2. PIELIKUMS
REZOLŪCIJA
MSC.338(91)
(pieņemta 2012. gada 30. novembrī)
GROZĪTĀS 1974. GADA STARPTAUTISKĀS
KONVENCIJAS PAR CILVĒKU DZĪVĪBAS AIZSARDZĪBU UZ JŪRAS GROZĪJUMU
PIEŅEMŠANA
KUĢOŠANAS DROŠĪBAS KOMITEJA,
ATSAUCOTIES uz Konvencijas par Starptautisko Jūrniecības
organizāciju 28. panta b) punktu, kas attiecas uz šīs Komitejas
funkcijām;
ATSAUCOTIES ARĪ uz 1974. gada Starptautiskās konvencijas par
cilvēku dzīvības aizsardzību uz jūras (SOLAS) (turpmāk
tekstā - "Konvencija") VIII panta b) punktu par
grozīšanas procedūru, kas piemērojama šīs Konvencijas pielikumam,
izņemot tā I nodaļas noteikumus;
IZSKATOT savā deviņdesmit pirmajā sesijā Konvencijas
grozījumus, kas ierosināti un izplatīti saskaņā ar tās VIII panta
b) punkta i) apakšpunktu;
1. PIEŅEM saskaņā ar Konvencijas VIII panta b) punkta iv)
apakšpunktu Konvencijas grozījumus, kuru teksts iekļauts šīs
rezolūcijas pielikumā;
2. NOSAKA saskaņā ar Konvencijas VIII panta b) punkta vi)
apakšpunkta 2. daļas bb) iedaļu, ka grozījumi uzskatāmi par
pieņemtiem 2014. gada 1. janvārī, ja vien līdz šim datumam vairāk
nekā viena trešdaļa Konvencijas Līgumslēdzēju valdību vai tās
Līgumslēdzējas valdības, kuru tirdzniecības flotes apjoms kopā
nav mazāks par 50 % no pasaules tirdzniecības flotes bruto
tilpības, nav paziņojušas savus iebildumus pret šiem
grozījumiem;
3. LŪDZ SOLAS Līgumslēdzējas valdības ņemt vērā to, ka
saskaņā ar Konvencijas VIII panta b) punkta vii) apakšpunkta 2.
daļu grozījumi stājas spēkā 2014. gada 1. jūlijā, ja tie ir
pieņemti atbilstoši 2. punktam iepriekš;
4. LŪDZ ģenerālsekretāram atbilstoši Konvencijas VIII panta b)
punkta v) apakšpunktam nosūtīt šīs rezolūcijas un pielikumā
iekļauto grozījumu tekstu apliecinātas kopijas visām Konvencijas
Līgumslēdzējām valdībām;
5. TURKLĀT LŪDZ ģenerālsekretāram šīs rezolūcijas un tās
pielikuma kopijas nosūtīt arī visiem tiem Organizācijas biedriem,
kas nav šīs Konvencijas Līgumslēdzējas valdības.
***
PIELIKUMS
GROZĪTĀS 1974.
GADA STARPTAUTISKĀS KONVENCIJAS PAR CILVĒKU DZĪVĪBAS AIZSARDZĪBU
UZ JŪRAS GROZĪJUMI
II-1.
NODAĻA
KONSTRUKCIJA - UZBŪVE, NODALĪJUMI UN NOTURĪBA, MEHĀNISMI UN
ELEKTROIEKĀRTAS
A-1. daļa
Kuģu uzbūve
1. Pēc esošā 3.11. noteikuma pievieno šādu jaunu 3.12.
noteikumu:
"3.12. noteikums. Aizsardzība
pret troksni
1. Šo noteikumu piemēro kuģiem, kuru bruto tilpība ir 1600
tonnas un lielāka un
1) kuru būvēšanas līgums ir noslēgts 2014. gada 1. jūlijā vai
vēlāk vai,
2) ja būvēšanas līguma nav, kuriem ielikts ķīlis vai kuri
bijuši līdzīgā būvniecības stadijā 2015. gada 1. janvārī vai
vēlāk, vai
3) kuri piegādāti 2018. gada 1. jūlijā vai vēlāk,
ja vien administrācija neuzskata, ka atbilstība kādam
konkrētam noteikumam ir nepamatota vai neiespējama.
2. Uz kuģiem, kuri piegādāti līdz 2018. gada 1. jūlijam un
1) kuru būvēšanas līgums noslēgts līdz 2014. gada 1. jūlijam,
un kuriem ielikts ķīlis vai kuri bijuši līdzīgā būvniecības
stadijā 2009. gada 1. janvārī vai vēlāk, bet līdz 2015. gada 1.
janvārim, vai,
2) ja būvēšanas līguma nav, kuriem ielikts ķīlis vai kuri
bijuši līdzīgā būvniecības stadijā 2009. gada 1. janvārī vai
vēlāk, bet līdz 2015. gada 1. janvārim,
veic pasākumus*, lai mehānismu radīto troksni mašīntelpās
samazinātu līdz pieņemamam līmenim, ko noteikusi administrācija.
Ja šo troksni nevar pietiekami samazināt, pārmērīgā trokšņa avotu
pienācīgi izolē vai novieto atsevišķi vai ierīko no trokšņa brīvu
telpu, ja mašīntelpā jābūt apkalpei. Tie darbinieki, kuriem
jāiekļūst šādās mašīntelpās, vajadzības gadījumā jānodrošina ar
ausu aizsargiem.
3. Kuģi būvējami tā, lai samazinātu uz tiem dzirdamo troksni
un aizsargātu personālu no trokšņa saskaņā ar Kodeksu par trokšņu
līmeni uz kuģiem, ko Kuģošanas drošības komiteja pieņēma ar
rezolūciju MSC.337(91) un ko var būt grozījusi
Organizācija, ja šos grozījumus pieņem un tie stājas spēkā
saskaņā ar šīs Konvencijas VIII panta noteikumiem par grozīšanas
procedūrām, kuras piemērojamas pielikumam, izņemot tā I nodaļu.
Lai gan saistībā ar šo noteikumu Kodeksu par trokšņu līmeni uz
kuģiem uzskata par obligāti piemērojamu dokumentu, Kodeksa I
nodaļā norādītās daļas, kuras ir kā ieteikumi, jāuzskata par
neobligātām, ja vien Kuģošanas drošības komiteja saskaņā ar savu
reglamentu šajās ieteikumu daļās nav pieņēmusi grozījumus.
4. Neatkarīgi no 1. punkta prasībām šo noteikumu nepiemēro
tiem kuģu veidiem, kuri uzskaitīti Kodeksa par trokšņu līmeni uz
kuģiem 1.3.4. punktā.
_________________
* Sk. Kodeksu par trokšņa līmeni uz kuģiem, kuru Organizācija
pieņēmusi ar rezolūciju A.468(XII)."
C daļa
Mehānismi
2. Esošo 36. noteikuma tekstu svītro un tā vietu atstāj
tukšu.
II-2.
NODAĻA
KONSTRUKCIJA - UGUNSAIZSARDZĪBA, UGUNSGRĒKA KONSTATĒŠANA UN
UGUNSDZĒSĪBA
A daļa
Vispārīgi noteikumi
1. noteikums. Piemērošana
3. Šīs daļas 1. noteikuma nosaukumam pievieno šādu zemsvītras
piezīmi:
"* Ar rezolūciju MSC.308(88) noteica, ka
piemērošanas datums ir 2012. gada 1. jūlijs. Tomēr ar šo
rezolūciju tika grozīts tikai II-2. nodaļas 3. noteikuma 23.
punkts (Ugunsizturības pārbaudes procedūru kodekss) un 7.
noteikuma 4.1. punkts (jaunais 3. apakšpunkts), bet netika
grozīti pārējie noteikumi, attiecībā uz kuriem spēkā ir
sākotnējais piemērošanas datums - 2002. gada 1. jūlijs."
