Teksta versija
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
uz sākumu
Izvērstā meklēšana
Autorizēties savā kontā

Kādēļ autorizēties vai reģistrēties?
 
Attēlotā redakcija
Ministru kabineta rīkojums Nr. 346

Rīgā 2019. gada 12. jūlijā (prot. Nr. 32 46. §)
Par informācijas sabiedrības attīstības pamatnostādņu ieviešanu publiskās pārvaldes informācijas sistēmu jomā (mērķarhitektūras 54.0. versija)

1. Apstiprināt un iekļaut informācijas un komunikācijas tehnoloģiju mērķarhitektūras 54.0. versijā projekta "Būvniecības procesu un IS attīstība (2. kārta)" (turpmāk – projekts) aprakstu un projekta izmaksas 4 421 100 euro apmērā.

(MK 09.08.2023. rīkojuma Nr. 466 redakcijā)

2. Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uzaicināt Būvniecības valsts kontroles biroju iesniegt projekta iesniegumu Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda 2014.–2020. gada plānošanas perioda darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 2.2.1. specifiskā atbalsta mērķa "Nodrošināt publisko datu atkalizmantošanas pieaugumu un efektīvu publiskās pārvaldes un privātā sektora mijiedarbību" 2.2.1.1. pasākuma "Centralizētu publiskās pārvaldes IKT platformu izveide, publiskās pārvaldes procesu optimizēšana un attīstība" (turpmāk – 2.2.1.1. pasākums) ietvaros.

3. Finansēt projektu 2.2.1.1. pasākuma ietvaros, ja projekta iesniegums atbilst projektu iesniegumu vērtēšanas kritērijiem un Ministru kabineta 2015. gada 17. novembra noteikumos Nr. 653 "Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 2.2.1. specifiskā atbalsta mērķa "Nodrošināt publisko datu atkalizmantošanas pieaugumu un efektīvu publiskās pārvaldes un privātā sektora mijiedarbību" 2.2.1.1. pasākuma "Centralizētu publiskās pārvaldes IKT platformu izveide, publiskās pārvaldes procesu optimizēšana un attīstība" īstenošanas noteikumi" iekļautajiem nosacījumiem.

4. Noteikt Būvniecības valsts kontroles biroju par projekta iesniedzēju un atbildīgo par projekta īstenošanu un projekta aprakstā plānoto rezultātu (tai skaitā finanšu, rezultāta un iznākuma rādītāju) sasniegšanu.

5. Pēc projekta pabeigšanas noteikt projekta rezultātu uzturēšanas izmaksas 2023. gadā ne vairāk kā 615 820 euro apmērā, 2024. gadā ne vairāk kā 1 033 234 euro apmērā, 2025. gadā ne vairāk kā 1 056 117 euro apmērā, 2026. gadā un turpmāk katru gadu ne vairāk kā 1 114 784 euro apmērā, pieprasot papildu finansējumu normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.

(MK 09.08.2023. rīkojuma Nr. 466 redakcijā)

6. Atbalstīt informācijas un komunikācijas tehnoloģiju mērķarhitektūras 54.0. versijā iekļautā projekta konsolidēto aprakstu (kopsavilkumu).

(MK 09.08.2023. rīkojuma Nr. 466 redakcijā)

Ministru prezidenta vietā –
Ministru prezidenta biedrs,
tieslietu ministrs J. Bordāns

Ekonomikas ministrs R. Nemiro
(Apstiprināts ar
Ministru kabineta
2019. gada 12. jūlija
rīkojumu Nr. 346

(Projekta apraksts MK 09.08.2023. rīkojuma Nr. 466 redakcijā)

Būvniecības procesu un IS attīstība (2. kārta)

Projekta apraksts (kopsavilkums)

