atzīmes (sk. 4.pielikumu); 33.4.3. bez konstatēto trūkumu vai bojājumu atzīmēšanas šajā protokola daļā inspektoram jānovērtē katra grupa atsevišķi; šim nolūkam kvadrātveida lodziņos, kas izvietoti pie katras grupas nosaukuma (sk. 4.pielikumu), inspektoram jāizdara viena no atzīmēm "0'', "1'', "2'' vai "3'' atbilstoši novērtējumam, kas izskaidrots šajos noteikumos. Piezīme: grupas novērtējumam jāsakrīt ar viszemāko kaut vienu šīs grupas apakšpunkta novērtējumu (šajos noteikumos 3.novērtējums saprotams kā zemāks par 2., 1. un 0.novērtējumu, 2.novērtējums saprotams kā zemāks par 1. un 0.novērtējumu, bet 1.novērtējums saprotams kā zemāks par 0.novērtējumu). Piemērs: ja kāds no grupas apakšpunktā minētā parametra trūkumiem vai bojājumiem ir novērtēts kā būtisks trūkums vai bojājums (2.novērtējums) un grupā nav neviena zemāka vērtējuma, grupa arī tiek novērtēta ar 2.novērtējumu. 33.5. daļa "E" - vērtējumu daļa: 33.5.1. šī protokola daļa jāaizpilda inspektoram tehniskās apskates beigās; 33.5.2. inspektoram jānosvītro šīs protokola daļas visas tās ailes, kuras netiek atzīmētas atbilstoši zemāk minēto punktu prasībām; 33.5.3. lai atzīmētu transportlīdzekļa kopējo novērtējumu, šajā protokola daļā inspektoram nav jānosvītro atbilstošā novērtējuma aile "0'', "1'', "2'', vai "3''; Piezīme: transportlīdzekļa kopējam novērtējumam jāsakrīt ar grupas novērtējumu, kura novērtēta viszemāk. 33.5.4. ja transportlīdzekļa tehniskais stāvoklis un aprīkojums atbilst starptautiskajiem autopārvadājumiem vai pasažieru komercpārvadājumiem ar vieglajiem automobiļiem izmantojamiem transportlīdzekļiem noteiktajām prasībām, šajā protokola daļā inspektoram nav jānosvītro atbilstošā papildvērtējuma aile "STARPTAUT." vai "TAKSI"; 33.5.5. ja transportlīdzekļa tehniskais stāvoklis un aprīkojums atbilst "zaļiem" vai "zaļākiem un drošiem" transportlīdzekļiem vai bīstamu kravu pārvadājumiem izmantojamiem transportlīdzekļiem noteiktajām prasībām un par apliecinājumu tam ir izsniegts atbilstošs sertifikāts vai pagarināts tā derīguma termiņš, inspektoram šīs daļas attiecīgajā(-jās) ailē(-ēs) "izsniegts sertifikāts" vai "izsniegts sertifikāts(-i)" jāieraksta izsniegtā (pagarinātā) sertifikāta numurs un jāatstāj nenosvītroti izsniegtajam(-jiem) sertifikātam(-iem) atbilstošais(-ie) simbols(-i): "ADR", "ADRLV", "L", "U", "S"; 33.5.6. ja transportlīdzeklim ir izsniegta tehniskās apskates uzlīme (talons), inspektoram šīs daļas ailē "Izsniegta uzlīme Nr." jāieraksta uzlīmes (talona) numuru un ailē "Nākošā apskate līdz:" jāatzīmē datums, līdz kuram jāveic nākošā tehniskā apskate; 33.5.7. ja transportlīdzekļa tehniskais stāvoklis un aprīkojums ir novērtēts ar 2.novērtējumu, tad šajā protokola daļā inspektoram nav jānosvītro aile "ATKĀRTOTĀ" un ailē "Pārbaude jāveic līdz:" jāieraksta atkārtotās pārbaudes veikšanas termiņš, t.i., 30 dienas pēc pamatpārbaudes veikšanas dienas; 33.5.8. ja transportlīdzekļa tehniskais stāvoklis ir novērtēts ar 3.novērtējumu, tad šajā protokola daļā inspektoram nav jānosvītro aile "PAMATPĀRBAUDE"; 33.5.9. tehniskās apskates protokols inspektoram jāapstiprina ar parakstu un personīgo spiedogu. VI. Pārejas noteikumi 34. Noteikumi stājas spēkā ar 1998.gada 1.janvāri. Satiksmes ministrs V.Krištopans Autosatiksmes departamenta direktora vietnieks J.Kancēvičs 1.pielikums TRŪKUMU UN BOJĀJUMU NOVĒRTĒJUMS Valsts tehniskā apskatē konstatēto trūkumu un bojājumu novērtējums izstrādāts, pamatojoties uz noteikumiem "Par transporta līdzekļu tehnisko stāvokli". Atkarībā no trūkumu vai bojājuma nozīmīguma, tie tiek iedalīti 3 grupās:
Trūkumu un bojājumu attiecīgais novērtējuma veids apzīmēts ar "X". Ja vienam un tam pašam trūkumam vai bojājumam doti vairāki novērtējuma veidi, tad galējo vērtējumu par trūkuma vai bojājuma nozīmīgumu veic inspektors, vadoties no tā faktiskās ietekmes uz satiksmes drošību un no transportlīdzekļa piederības kādai no atsevišķām transportlīdzekļu grupām.
Autosatiksmes departamenta direktora vietnieks J.Kancēvičs CSDD direktora vietnieks I.Krauklis Noteikumu krāsainie un tonētie 2., 3. un 4.pielikumi tehnisku iemeslu dēļ netiek publicēti "LV" pateicas žurnāla "Mans Īpašums" redakcijai par sadarbību šo noteikumu publicēšanā |
Tiesību akta pase
Nosaukums: Transportlīdzekļu valsts tehniskās apskates noteikumi
Statuss:
Zaudējis spēku
Saistītie dokumenti
|