4. Esošajā 2.4. punktā pēc esošā 6. apakšpunkta pievieno šādus
jaunus apakšpunktus:
"7) Nav jānodrošina to kravas kuģu atbilstība 19.3.
noteikuma 3. punkta prasībām, kuru bruto tilpība ir 500 tonnas
vai lielāka, un to pasažieru kuģu atbilstība minētā noteikuma
punktam, kuri uzbūvēti 1992. gada 1. februārī vai vēlāk, bet līdz
2002. gada 1. jūlijam, ja tie atbilst 54. noteikuma 2.3. punkta
prasībām, kas pieņemtas ar rezolūciju MSC.13(57), un
8) nav jānodrošina to kravas kuģu atbilstība 19.3. noteikuma
1., 5., 6. un 9. punkta prasībām, kuru bruto tilpība ir 500
tonnas vai lielāka, kā arī to pasažieru kuģu atbilstība šīm
prasībām, kas uzbūvēti 1984. gada 1. septembrī vai vēlāk, bet
līdz 2002. gada 1. jūlijam, ja tie atbilst 54. noteikuma 2.1.,
2.5., 2.6. un 2.9. punkta prasībām, kas pieņemtas ar rezolūciju
MSC.1(XLV)."
5. Pievieno šādu jaunu 2.5. punktu:
"2.5. Kuģi, kas uzbūvēti līdz 2012. gada 1. jūlijam,
atbilst arī 10. noteikuma 10.1.2. punktam, kas pieņemts ar
rezolūciju MSC.338(91)."
C daļa
Ugunsgrēka dzēšana
9. noteikums. Ugunsgrēka
ierobežošana
6. 9.3. tabulas 11. ailes ("Īpašas kategorijas telpas un
ro-ro telpas") 2. rindā ("Gaiteņi") norādi
"A-15" aizstāj ar norādi "A-30
g".
7. 9.3. tabulas 11. ailes ("Īpašas kategorijas telpas un
ro-ro telpas") 4. rindā ("Kāpņu telpas") norādi
"A-15" aizstāj ar norādi "A-30
g".
8. 9.3. tabulas 11. ailes ("Īpašas kategorijas telpas un
ro-ro telpas") 11. rindā norādi "A-0" aizstāj ar
norādi "A-30 g".
9. 9.4. tabulas 11. ailes ("Īpašas kategorijas telpas un
ro-ro telpas") 1. rindā ("Vadības posteņi") norādi
"A-30" aizstāj ar norādi "A-60
g".
10. 9.4. tabulas 11. ailes ("Īpašas kategorijas telpas un
ro-ro telpas") 2. rindā ("Gaiteņi") norādi
"A-0" aizstāj ar norādi "A-30
g".
11. 9.4. tabulas 11. ailes ("Īpašas kategorijas telpas un
ro-ro telpas") 4. rindā ("Kāpņu telpas") norādi
"A-0" aizstāj ar norādi "A-30
g".
12. 9.4. tabulas 11. ailes ("Īpašas kategorijas telpas un
ro-ro telpas") 11. rindā norādi "A-0" aizstāj ar
norādi "A-30 g".
13. Šīs daļas 9.4. tabulas 2. ailes ("Īpašas kategorijas
telpas un ro-ro telpas") 11. rindā ("Gaiteņi")
norādi "A-15" aizstāj ar norādi "A-30
g".
14. 9.4. tabulas 4. ailes ("Īpašas kategorijas telpas un
ro-ro telpas") 11. rindā ("Kāpņu telpas") norādi
"A-15" aizstāj ar norādi "A-30
g".
15. 9.4. tabulas 6. ailes ("A kategorijas
mašīntelpas") 11. rindā ("Īpašas kategorijas telpas un
ro-ro telpas") norādi "A-30" aizstāj ar norādi
"A-60 g".
16. 9.4. tabulā pievieno šādu jaunu piezīmi:
"g Kuģi, kas uzbūvēti līdz 2014. gada 1.
jūlijam, atbilst vismaz iepriekšējām prasībām, kas bija
piemērojamas kuģa būvēšanas laikā, kā norādīts 1.2.
noteikumā."
17. 9.5. tabulas 11. ailes ("Ro-ro un transportlīdzekļu
telpas") 11. rindā norādi "*h" aizstāj
ar norādi "A-30 j".
18. 9.6. tabulas 11. ailes ("Ro-ro un transportlīdzekļu
telpas") 10. rindā ("Vaļējie klāji") norādi
"*" aizstāj ar norādi "A-0 j".
19. 9.6. tabulas 11. ailes 11. rindā ("Ro-ro un
transportlīdzekļu telpas") norādi "*h"
aizstāj ar norādi "A-30 j".
20. 9.6. tabulas 10. ailes ("Vaļējie klāji") 11.
rindā ("Ro-ro un transportlīdzekļu telpas") norādi
"*" aizstāj ar norādi "A-0 j".
21. 9.6. tabulā esošo h) piezīmi aizstāj ar vārdu
"svītrots".
22. 9.6. tabulā pievieno šādu jaunu piezīmi:
"j Kuģi, kas uzbūvēti līdz 2014. gada 1.
jūlijam, atbilst vismaz iepriekšējām prasībām, kas bija
piemērojamas kuģa būvēšanas laikā, kā norādīts 1.2.
noteikumā."
23. 6.2. un 6.3. punktu svītro un atbilstoši maina turpmāko
punktu numerāciju.
10. noteikums. Ugunsdzēsība
24. 5.6.3. punktā esošo 1. apakšpunktu aizstāj ar šādu
apakšpunktu:
"1. iekšdedzes mehānismu ugunsbīstamās daļas vai
attiecībā uz kuģiem, kas uzbūvēti līdz 2014. gada 1. jūlijam, tās
iekšdedzes mehānismu ugunsbīstamās daļas, kuras izmanto kuģa
galvenajiem dzinējiem un elektroenerģijas ražošanai;".
25. Esošo 10.1. punktu aizstāj ar šādu punktu:
"10.1. Ugunsdzēsēju ekipējuma veidi
10.1. Ugunsdzēsēju ekipējums atbilst Ugunsdrošības sistēmu
kodeksa prasībām, un
10.2. ugunsdzēsēju ekipējumā ietilpstošā autonomā saspiesta
gaisa elpošanas aparāta atbilstību Ugunsdrošības sistēmu kodeksa
3. nodaļas 2.1.2.2. punkta prasībām nodrošina līdz 2019. gada 1.
jūlijam."
26. Pēc esošā 10.3. punkta pievieno šādu jaunu punktu:
"10.4. Ugunsdzēsēju sakari
Uz kuģiem, kas uzbūvēti 2014. gada 1. jūlijā vai vēlāk, katrai
ugunsdzēsēju brigādei ugunsdzēsēju sakariem ir vismaz divi
pārnēsājamie divvirzienu radiotelefona aparāti. Pārnēsājamie
divvirzienu radiotelefona aparāti ir vai nu sprādziendroši, vai
nu droši. To kuģu atbilstību šā punkta prasībām, kas uzbūvēti
līdz 2014. gada 1. jūlijam, nodrošina ne vēlāk kā līdz pirmajai
apskatei pēc 2018. gada 1. janvāra."