Būvniecības informācijas sistēma (turpmāk – BIS) nodrošina vienotu vidi, kurā sabiedrība var iegūt informāciju par būvniecības procesiem, kā arī nodrošina ar būvniecību saistītās dokumentācijas apriti, vienādu pieeju lēmumu pieņemšanai par būvniecību un vienādu normatīvā regulējuma interpretāciju visā Latvijā. BIS uzdevums ir optimizēt un atvieglot darbu iesaistītajām pašvaldību un valsts pārvaldes institūcijām, piemēram, būvniecības procesa uzraudzības iestādēm, kā arī atvieglot komunikāciju būvniecības (arī ekspluatācijas) procesos iesaistītajiem dalībniekiem. Iepriekšējās BIS attīstības kārtās īstenotā plaša funkcionalitāte nodrošina pilnu elektronisku atbalstu daudzu būvniecības procesu izpildē no būvniecības ieceres līdz ekspluatācijai. Ņemot vērā nozares attīstības tendences, nepieciešams turpināt BIS attīstību, kā arī veidot jaunas funkcionalitātes, procesus un saistīto pakalpojumu elektronizāciju.

Projekta "Būvniecības procesu un IS attīstība (2. kārta)" (turpmāk – projekts) virsmērķis ir veicināt darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 2.2.1. specifiskā atbalsta mērķa "Nodrošināt publisko datu atkalizmantošanas pieaugumu un efektīvu publiskās pārvaldes un privātā sektora mijiedarbību" sasniegšanu, īstenojot aktivitātes 2.2.1.1. pasākuma "Centralizētu publiskās pārvaldes IKT platformu izveide, publiskās pārvaldes procesu optimizēšana un attīstība" projekta Nr. 2.2.1.1/17/I/021 "Būvniecības procesu un informācijas sistēmas attīstība (1. kārta)" ietvaros. Projekta virsmērķi iecerēts sasniegt, pilnveidojot un paplašinot BIS funkcionalitāti, lai nodrošinātu centralizētas kopdarbības platformu būvniecības procesu pārvaldībai un attīstītu būvju dzīvescikla pārvaldību atbilstoši modernākajām pasaules un Eiropas Savienības tendencēm, kā arī mazinātu administratīvo slogu, pakāpeniski nodrošinot Būves informācijas modeļa principu atbalstu.

• Projekta īstenotājs ir Būvniecības valsts kontroles birojs.

• Projekta īstenotāja sadarbības partneri ir Ekonomikas ministrija, Valsts zemes dienests, Tiesu administrācija, Valsts reģionālās attīstības aģentūra, Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Latvijas Vides, ģeoloģijas un meteoroloģijas centrs", valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Zemkopības ministrijas nekustamie īpašumi", Latvijas Nacionālais arhīvs.

Projekta mērķi

Projekta mērķi izriet no pasākuma "Centralizētu publiskās pārvaldes IKT platformu izveide, publiskās pārvaldes procesu optimizēšana un attīstība" mērķa –nodrošināt lietotājiem draudzīgus valsts pārvaldes pakalpojumus, publiskā sektora darbības efektivitāti, publiskās pārvaldes un privātā sektora mijiedarbību, caurskatāmību un sadarbspēju nacionālā un Eiropas Savienības mērogā, nodrošināt valsts informācijas sistēmās esošo datu izmantošanu citās valsts un pašvaldību iestādēs, nepieprasot datu subjektiem iesniegt tos atkārtoti, nodrošināt valsts informācijas sistēmās uzkrājamo datu nodošanu pašvaldībām, nodrošināt pasākuma ietvaros izveidojamo vai attīstāmo sistēmu automatizētu mijiedarbības procesu izveidi ar pašvaldību informācijas sistēmām, kā arī radīt priekšnosacījumus publiskās pārvaldes rīcībā esošās informācijas izmantošanai ārpus publiskā sektora, piemēram, lai nodrošinātu tās izmantošanu uzņēmējdarbības vai analīzes mērķiem – un ir saskaņā ar Latvijas būvniecības nozares attīstības stratēģiju 2017.–2024. gadam.