E daļa
Ekspluatācijas prasības
15. noteikums. Instrukcijas,
apmācība un mācības uz kuģa
27. Pēc esošā 2.2.5. punkta pievieno šādu jaunu punktu:
"2.2.6. Uz kuģa jābūt vai nu mācībās izlietoto elpošanas
aparātu balonu atkārtotas uzpildes līdzekļiem, vai atbilstošam
daudzumam rezerves balonu, kas paredzēti izlietoto balonu
nomaiņai."
G daļa
Īpašas prasības
20. noteikums. Transportlīdzekļu
telpu, īpašas kategorijas telpu un ro-ro telpu aizsardzība
28. Esošo 6.1. punktu, tostarp tā 6.1.1. un 6.1.2.
apakšpunktu, aizstāj ar šādu punktu:
"6.1. Stacionāras ugunsdzēsības
sistēmas
(6.1.1. un 6.1.2. punkta prasības attiecas uz kuģiem, kas
uzbūvēti 2014. gada 1. jūlijā vai vēlāk. Kuģi, kas uzbūvēti līdz
2014. gada 1. jūlijam, atbilst iepriekš piemērojamajām 6.1.1. un
6.1.2. punkta prasībām.)
6.1.1. Transportlīdzekļu telpas un ro-ro telpas, kuras nav
īpašas kategorijas telpas un kuras var hermētiski noslēgt no
vietas, kas atrodas ārpus kravas telpām, aprīkojamas ar vienu no
šādām stacionārajām gāzes ugunsdzēsības sistēmām:
1. stacionāru gāzes ugunsdzēsības sistēmu, kas atbilst
Ugunsdrošības sistēmu kodeksa noteikumiem;
2. stacionāru augstas izplešanās putu ugunsdzēsības sistēmu,
kas atbilst Ugunsdrošības sistēmu kodeksa noteikumiem;
3. stacionāru ūdens ugunsdzēsības sistēmu ro-ro telpām un
īpašas kategorijas telpām, kuras atbilst Ugunsdrošības sistēmu
kodeksa un 6.1.2.1.-6.1.2.4. punkta noteikumiem.
6.1.2. Transportlīdzekļu telpas un ro-ro telpas, kuras nav
iespējams hermētiski noslēgt, un īpašas kategorijas telpas
aprīkojamas ar Ugunsdrošības sistēmu kodeksa noteikumiem
atbilstošu stacionāru ūdens ugunsdzēsības sistēmu, kas paredzēta
ro-ro telpām un īpašas kategorijas telpām un kas aizsargā visas
klāja un transportlīdzekļu platformas vietas šādās telpās. Šādām
ūdens ugunsdzēsības sistēmām ir
1. manometrs vārstu kolektorā;
2. uz katra kolektora vārsta skaidrs marķējums, kas norāda
apkalpojamās telpas,
3. apkopes un ekspluatācijas instrukcijas, kas atrodas vārstu
telpā, un
4. pietiekams skaits drenāžas vārstu, lai nodrošinātu pilnīgu
ūdens novadīšanu no sistēmas."
III NODAĻA
GLĀBŠANAS LĪDZEKĻI UN SISTĒMAS
B daļa
Prasības kuģiem un glābšanas līdzekļiem
29. Pēc esošā 17. noteikuma pievieno šādu jaunu 17.1.
noteikumu:
"17.1.
noteikums
Cilvēku glābšana no ūdens
1. Uz katra kuģa jābūt izstrādātiem attiecīgajam kuģa veidam
atbilstošiem plāniem un procedūrām cilvēku glābšanai no ūdens,
ņemot vērā Organizācijas izstrādātās pamatnostādnes.* Šajos
plānos un procedūrās ir norādīts aprīkojums, kuru paredzēts
izmantot cilvēku glābšanai, un pasākumi, kas jāveic, lai līdz
minimumam samazinātu apdraudējumu kuģa personālam, kas piedalās
glābšanas operācijās. To kuģu atbilstību šai prasībai, kuri
uzbūvēti līdz 2014. gada 1. jūlijam, nodrošina līdz pirmajai kuģa
drošības aprīkojuma periodiskajai apskatei vai tās atjaunošanai,
kas jāveic pēc 2014. gada 1. jūlija, attiecīgi izvēloties tuvāko
no šiem termiņiem.
2. Uzskata, ka šim noteikumam atbilst tie ro-ro pasažieru
kuģi, kas atbilst 26.4. noteikumam.
_________________
* Sk. Pamatnostādnes plānu un procedūru izstrādei cilvēku
glābšanai no ūdens (MSC.1/Circ.1447)."
PAPILDINĀJUMS
APLIECĪBAS
30. Visas papildinājumā iekļautās apliecības un aprīkojuma
saraksta veidlapas aizstāj ar turpmāk iekļautajām apliecībām un
veidlapām.
DROŠĪBAS APLIECĪBAS VEIDLAPA PASAŽIERU KUĢIEM
PASAŽIERU KUĢA
DROŠĪBAS APLIECĪBA
Šai apliecībai pievieno Aprīkojuma sarakstu pasažieru kuģa
drošības apliecībai (P veidlapu)
(Oficiālais zīmogs) |
(Valsts)
|
īsam1
starptautiskam reisam
Izdota saskaņā ar noteikumiem
GROZĪTAJĀ 1974. GADA STARPTAUTISKAJĀ KONVENCIJĀ PAR CILVĒKU
DZĪVĪBAS AIZSARDZĪBU UZ JŪRAS, un to
_________________________________________________________________________________
(valsts nosaukums)
valdības vārdā izdevusi
_________________________________________________________________________________
(pilnvarotā persona vai organizācija)
Informācija par
kuģi2
Atšķirības numurs vai burti: |
|
Jūras rajoni, kuros ir atļauta kuģa ekspluatācija (IV
nodaļas 2. noteikums): |
|
|
Datums, kurā kuģim ielikts ķīlis vai kurā kuģis bijis
līdzīgā būvniecības stadijā: |
|
|
Datums, kurā sākta būtiska pārbūve vai modificēšana
(atbilstošā gadījumā): |
|
Norādāmi visi atbilstošie datumi.
AR ŠO TIEK
APLIECINĀTS, KA:
1. Ir veikta šī kuģa apskate saskaņā ar Konvencijas I nodaļas
7. noteikuma prasībām.
2. Apskatē ir konstatēts, ka
2.1. kuģis atbilst Konvencijas prasībām attiecībā uz
1) konstrukciju, galvenajiem mehānismiem un palīgmehānismiem,
katliem un citām spiedtvertnēm;
2) ūdensnecaurlaidīgo nodalījumu sistēmām un informāciju par
tām;
3) šādām sadalījuma ūdenslīnijām:
Sadalījuma ūdenslīnijas, kas
noteiktas un marķētas uz kuģa sāna kuģa vidusdaļā (II-1.
nodaļas 18. noteikums)4
|
Brīvsāni
|
Piemēro, ja pie telpām, kurās
pārvadā pasažierus, piederīgas šādas alternatīvas
telpas
|
P1
P2
P3
|
.........
.........
.........
|
.............................................
.............................................
.............................................
|
________________
1 Svītrot pēc vajadzības.
2 Informāciju par kuģi var norādīt arī ailēs
horizontāli.
3 Saskaņā ar IMO "Kuģu identifikācijas
numuru shēmu", ko Organizācija pieņēmusi ar rezolūciju
A.600(15).
4 Attiecībā uz kuģiem, kas uzbūvēti līdz 2009. gada
1. janvārim, jāizmanto attiecīgais sadalījuma apzīmējums
"C.1, C.2 un C.3".