Projekta mērķis ir BIS pilnveidošana, ieskaitot procesu optimizācijas un automatizācijas turpināšanu (ieceres iesniegšanas, saskaņošanas, būvniecības procesa kontroles, nodošanas un ekspluatācijas stadijām sistēmā), administratīvā sloga ietekmes mazināšana, automatizēta analītisku lēmumu pieņemšanas rīka (aģenta) izveide un sistēmas uzlabošana, lai tā būtu vienota platforma jebkuras būves dzīvescikla pārvaldībai no ieceres līdz ekspluatācijas beigām, kā arī pamats Būves informācijas modelēšanas (turpmāk – BIM) procesu ieviešanai Latvijā un nodrošinātu nepieciešamo platformu no valsts informācijas sistēmas puses. BIM iespēju īstenošana BIS ietvaros ir projekta pamatievirze, un katras problēmjomas risinājums ir daļa, kas veicina un īsteno BIM kopējo procesu, tas ir, katrs risinājums veido kopīgu centralizētu platformu BIM procesa ieviešanai. BIS attīstības vīzija tematiski attēlota 1. attēlā.

1. attēls. BIS attīstības vīzija

Projekta mērķi ir:

1) būvniecības nozares produktivitātes un būvniecības procesa efektivitātes kāpināšana, paaugstinot IKT izmantošanu būves dzīvescikla pārvaldībā;

2) administratīvā sloga samazināšana privātpersonām un juridiskām personām;

3) pakalpojumu pieejamības uzlabošana un publisko datu atkalizmantošanas pieaugums.

Darbības projekta mērķu sasniegšanai

1. Pilnveidots būvniecības ieceru un būvprojektu izskatīšanas un saskaņošanas process.

2. Pilnveidots būvniecības uzraudzības process.

3. Pilnveidots būvju ekspluatācijas uzraudzības process.

4. Pilnveidots būvkomersantu datu pārvaldības process.

5. Pilnveidots būvspeciālistu datu pārvaldības process.

6. Pilnveidots ēku energoefektivitātes pārvaldības process.

7. Izveidots būvniecības atkritumu/būvgružu uzskaites process.

8. Pilnveidots apziņošanas un informēšanas process.

9. Pilnveidota pilnvarošanas/deleģēšanas procesa pārvaldība.

10. Izveidots mājas lietu pārvaldības process.

11. Attīstīta statistika un kvalitātes mērījumi BIS, tai skaitā pārskatu un informācijas analītikas moduļu pilnveide.

12. Pilnveidotas jaunas un esošas BIS saskarnes ar valsts un citu organizāciju IS.

13. Paplašinātas atvērto datu kopas un publicētas atvērto datu portālā.

14. Īstenotas lietotāju apmācības par jaunizveidoto funkcionalitāti. Mācību materiāli tiks izstrādāti un apmācības īstenotas saskaņā ar Ministru kabineta 2015. gada 17. novembra noteikumu Nr. 653 "Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 2.2.1. specifiskā atbalsta mērķa "Nodrošināt publisko datu atkalizmantošanas pieaugumu un efektīvu publiskās pārvaldes un privātā sektora mijiedarbību" 2.2.1.1. pasākuma "Centralizētu publiskās pārvaldes IKT platformu izveide, publiskās pārvaldes procesu optimizēšana un attīstība" īstenošanas noteikumi" 20.6.3. apakšpunktu, vienlaikus nosakot sistēmas administratorus un sistēmas lietotājus kā šīs aktivitātes mērķauditoriju.

15. Novērtēta ieviešamo elektronisko pakalpojumu prototipu lietojamība, tai skaitā atbilstība standartiem "Cilvēka un sistēmas mijiedarbības ergonomika" un pieejamības prasību piemērošana publisko iepirkumu procedūrām, lai iegādātos IKT preces un pakalpojumus Eiropā, iesaistot potenciālo lietotāju grupu pārstāvjus.

16. Sagatavoti un virzīti apstiprināšanai priekšlikumi grozījumiem Ministru kabineta 2019. gada 12. jūlija rīkojumā Nr. 346 "Par informācijas sabiedrības attīstības pamatnostādņu ieviešanu publiskās pārvaldes informācijas sistēmu jomā (mērķarhitektūras 54.0. versija)".