2.2. Kuģis atbilst Konvencijas prasībām attiecībā uz
konstrukcijas ugunsdrošību, ugunsdrošības sistēmām un ierīcēm un
ugunsgrēka kontroles plāniem.
2.3. Glābšanas līdzekļi un glābšanas laivu, glābšanas plostu
un dežūrlaivu aprīkojuma nodrošinājums atbilst Konvencijas
prasībām.
2.4. Kuģis ir aprīkots ar līņmetēju un radioiekārtām, kuras
izmanto glābšanas līdzekļos saskaņā ar Konvencijas prasībām.
2.5. Kuģis atbilst Konvencijas prasībām attiecībā uz
radioiekārtām.
2.6. To radioiekārtu darbība, kuras izmanto glābšanas
līdzekļos, atbilst Konvencijas prasībām.
2.7. Kuģis atbilst Konvencijas prasībām attiecībā uz kuģa
navigācijas iekārtām, loču pieņemšanas līdzekļiem un navigācijas
publikācijām.
2.8. Kuģis ir aprīkots ar gaismām, zīmēm, skaņas un trauksmes
signālu atskaņošanas līdzekļiem saskaņā ar prasībām, kas
noteiktas Konvencijā un spēkā esošajos Starptautiskajos kuģu
sadursmju novēršanas noteikumos.
2.9. Visos pārējos aspektos kuģis atbilst attiecīgajām
Konvencijas prasībām.
2.10. Kuģim ir/nav izstrādāts alternatīvs projekts un
izvietojums atbilstoši Konvencijas II-1. nodaļas 55. noteikumam/
II-2. nodaļas 17. noteikumam/ III nodaļas 38.
noteikumam1.
2.11. Šai apliecībai ir/nav1 pievienots mehānismu
un elektroiekārtu/ugunsdzēsības/glābšanas līdzekļu alternatīvā
projekta un sistēmu1 apstiprinājuma dokuments.
3. Ir/nav izdota atbrīvojuma apliecība.
Šī apliecība ir derīga līdz |
|
Datums, kurā pabeigta apskate, pamatojoties uz kuru
izdota šī apliecība:
(dd/mm/gggg) |
|
Izdošanas vieta: |
|
|
(Apliecības izdošanas vieta)
|
|
|
|
(Izdošanas datums)
|
|
(Tās
pilnvarotās amatpersonas paraksts, kura izdevusi šo
apliecību)
|
(Izdevējiestādes zīmogs vai spiedogs atkarībā no konkrētā
gadījuma)
_________________
1 Svītrot pēc vajadzības.
APRĪKOJUMA
SARAKSTS PASAŽIERU KUĢA DROŠĪBAS APLIECĪBAI (P VEIDLAPA)
TĀDA APRĪKOJUMA SARAKSTS, KAS
VAJADZĪGS, LAI IEVĒROTU GROZĪTO 1974. GADA STARPTAUTISKO
KONVENCIJU PAR CILVĒKU DZĪVĪBAS AIZSARDZĪBU UZ JŪRAS
1. Informācija par kuģi
Atšķirības numurs vai burti: |
|
Pasažieru skaits, attiecībā uz kuru kuģis ir
sertificēts: |
|
To attiecīgi kvalificēto personu minimālais skaits, kas
vajadzīgas, lai ekspluatētu radioiekārtas: |
|
2. Informācija par glābšanas
līdzekļiem
1. |
To personu kopējais skaits, kurām
paredzēti glābšanas līdzekļi: |
|
|
Kreisajā
pusē
|
Labajā
pusē
|
2. |
Kopējais glābšanas laivu skaits |
..................
|
..................
|
2.1. |
Glābšanas laivās izvietojamo personu
kopējais skaits |
..................
|
..................
|
2.2. |
Daļēji slēgto glābšanas laivu skaits (III
nodaļas 21. noteikums un LSA kodeksa 4.5. punkts) |
..................
|
..................
|
2.3. |
Daļēji slēgto pašiztaisnojošo glābšanas
laivu skaits (III nodaļas 43. noteikums1) |
..................
|
..................
|
2.4. |
Pilnīgi slēgto glābšanas laivu skaits (III
nodaļas 21. noteikums un LSA kodeksa 4.6. punkts) |
..................
|
..................
|
2.5. |
Pārējās glābšanas laivas |
|
|
2.5.1. |
Skaits |
..................
|
..................
|
2.5.2. |
Veids |
..................
|
..................
|
3. |
Glābšanas motorlaivu skaits
(iekļauts iepriekš minēto glābšanas laivu kopējā skaitā) |
......................................................
|
3.1. |
To glābšanas laivu skaits, kuras aprīkotas
ar prožektoriem |
......................................................
|
4. |
Dežūrlaivu skaits |
......................................................
|
4.1. |
To laivu skaits, kuras iekļautas iepriekš
minēto glābšanas laivu kopējā skaitā |
......................................................
|
4.2. |
Ātrgaitas glābējlaivu skaits |
......................................................
|
5. |
Glābšanas plosti |
|
5.1. |
Glābšanas plosti, kam vajadzīgas
apstiprinātas nolaišanas iekārtas |
|
5.1.1. |
Glābšanas plostu skaits |
......................................................
|
5.1.2. |
Šādos glābšanas plostos izvietojamo
personu skaits |
......................................................
|
_________________
1 Sk. 1983. gada grozījumus SOLAS konvencijā
(rezolūcija MSC.6(48)), kas piemērojami kuģiem, kuri
uzbūvēti 1986. gada 1. jūlijā vai vēlāk, bet līdz 1998. gada 1.
jūlijam.
2. Informācija par glābšanas līdzekļiem
(turpinājums)
5.2. |
Glābšanas plosti, kam nav vajadzīgas
apstiprinātas palaišanas iekārtas |
|
5.2.1. |
Glābšanas plostu skaits |
......................................................
|
5.2.2. |
Šādos glābšanas plostos izvietojamo
personu skaits |
......................................................
|
6. |
Jūras evakuācijas sistēmu
(MES) skaits |
......................................................
|
6.1. |
Šo sistēmu apkalpoto glābšanas
plostu skaits |
......................................................
|
6.2. |
Šādos glābšanas plostos izvietojamo
personu skaits |
......................................................
|
7. |
Peldošie glābšanas līdzekļi |
|
7.1. |
Peldošo glābšanas līdzekļu
skaits |
......................................................
|
7.2. |
To personu skaits, kurām ir iespēja
izmantot peldošos glābšanas līdzekļus |
......................................................
|
8. |
Glābšanas riņķu skaits |
......................................................
|
9. |
Glābšanas vestu kopējais skaits |
......................................................
|
9.1. |
Pieaugušajiem paredzēto glābšanas
vestu skaits |
......................................................
|
9.2. |
Bērniem paredzēto glābšanas vestu
skaits |
......................................................
|
9.3. |
Zīdaiņiem paredzēto glābšanas vestu
skaits |
......................................................
|
10. |
Hidrotērpi |
......................................................
|
10.1. |
Kopējais skaits |
......................................................
|
10.2. |
To hidrotērpu skaits, kas atbilst
glābšanas vestēm noteiktajām prasībām |
......................................................
|
11. |
Aizsargtērpu skaits |
......................................................
|
12. |
Termiskās aizsardzības līdzekļu
skaits2 |
......................................................
|
13. |
Glābšanas līdzekļos izmantojamās
radioiekārtas |
|
13.1. |
Meklēšanas un glābšanas operācijām
paredzēto atrašanās vietas noteikšanas ierīču skaits |
|
13.1.1. |
Meklēšanas un glābšanas
radiolokācijas atstarotāji (SART) |
......................................................
|
13.1.2. |
AIS meklēšanas un glābšanas
raidītāji (AIS-SART) |
......................................................
|
13.2. |
Ultraīsviļņu (UĪV) divvirzienu
radiotelefona aparātu skaits |
......................................................
|
_________________
2 Izņemot tos, kas paredzēti LSA kodeksa
4.1.5.1.24., 4.4.8.31. un 5.1.2.2.13. punktā.