17. Pilnveidots būvdarbu finanšu informācijas un būvlaukumos nodarbināto darba laika uzskaites atbalsta process.

18. Izveidots būvprojektu ekspertīzes pārvaldības process.

19. Izveidots BIS datu apmaiņas saskarņu administrēšanas process.

Projekta rezultāta rādītāji

Nr.
p. k.

Rezultāta rādītājs

Mērvienība

Sākotnējā vērtība

Sasniedzamā vērtība divus gadus pēc projekta beigām

Sasniedzamā vērtība trīs gadus pēc projekta beigām

1.Ieceres saskaņošanai nepieciešamais vidējais laiks BISDienu skaits1929690
2.Būvniecības atkritumu izvešanas no būvlaukuma trasējamības kontroleProcentuāli no jauna izveidotajām būvniecības lietām, kurām nodrošināta kontrole020 %100 %
3.Ēku pagaidu energosertifikātu/ energosertifikātu izdošana elektroniski BISProcentuāli no izdotajiem sertifikātiem040 %100 %
4.Elektronizēts ieceres dokumentācijas saskaņošanas pieprasījumu process ar trešajām pusēmProcentuāli no visiem nepieciešamajiem saskaņojumiem (pieprasījumu nosūtīšanas nodrošinājums ar tiem BIS lietotājiem, kuriem ir aktīvs e-adreses konts)080 %100 %

Projekta iznākuma rādītāji

Nr.
p. k.

Iznākuma rādītājs

Mērvienība

Starpvērtība (divus gadus pēc projekta sākuma)

Sasniedzamā vērtība projekta beigās

1.

Pilnveidoti/izstrādāti BIS darbību procesi

skaits

4

13

2.

Pilnveidotas/papildinātas BIS atvērto datu kopas

skaits

4

8

3.

Izstrādātas datu apmaiņas saskarnes ar privātiem partneriem

skaits

0

3

• Projekta īstenošanas laiks ir 48 mēneši.

• Projekta budžets ir 4,4211 miljoni euro.

• Projekta rezultātā radīto pilnveidojumu uzturēšanas izmaksas pa gadiem ir mainīgas un atkarīgas no ieviestās funkcionalitātes apjoma. Sākot ar 2026. gadu, uzturēšanas izmaksas ir 1 114 784 euro gadā (papildus projekta "Būvniecības informācijas sistēmas izstrāde" un projekta "Būvniecības procesu un IS attīstība (1. kārta)").

• Projekta uzturēšana sākas pēc projekta 6. laidiena ieviešanas, sākot ar 2023. gadu, kad saskaņā ar ieviesto funkcionalitāti uzturēšanas izmaksas ir 615 820 euro gadā.

Saistība ar iepriekšējā plānošanas perioda projektiem, projekta lietderība un ieguldījums specifiskā atbalsta mērķa rezultāta rādītājos

Projekts ir saistīts ar Ekonomikas ministrijas īstenoto darbības programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma 3.2. prioritātes "Teritoriju pieejamības un sasniedzamības veicināšana" 3.2.2. pasākuma "IKT infrastruktūra un pakalpojumi" 3.2.2.1. aktivitātes "Publiskās pārvaldes elektronisko pakalpojumu un informācijas sistēmu attīstība" 3.2.2.1.1. apakšaktivitātes "Informācijas sistēmu un elektronisko pakalpojumu attīstība" ietvaros izstrādāto projektu "Būvniecības informācijas sistēmas izstrāde" (ID. 3DP /3.2.2.1.1/08/IPIA/IUMEPLS/004) un Būvniecības valsts kontroles biroja īstenoto darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 2.2.1. specifiskā atbalsta mērķa "Nodrošināt publisko datu atkalizmantošanas pieaugumu un efektīvu publiskās pārvaldes un privātā sektora mijiedarbību" 2.2.1.1. pasākuma "Centralizētu publiskās pārvaldes IKT platformu izveide, publiskās pārvaldes procesu optimizēšana un attīstība" projektu "Būvniecības procesu un informācijas sistēmas attīstība (1. kārta)" (ID Nr. 2.2.1.1/17/I/021). Projekta ietvaros tiks saglabāta un izmantota iepriekš minēto projektu ietvaros izstrādātā BIS funkcionalitāte un tehniskā infrastruktūra, veidojot jaunus BIS funkcionalitātes blokus un attīstot esošos.

Tabulā norādīti BIS attīstības 2. kārtas ietvaros īstenojamie procesi un aprakstīta katra procesa saistība ar 1. kārtā paveikto, precīzi uzskaitot un atspoguļojot katra projekta atsevišķo ieguldījumu.

ProcessPilnveidots/jaunsPilnveidojumu un jauninājumu apraksts
Būvniecības ieceru un būvprojektu izskatīšana un saskaņošanaPilnveidotsBIS attīstības 1. kārtas ietvaros īstenota pilna ieceres iesniegšanas un saskaņošanas procesa elektronizācija. Procesa pilnveidojumi 2. kārtā saistīti ar procesa modernizāciju ar BIM iespējām, trešo personu saskaņojumu atbalsta pilnveidojumiem, lietotāja darbību monitoringa izveidi, procesa plūsmu pilnveidojumu identificēšanai un inteliģenta palīga izveidi lietotāja atbalstam darbā ar BIS
Būvniecības procesa uzraudzībaPilnveidotsBIS attīstības 1. kārtas ietvaros izstrādātā funkcionalitāte risku uzraudzības risinājumam tiks papildināta ar specifiskiem risku izvērtēšanas parametriem, kā arī ar būvniecību saistīto valsts pārvaldes pakalpojumu uzskaites risinājumu
Būvju ekspluatācijas uzraudzībaPilnveidotsBIS attīstības 1. kārtas ietvaros izstrādāta funkcionalitāte, kas izdala būvniecību no būves ekspluatācijas. Procesa pilnveidojumi 2. kārtā saistīti ar ekspluatācijas lietu atbalsta nodrošinājumu, tai skaitā pilnvarojumu/deleģējumu funkcionalitāti un objekta risku aprēķina izveidi
Mājas lietu pārvaldībaJauns2. kārtā jauns process saistīts ar mājas lietu vešanas funkcionalitātes izveidi, pārvaldnieku reģistru un saistīto ekspluatācijas lietu atbalsta nodrošinājumu daudzdzīvokļu māju pārvaldniekiem, tai skaitā lēmumu skaņošanas/pieņemšanas funkcionalitāti
Būvkomersantu datu pārvaldībaPilnveidotsBIS attīstības 1. kārtā izstrādātā būvkomersantu klasifikācija tiks papildināta, paredzot pilnveidot klasifikāciju atbilstoši 2022. gada 10. maija grozījumiem Ministru kabineta 2016. gada 12. aprīļa noteikumos Nr. 211 "Būvkomersantu klasifikācijas noteikumi"
Būvspeciālistu datu pārvaldībaPilnveidotsBIS attīstības 1. kārtas ietvaros izstrādātā funkcionalitāte, kas nodrošina būvspeciālistu datu uzkrāšanu sertificēto būvspeciālistu reģistrā, tiks papildināta ar darba laika uzskaites datu analīzes un apstrādes iespējām, tos sasaistot ar jau esošajiem būvspeciālistu datiem
Ēku energoefektivitātes pārvaldībaPilnveidotsBIS attīstības 1. kārtas ietvaros ir īstenota divu reģistru sasaiste ar būvniecības lietām. Procesa pilnveidojumi 2. kārtas ietvaros nodrošinās atbalstu neatkarīgo ekspertu darbā, aprēķinu un novērtējumu izstrādē, kā arī pilnveidos izejas datu iegūšanas procesu minēto aprēķinu veikšanai
Apziņošanas un informēšanas processPilnveidotsBIS attīstības 1. kārtas ietvaros ir izstrādāts atgādinājumu saņemšanas e-pakalpojums, taču, ņemot vērā BIS procesu dažādību un savstarpējo saistību, 2. kārtas ietvaros tiks izstrādāta atsevišķa apziņošanas un informēšanas procesa atbalsta funkcionalitāte, lai efektivizētu informācijas apriti būvniecības procesa ietvaros. Tiks izstrādāta arī mobilo iekārtu lietotne ar attiecīgu apziņošanas un informēšanas funkcionalitāti
Pilnvarošanas/
deleģēšanas procesa pārvaldība
PilnveidotsBIS attīstības 2. kārtas ietvaros tiks izveidota pilnvarošanas/deleģēšanas procesa pārvaldības funkcionalitāte stabilai e-pakalpojumu nodrošināšanai atbilstoši tiesību apjomam pilnvarošanas/deleģēšanas procesa ietvaros. Tiks pilnveidota pieprasījumu apstrādes (piekļuves nodrošinājuma) funkcionalitāte, lai nodrošinātu trešo pušu piekļuvi būvniecības un ekspluatācijas lietām, kā arī citu organizāciju piekļuvi pēc pieprasījuma un automatizētu piekļuvi būvvaldes būvinspektoriem
Būvniecības atkritumu/
būvgružu uzskaite
JaunsBIS attīstības 2. kārtas ietvaros tiks izveidots datu apmaiņas risinājums starp atkritumu pārvadājumu un apsaimniekošanai lietoto Atkritumu pārvadājumu uzskaites sistēmu (APUS) un BIS un izstrādāts būvniecības atkritumu informācijas pārvaldības atbalsta process, lai nodrošinātu informācijas pieejamību un izsekojamību
Pilnveidots būvdarbu finanšu informācijas un būvlaukumos nodarbināto darba laika uzskaites atbalsta processPilnveidotsBIS attīstības 2. kārtas ietvaros tiks pilnveidots VEDLUDB datu apmaiņas risinājums, kas paredz datu apmaiņu ar EDLUS. Tādējādi tiks pilnveidots un vienkāršots būvdarbu finanšu informācijas un būvlaukumos nodarbināto darba laika atbalsta process
Izveidots būvprojektu ekspertīzes pārvaldības processJaunsBIS attīstības 2. kārtas tiks izveidots jauns process, kas nodrošina būvprojektu ekspertīzes pārvaldību BIS un būvprojekta ekspertīzes veicēja lomu un darba vietas izveidi
Izveidots BIS datu apmaiņas saskarņu administrēšanas processPilnveidotsBIS attīstības 2. kārtas ietvaros tiks pilnveidots esošais BIS datu apmaiņas saskarņu administrēšanas process, nodrošinot koplietošanas datu apmaiņas servisu pārcelšanu uz vienotu pārvaldības un uzturēšanas platformu