3. Informācija par
radioiekārtām
Vienība
|
Faktiskā
esamība
|
1. |
Galvenās sistēmas |
|
1.1. |
Ultraīsviļņu (UĪV) radioiekārta |
|
1.1.1. |
DSC kodētājs |
......................................................
|
1.1.2. |
DSC sardzes uztvērējs |
......................................................
|
1.1.3. |
Radiotelefons |
......................................................
|
1.2. |
Vidējo viļņu (MF) radioiekārta |
|
1.2.1. |
DSC kodētājs |
......................................................
|
1.2.2. |
DSC sardzes uztvērējs |
......................................................
|
1.2.3. |
Radiotelefons |
......................................................
|
1.3. |
Vidējo viļņu un īsviļņu (MF/HF)
radioiekārta |
|
1.3.1. |
DSC kodētājs |
......................................................
|
1.3.2. |
DSC sardzes uztvērējs |
......................................................
|
1.3.3. |
Radiotelefons |
......................................................
|
1.3.4. |
Tiešās drukas radiotelegrāfs |
......................................................
|
1.4. |
INMARSAT kuģu zemes
stacija |
......................................................
|
2. |
Sekundārie trauksmes signalizēšanas
līdzekļi |
......................................................
|
3. |
Iekārtas kuģošanas drošības
informācijas uztveršanai |
|
3.1. |
NAVTEX uztvērējs |
......................................................
|
3.2. |
EGC uztvērējs |
......................................................
|
3.3. |
Īsviļņu (HF) tiešās drukas
radiotelegrāfa uztvērējs |
......................................................
|
4. |
Satelītu EPIRB |
|
4.1. |
COSPAS-SARSAT |
......................................................
|
5. |
Ultraīsviļņu (UĪV) EPIRB |
......................................................
|
6. |
Meklēšanas un glābšanas operācijām
paredzēta kuģa atrašanās vietas noteikšanas ierīce |
|
6.1. |
Meklēšanas un glābšanas
radiolokācijas atstarotājs (SART) |
......................................................
|
6.2. |
AIS meklēšanas un glābšanas
raidītāji (AIS-SART) |
......................................................
|
4. Metodes, ar kurām nodrošina
radioiekārtu pieejamību (IV nodaļas 15. noteikuma 6. un 7.
punkts)
4.1. Aprīkojuma dublēšana: |
|
4.2. Tehniskā apkope un uzturēšana
krastā: |
|
4.3. Tehniskā apkope un uzturēšana
jūrā: |
|
5. Informācija par navigācijas
sistēmām un iekārtām
Vienība
|
Faktiskā
esamība
|
1.1. |
Standarta magnētiskais
kompass3 |
......................................................
|
1.2. |
Rezerves magnētiskais
kompass3 |
......................................................
|
1.3. |
Žirokompass3 |
......................................................
|
1.4. |
Žirokompasa kursa
atkārtotājs3 |
......................................................
|
1.5. |
Žirokompasa peilējuma
atkārtotājs3 |
......................................................
|
1.6. |
Kursa vai ceļa kontroles
sistēma3 |
......................................................
|
1.7. |
Peilēklis vai kompasa peilēšanas
ierīce3 |
......................................................
|
1.8. |
Līdzekļi, ar kuriem koriģē kursu un
peilējumus |
......................................................
|
1.9. |
Pārraidošā kursa ierīce
(THD)3 |
......................................................
|
2.1. |
Navigācijas kartes/elektronisko
karšu attēlošanas un informācijas sistēma
(ECDIS)4 |
......................................................
|
2.2. |
ECDIS dublēšanas
sistēmas |
......................................................
|
2.3. |
Navigācijas publikācijas |
......................................................
|
2.4. |
Elektronisko navigācijas publikāciju
dublēšanas sistēmas |
......................................................
|
3.1. |
Globālās satelītu navigācijas
sistēmas/zemes radionavigācijas sistēmas uztvērējs3,
4 |
......................................................
|
3.2. |
9 GHz radars3 |
......................................................
|
3.3. |
Otrs radars (3 GHz/9
GHz4)3 |
......................................................
|
3.4. |
Automātiskā radiolokācijas
informācijas apstrādes aparatūra
(ARPA)3 |
......................................................
|
3.5. |
Automātiskās izsekošanas
līdzeklis2 |
......................................................
|
3.6. |
Otrs automātiskās izsekošanas
līdzeklis3 |
......................................................
|
3.7. |
Elektroniskās kursa nolikšanas
līdzeklis3 |
......................................................
|
4.1. |
Automātiskās identifikācijas sistēma
(AIS) |
......................................................
|
4.2. |
Tāldarbības identifikācijas un
izsekošanas sistēma |
......................................................
|
5. |
Reisa datu ieraksta ierīce
(VDR) |
......................................................
|
6.1. |
Ātruma un attāluma mērīšanas ierīce
(kas norāda ātrumu un attālumu ūdenī)3 |
......................................................
|
6.2. |
Ātruma un attāluma mērīšanas ierīce
(kas norāda ātrumu un attālumu attiecībā pret zemi virzienā
uz priekšu un dvarsā)3 |
......................................................
|
7. |
Eholots3 |
......................................................
|
8.1. |
Stūres, dzenskrūves, vilces, soļa un
darbības režīmu indikators3 |
......................................................
|
8.2. |
Pagriešanās ātruma
indikators3 |
......................................................
|
9. |
Skaņu uztveršanas
sistēma3 |
......................................................
|
10. |
Telefons sakariem ar avārijas
stūrēšanas posteni3 |
......................................................
|
11. |
Dienasgaismas
signāllampa3 |
......................................................
|
12. |
Radiolokācijas
atstarotājs3 |
......................................................
|
13. |
Starptautiskais signālu kods |
......................................................
|
14. |
IAMSAR rokasgrāmatas III
sējums |
......................................................
|
15. |
Komandtiltiņa navigācijas sardzes
trauksmes sistēma (BNWAS) |
|
_________________
3 Saskaņā ar V nodaļas 19. noteikumu atbilstību šai
prasībai var nodrošināt, arī izmantojot alternatīvus līdzekļus.
Tādā gadījumā norāda šos alternatīvos līdzekļus.
4 Svītrot pēc vajadzības.
AR ŠO TIEK APLIECINĀTS, ka
šis saraksts ir pareizs visos aspektos.
Izdošanas vieta: |
|
|
(Saraksta
izdošanas vieta)
|
|
|
|
(Izdošanas datums)
|
|
(Tās
amatpersonas paraksts, kura ir attiecīgi pilnvarota izdot
šo sarakstu)
|
(Izdevējiestādes zīmogs vai spiedogs atkarībā no konkrētā
gadījuma)
KRAVAS KUĢA DROŠĪBAS KONSTRUKCIJAS APLIECĪBAS VEIDLAPA
KRAVAS KUĢA
DROŠĪBAS KONSTRUKCIJAS APLIECĪBA
(Oficiālais zīmogs) |
(Valsts)
|
Izdota saskaņā ar noteikumiem
GROZĪTAJĀ 1974. GADA STARPTAUTISKAJĀ KONVENCIJĀ PAR CILVĒKU
DZĪVĪBAS AIZSARDZĪBU UZ JŪRAS, un to
_________________________________________________________________________________
(valsts nosaukums)
valdības vārdā izdevusi
_________________________________________________________________________________
(pilnvarotā persona vai organizācija)
Informācija par
kuģi1
Atšķirības numurs vai burti: |
|
Kuģa pilnā kravnesība (metriskās
tonnas)2: |
|
Kuģa veids4
Beramkravu kuģis
Naftas tankkuģis
Tankkuģis ķimikāliju pārvadāšanai
Gāzes pārvadātājs
Cits kravas kuģis
Uzbūvēšanas datums:
Datums, kurā kuģim ielikts ķīlis vai kurā kuģis bijis
līdzīgā būvniecības stadijā: |
|
Datums, kad sākta būtiska pārbūve vai modificēšana
(atbilstošā gadījumā): |
|
Norādāmi visi atbilstošie datumi.
AR ŠO TIEK
APLIECINĀTS, KA:
1. Kuģis ir apskatīts saskaņā ar Konvencijas I nodaļas 10.
noteikuma prasībām.
2. Apskatē ir konstatēts, ka iepriekšējā noteikumā definētās
konstrukcijas, mehānismu un aprīkojuma stāvoklis ir apmierinošs
un kuģis atbilst attiecīgajām prasībām, kas noteiktas Konvencijas
II-1. un II-2. nodaļā (izņemot prasības, kas attiecas uz
ugunsdrošības sistēmām un ierīcēm un ugunsgrēka kontroles
plāniem).
3. Ir/nav4 izdota atbrīvojuma apliecība.
4. Kuģim ir/nav4 izstrādāts alternatīvs projekts un
izvietojums atbilstoši Konvencijas II-1. nodaļas 55. noteikumam /
II-2. nodaļas 17. noteikumam4.
5. Šai apliecībai ir/nav pievienots mehānismu un
elektroiekārtu/ugunsdzēsības4 ierīču alternatīvā
projekta un izvietojuma apstiprinājuma dokuments.
Šī apliecība ir derīga līdz |
|
Datums, kurā pabeigta apskate, pamatojoties uz kuru
izdota šī apliecība:
(dd/mm/gggg) |
|
Izdošanas vieta: |
|
|
(Apliecības izdošanas vieta)
|
|
|
|
(Izdošanas datums)
|
|
(Tās
pilnvarotās amatpersonas paraksts, kura izdevusi šo
apliecību)
|
(Izdevējiestādes zīmogs vai spiedogs atkarībā no konkrētā
gadījuma)
_________________
1 Alternatīvi informāciju par kuģi var norādīt ailēs
horizontāli.
2 Attiecas tikai uz naftas tankkuģiem, tankkuģiem
ķimikāliju pārvadāšanai un gāzes pārvadātājiem.
3 Saskaņā ar IMO "Kuģu identifikācijas
numuru shēmu", ko Organizācija pieņēmusi ar rezolūciju
A.600(15).
4 Svītrot pēc vajadzības.
KRAVAS KUĢA APRĪKOJUMA DROŠĪBAS APRĪKOJUMA APLIECĪBAS
VEIDLAPA
KRAVAS KUĢA
DROŠĪBAS APRĪKOJUMA APLIECĪBA
Šai apliecībai pievieno Aprīkojuma sarakstu kravas kuģa
drošības apliecībai (E veidlapu)
(Oficiālais zīmogs) |
(Valsts)
|
Izdota saskaņā ar noteikumiem
GROZĪTAJĀ 1974. GADA STARPTAUTISKAJĀ KONVENCIJĀ PAR CILVĒKU
DZĪVĪBAS AIZSARDZĪBU UZ JŪRAS, un to
_________________________________________________________________________________
(valsts nosaukums)
valdības vārdā izdevusi
_________________________________________________________________________________
(pilnvarotā persona vai organizācija)
Informācija par
kuģi1
Atšķirības numurs vai burti: |
|
Kuģa pilnā kravnesība (metriskās
tonnas)2: |
|
Kuģa garums (III nodaļas 3. noteikuma
12. punkts): |
|
Kuģa veids4:
Beramkravu kuģis
Naftas tankkuģis
Tankkuģis ķimikāliju pārvadāšanai
Gāzes pārvadātājs
Cits kravas kuģis
Datums, kurā kuģim ielikts ķīlis vai kurā kuģis bijis līdzīgā
būvniecības stadijā, vai atbilstošā gadījumā datums, kurā sākta
būtiska pārbūve vai modificēšana:
AR ŠO TIEK
APLIECINĀTS, KA:
1. Ir veikta šī kuģa apskate saskaņā ar Konvencijas I nodaļas
8. noteikuma prasībām.
2. Apskatē ir konstatēts, ka
2.1. kuģis atbilst Konvencijas prasībām attiecībā uz
ugunsdrošības sistēmām un ierīcēm un ugunsgrēka kontroles
plāniem;
2.2. glābšanas līdzekļi un glābšanas laivu, glābšanas plostu
un dežūrlaivu aprīkojuma nodrošinājums atbilst Konvencijas
prasībām;
2.3. kuģis ir aprīkots ar līņmetēju un radioiekārtām, kuras
izmanto glābšanas līdzekļos saskaņā ar Konvencijas prasībām;
2.4. kuģis atbilst Konvencijas prasībām attiecībā uz kuģa
navigācijas iekārtām, loču pieņemšanas līdzekļiem un navigācijas
publikācijām;
2.5. kuģis ir aprīkots ar gaismām, zīmēm, skaņas un trauksmes
signālu atskaņošanas līdzekļiem saskaņā ar prasībām, kas
noteiktas Konvencijā un spēkā esošajos Starptautiskajos kuģu
sadursmju novēršanas noteikumos;
2.6. visos pārējos aspektos kuģis atbilst attiecīgajām
Konvencijas prasībām;
2.7. kuģim ir/nav4 izstrādāts alternatīvs projekts
un izvietojums atbilstoši Konvencijas II-2. nodaļas 17.
noteikumam / III nodaļas 38. noteikumam4;
2.8. šai apliecībai ir/nav4 pievienots
ugunsdzēsības/glābšanas līdzekļu un ierīču alternatīvā projekta
un izvietojuma4 apstiprinājuma dokuments.
3. Kuģis veic darbību saskaņā ar III nodaļas 26. noteikuma
1.1.1. punktu5 tirdzniecības zonas __________________
robežās.
4. Ir/nav4 izdota atbrīvojuma apliecība.
Šī apliecība ir derīga līdz |
|
Datums, kurā pabeigta apskate, pamatojoties uz kuru
izdota šī apliecība:
(dd/mm/gggg) |
|
Izdošanas vieta: |
|
|
(Apliecības izdošanas vieta)
|
|
|
|
(Izdošanas datums)
|
|
(Tās
pilnvarotās amatpersonas paraksts, kura izdevusi šo
apliecību)
|
(Izdevējiestādes zīmogs vai
spiedogs atkarībā no konkrētā gadījuma)
_________________
1 Alternatīvi informāciju par kuģi var norādīt ailēs
horizontāli.
2 Attiecas tikai uz naftas tankkuģiem, tankkuģiem
ķimikāliju pārvadāšanai un gāzes pārvadātājiem.
3 Saskaņā ar IMO "Kuģu identifikācijas
numuru shēmu", ko Organizācija pieņēmusi ar rezolūciju
A.600(15).