Papildinot BIS attīstības 1. kārtas projektā paveikto, 2. kārtas ietvaros papildus tabulā minēto procesu attīstībai tiks veikta mobilo iekārtu lietotnes izstrāde, kas vienkāršos gan apziņošanas un informēšanas procesu, gan piekļuvi BIS datiem un procesiem, tādējādi sniedzot svarīgu atbalstu BIS lietotājiem – sevišķi būvniecības ierosinātājiem un uzņēmēju pārstāvjiem, kas cieši saistīti ar būvniecības lietas vešanas procesiem. Tiks papildinātas esošās integrācijas ar citu iestāžu sistēmām, kā arī īstenoti pilnveidojumi, lai ievērotu Eiropas Parlamenta un Padomes 2016. gada 27. aprīļa Regulu (ES) Nr. 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), automatizējot nepieciešamo pārskatu sagatavošanu par pakalpojumiem, kuri izstrādāti līdz 2018. gada 1. jūlijam (atbilstoši Ministru kabineta 2017. gada 4. jūlija noteikumiem Nr. 402 "Valsts pārvaldes e-pakalpojumu noteikumi"). Piemēram, lai nodrošinātu Vispārīgās datu aizsardzības regulas prasības, ir nepieciešams no BIS iegūt dažādus pārskatus vai atbildēt uz pieprasījumiem par datu izmantošanas atbilstību. Lai to varētu paveikt ātri, jāizstrādā risinājums automātiskai datu iegūšanai no BIS. Ar manuālu procesu automatizāciju tiks samazināts ne tikai darbību veikšanai nepieciešamais laiks, bet arī tiks veicināta fizisko personu datu aizsardzība, samazinot risku trešajām personām piekļūt šiem datiem.