4 Svītrot pēc vajadzības.
5 Attiecībā uz daļēji slēgtām pašiztaisnojošām
glābšanas laivām sk. 1983. gada grozījumus SOLAS
konvencijā (rezolūcija MSC.6(48)), kas piemērojami
kuģiem, kuri uzbūvēti 1986. gada 1. jūlijā vai vēlāk, bet līdz
1998. gada 1. jūlijam.
APRĪKOJUMA
SARAKSTS KRAVAS KUĢA DROŠĪBAS APLIECĪBAI (E VEIDLAPA)
TĀDA APRĪKOJUMA SARAKSTS, KAS
VAJADZĪGS, LAI IEVĒROTU GROZĪTO 1974. GADA STARPTAUTISKO
KONVENCIJU PAR CILVĒKU DZĪVĪBAS AIZSARDZĪBU UZ JŪRAS
1. Informācija par kuģi
Atšķirības numurs vai burti: |
|
2. Informācija par glābšanas
līdzekļiem
1. |
To personu kopējais skaits, kurām
paredzēti glābšanas līdzekļi: |
|
|
Kreisajā
pusē
|
Labajā
pusē
|
2. |
Kopējais glābšanas laivu skaits |
..................
|
..................
|
2.1. |
Glābšanas laivās izvietojamo personu
kopējais skaits |
..................
|
..................
|
2.2. |
Daļēji slēgto, pašiztaisnojošo glābšanas
laivu skaits (III nodaļas 43. noteikums1) |
..................
|
..................
|
2.3. |
Pilnībā slēgto glābšanas laivu skaits (III
nodaļas 31. noteikums un LSA kodeksa 4.6. punkts) |
..................
|
..................
|
2.4. |
To glābšanas laivu skaits, kurām ir
autonoma gaisa atbalsta sistēma (III nodaļas 31. noteikums un
LSA kodeksa 4.8. punkts) |
..................
|
..................
|
2.5. |
Ugunsdrošo glābšanas laivu skaits (III
nodaļas 31. noteikums un LSA kodeksa 4.9. punkts) |
..................
|
..................
|
2.6. |
Pārējās glābšanas laivas |
|
|
2.6.1. |
Skaits |
..................
|
..................
|
2.6.2. |
Veids |
..................
|
..................
|
2.7. |
Brīvā kritiena glābšanas laivu
skaits |
......................................................
|
2.7.1. |
Pilnīgi slēgto glābšanas laivu skaits (III
nodaļas 31. noteikums un LSA kodeksa 4.7. punkts) |
......................................................
|
2.7.2. |
Autonomo glābšanas laivu skaits (III
nodaļas 31. noteikums un LSA kodeksa 4.8. punkts) |
......................................................
|
2.7.3. |
Ugunsdrošo glābšanas laivu skaits (III
nodaļas 31. noteikums un LSA kodeksa 4.9. punkts) |
......................................................
|
3. |
Glābšanas motorlaivu skaits (iekļauts
iepriekš minētajā glābšanas laivu kopējā skaitā) |
......................................................
|
3.1. |
To glābšanas laivu skaits, kuras
aprīkotas ar prožektoriem |
......................................................
|
_________________
1 Sk. 1983. gada grozījumus SOLAS konvencijā
(rezolūcija MSC.6(48)), kas piemērojami kuģiem, kuri
uzbūvēti 1986. gada 1. jūlijā vai vēlāk, bet līdz 1998. gada 1.
jūlijam.
2. Informācija par glābšanas līdzekļiem
(turpinājums)
4. |
Glābējkuģu skaits |
......................................................
|
4.1. |
To laivu skaits, kuras iekļautas
iepriekš minētajā glābšanas laivu kopējā skaitā |
......................................................
|
5. |
Glābšanas plosti |
|
5.1. |
Glābšanas plosti, kam vajadzīgas
apstiprinātas nolaišanas iekārtas |
|
5.1.1. |
Glābšanas plostu skaits |
......................................................
|
5.1.2. |
Šajos glābšanas plostos izvietojamo
personu skaits |
......................................................
|
5.2. |
Glābšanas plosti, kam
nav vajadzīgas apstiprinātas nolaišanas iekārtas |
......................................................
|
5.2.1. |
Glābšanas plostu skaits |
......................................................
|
5.2.2. |
Šajos glābšanas plostos izvietojamo
personu skaits |
......................................................
|
5.3. |
Konvencijas III nodaļas
31. noteikuma 1.4. punktā paredzēto glābšanas plostu
skaits |
......................................................
|
6. |
Glābšanas riņķu skaits |
......................................................
|
7. |
Glābšanas vestu skaits |
......................................................
|
8. |
Hidrotērpi |
|
8.1. |
Kopējais skaits |
......................................................
|
8.2. |
To hidrotērpu skaits,
kuri atbilst prasībām, kas attiecas uz glābšanas vestēm |
......................................................
|
9. |
Aizsargtērpu skaits |
......................................................
|
10. |
Glābšanas līdzekļos
izmantojamās radioiekārtas |
|
10.1. |
Meklēšanas un glābšanas operācijām
paredzēto atrašanās vietas noteikšanas ierīču skaits |
|
10.1.1. |
Meklēšanas un glābšanas
radiolokācijas atstarotāji (SART) |
......................................................
|
10.1.2. |
AIS meklēšanas un glābšanas
raidītāji (AIS-SART) |
......................................................
|
10.2. |
Ultraīsviļņu (UĪV) divvirzienu
radiotelefona aparātu skaits |
......................................................
|
3. Informācija par navigācijas
sistēmām un iekārtām
|
Vienība
|
Faktiskā
esamība
|
1.1. |
Standarta magnētiskais
kompass2 |
......................................................
|
1.2. |
Rezerves magnētiskais
kompass2 |
......................................................
|
1.3. |
Žirokompass2 |
......................................................
|
1.4. |
Žirokompasa kursa
atkārtotājs2 |
......................................................
|
1.5. |
Žirokompasa peilējuma
atkārtotājs2 |
......................................................
|
1.6. |
Kursa vai ceļa kontroles
sistēma2 |
......................................................
|
1.7. |
Peilēklis vai kompasa peilēšanas
ierīce2 |
......................................................
|
1.8. |
Līdzekļi, ar kuriem koriģē kursu un
peilējumus |
......................................................
|
1.9. |
Pārraidošā kursa ierīce
(THD)2 |
......................................................
|
2.1. |
Navigācijas kartes/elektronisko
karšu attēlošanas un informācijas sistēma
(ECDIS)3 |
......................................................
|
2.2. |
ECDIS dublēšanas
sistēmas |
......................................................
|
2.3. |
Navigācijas publikācijas |
......................................................
|
2.4. |
Elektronisko navigācijas publikāciju
dublēšanas sistēmas |
......................................................
|
3.1. |
Globālās satelītu navigācijas
sistēmas/zemes radionavigācijas sistēmas uztvērējs2,
3 |
......................................................
|
3.2. |
9 GHz radars |
......................................................
|
3.3. |
Otrs radars (3 GHz/9
GHz3)2 |
......................................................
|
3.4. |
Automātiskā radiolokācijas
informācijas apstrādes aparatūra
(ARPA)2 |
......................................................
|
3.5. |
Automātiskās izsekošanas līdzeklis2
|
......................................................
|
3.6. |
Otrs automātiskās izsekošanas līdzeklis2
|
......................................................
|
3.7. |
Elektroniskās kursa nolikšanas
līdzeklis2 |
......................................................
|
4.1. |
Automātiskās identifikācijas sistēma
(AIS) |
......................................................