Projekta ieguldījums specifiskā atbalsta mērķa rezultāta rādītājos

Projekta īstenošanas rezultātā:

1) tiks pilnveidoti desmit un izstrādāti trīs publiskās pārvaldes darbības procesi;

2) tiks publicētas astoņas atvērto datu kopas, kā arī īstenoti informatīvie pasākumi, veicinot projekta datu kopu atkalizmantošanu.

Projekta īstenošana kopumā sekmē:

1) informācijas sabiedrības attīstības pamatnostādņu 2014.–2020. gadam sasniegšanu;

2) administratīvā sloga samazināšanu iedzīvotājiem un komersantiem;

3) lietotājiem draudzīgu valsts pārvaldes pakalpojumu nodrošināšanu;

4) publiskās pārvaldes sektora efektivitāti;

5) publiskās pārvaldes informācijas pieejamību.

Atbilstoši projekta plānotajam budžetam BIS attīstības izmaksas ir 4,4211 milj. euro, paredzot uzturēšanas izmaksas 11,007623 milj. euro 10 gadu laikā.

Kopumā 10 gadu laikā projekta izstrādes un īstenotās funkcionalitātes uzturēšanas izmaksas ir 15,428723 milj. euro.

 
Tiesību akta pase
Nosaukums: Par informācijas sabiedrības attīstības pamatnostādņu ieviešanu publiskās pārvaldes informācijas .. Statuss:
Spēkā esošs
spēkā esošs
Izdevējs: Ministru kabinets Veids: rīkojums Numurs: 346Pieņemts: 12.07.2019.Stājas spēkā: 12.07.2019.Publicēts: Latvijas Vēstnesis, 142, 15.07.2019. OP numurs: 2019/142.5
Saistītie dokumenti
  • Grozījumi
  • Anotācija / tiesību akta projekts
  • Citi saistītie dokumenti
308156
{"selected":{"value":"09.08.2023","content":"<font class='s-1'>09.08.2023.-...<\/font> <font class='s-3'>Sp\u0113k\u0101 eso\u0161\u0101<\/font>"},"data":[{"value":"09.08.2023","iso_value":"2023\/08\/09","content":"<font class='s-1'>09.08.2023.-...<\/font> <font class='s-3'>Sp\u0113k\u0101 eso\u0161\u0101<\/font>"},{"value":"10.05.2023","iso_value":"2023\/05\/10","content":"<font class='s-1'>10.05.2023.-08.08.2023.<\/font> <font class='s-2'>V\u0113sturisk\u0101<\/font>"},{"value":"12.07.2019","iso_value":"2019\/07\/12","content":"<font class='s-1'>12.07.2019.-09.05.2023.<\/font> <font class='s-2'>Pamata<\/font>"}]}
09.08.2023
85
1
  • Twitter
  • Facebook
  • Draugiem.lv
 
0
Šajā vietnē oficiālais izdevējs
"Latvijas Vēstnesis" nodrošina tiesību aktu
sistematizācijas funkciju.

Sistematizēti tiesību akti ir informatīvi. Pretrunu gadījumā vadās pēc oficiālās publikācijas.
Par Likumi.lv
Aktualitātes
Noderīgas saites
Atsauksmēm
Kontakti
Mobilā versija
Lietošanas noteikumi
Privātuma politika
Sīkdatnes
Latvijas Vēstnesis "Ikvienam ir tiesības zināt savas tiesības."
Latvijas Republikas Satversmes 90. pants
© Oficiālais izdevējs "Latvijas Vēstnesis"