|
4.2. |
Tāldarbības identifikācijas un
izsekošanas sistēma |
......................................................
|
5.1. |
Reisa datu ieraksta ierīce
(VDR)3 |
......................................................
|
5.2. |
Vienkāršota reisa datu ieraksta
ierīce (S-VDR)3 |
......................................................
|
6.1. |
Ātruma un attāluma mērīšanas ierīce
(kas norāda ātrumu un attālumu ūdenī)2 |
......................................................
|
6.2. |
Ātruma un attāluma mērīšanas ierīce
(kas norāda ātrumu un attālumu attiecībā pret zemi virzienā
uz priekšu un dvarsā)2 |
......................................................
|
7. |
Eholots2 |
......................................................
|
8.1. |
Stūres, dzenskrūves, vilces, soļa un
darbības režīmu indikators2 |
......................................................
|
8.2. |
Pagriešanās ātruma
indikators2 |
......................................................
|
9. |
Skaņu uztveršanas
sistēma2 |
......................................................
|
10. |
Telefons sakariem ar avārijas
stūrēšanas posteni2 |
......................................................
|
11. |
Dienasgaismas
signāllampa2 |
......................................................
|
12. |
Radiolokācijas
atstarotājs2 |
......................................................
|
13. |
Starptautiskais signālu kods |
......................................................
|
14. |
IAMSAR rokasgrāmatas III
sējums |
......................................................
|
15. |
Komandtiltiņa navigācijas sardzes
trauksmes sistēma (BNWAS) |
......................................................
|
_________________
2 Saskaņā ar V nodaļas 19. noteikumu atbilstību šai
prasībai var nodrošināt, arī izmantojot alternatīvus līdzekļus.
Tādā gadījumā norāda šos alternatīvos līdzekļus.
3 Svītrot pēc vajadzības.
AR ŠO TIEK APLIECINĀTS, ka
šis saraksts ir pareizs visos aspektos.
Izdošanas vieta: |
|
|
(Saraksta
izdošanas vieta)
|
|
|
|
(Izdošanas datums)
|
|
(Tās
amatpersonas paraksts, kura ir attiecīgi pilnvarota izdot
šo sarakstu)
|
(Izdevējiestādes zīmogs vai attiecīgā gadījumā spiedogs)
KRAVAS KUĢA RADIODROŠĪBAS APLIECĪBAS VEIDLAPA
KRAVAS KUĢA
RADIODROŠĪBAS APLIECĪBA
Šai apliecībai pievieno
radioiekārtu aprīkojuma sarakstu (R veidlapu)
(Oficiālais zīmogs) |
(Valsts)
|
Izdota saskaņā ar noteikumiem
GROZĪTAJĀ 1974. GADA STARPTAUTISKAJĀ KONVENCIJĀ PAR CILVĒKU
DZĪVĪBAS AIZSARDZĪBU UZ JŪRAS, un to
_________________________________________________________________________________
(valsts nosaukums)
valdības vārdā izdevusi
_________________________________________________________________________________
(pilnvarotā persona vai organizācija)
Informācija par
kuģi1
Atšķirības numurs vai burti: |
|
Jūras rajoni, kuros ir atļauta kuģa ekspluatācija (IV
nodaļas 2. noteikums): |
|
Datums, kurā kuģim ielikts ķīlis vai kurā kuģis bijis
līdzīgā būvniecības stadijā, vai atbilstošā gadījumā datums,
kurā sākta būtiska pārbūve vai modificēšana: |
|
AR ŠO TIEK
APLIECINĀTS, KA:
1. Ir veiktā šī kuģa apskate saskaņā ar Konvencijas I nodaļas
9. noteikuma prasībām.
2. Apskatē ir konstatēts, ka
2.1. kuģis atbilst Konvencijas prasībām attiecībā uz
radioiekārtām;
2.2. to radioiekārtu darbība, kuras izmanto glābšanas
līdzekļos, atbilst Konvencijas prasībām;
3. ir/nav3 izdota atbrīvojuma apliecība.
Šī apliecība ir derīga līdz |
|
Datums, kurā pabeigta apskate, pamatojoties uz kuru
izdota šī apliecība:
(dd/mm/gggg) |
|
Izdošanas vieta: |
|
|
(Apliecības izdošanas vieta)
|
|
|
|
(Izdošanas datums)
|
|
(Tās
pilnvarotās amatpersonas paraksts, kura izdevusi šo
apliecību)
|
(Izdevējiestādes zīmogs vai
spiedogs atkarībā no konkrētā gadījuma)
_________________
1 Alternatīvi informāciju par kuģi var norādīt ailēs
horizontāli.
2 Saskaņā ar IMO "Kuģu identifikācijas
numuru shēmu", ko Organizācija pieņēmusi ar rezolūciju
A.600(15).
3 Svītrot pēc vajadzības.
APRĪKOJUMA
SARAKSTS KRAVAS KUĢA RADIODROŠĪBAS APLIECĪBAI (R VEIDLAPA)
TĀDA APRĪKOJUMA SARAKSTS, KAS
VAJADZĪGS, LAI IEVĒROTU GROZĪTO 1974. GADA STARPTAUTISKO
KONVENCIJU PAR CILVĒKU DZĪVĪBAS AIZSARDZĪBU UZ JŪRAS
1. Informācija par kuģi
Atšķirības numurs vai burti: |
|
To attiecīgi kvalificēto personu minimālais skaits,
kuras vajadzīgas, lai ekspluatētu radioiekārtas |
|
2. Informācija par
radioiekārtām
Vienība
|
Faktiskā
esamība
|
1. |
Galvenās sistēmas |
|
1.1. |
Ultraīsviļņu (UĪV) radioiekārta |
|
1.1.1. |
DSC kodētājs |
......................................................
|
1.1.2. |
DSC sardzes uztvērējs |
......................................................
|
1.1.3. |
Radiotelefons |
......................................................
|
1.2. |
Vidējo viļņu radioiekārta |
|
1.2.1. |
DSC kodētājs |
......................................................
|
1.2.2. |
DSC sardzes uztvērējs |
......................................................
|
1.2.3. |
Radiotelefons |
......................................................
|
1.3. |
Vidējo viļņu un īsviļņu (MF/HF)
radioiekārta |
|
1.3.1. |
DSC kodētājs |
......................................................
|
1.3.2. |
DSC sardzes uztvērējs |
......................................................
|
1.3.3. |
Radiotelefons |
......................................................
|
1.3.4. |
Tiešās drukas telegrāfs |
......................................................
|
1.4. |
INMARSAT kuģu zemes
stacija |
......................................................
|
2. |
Sekundārie trauksmes signāla
līdzekļi |
......................................................
|
3. |
Iekārtas kuģošanas drošības
informācijas uztveršanai |
|
3.1. |
NAVTEX uztvērējs |
......................................................
|
3.2. |
EGC uztvērējs |
......................................................
|
3.3. |
Īsviļņu (HF) tiešās drukas
radiotelegrāfa uztvērējs |
......................................................
|
4. |
Satelītu EPIRB |
......................................................
|
4.1. |
COSPAS-SARSAT |
......................................................
|
5. |
Ultraīsviļņu (UĪV) EPIRB |
......................................................
|
6. |
Meklēšanas un glābšanas operācijām
paredzēta kuģa atrašanās vietas noteikšanas ierīce |
|
6.1. |
Meklēšanas un glābšanas
radiolokācijas atstarotāji (SART) |
......................................................
|
6.2. |
AIS meklēšanas un glābšanas
raidītāji (AIS-SART) |
......................................................
|
3. Metodes, ar kurām nodrošina
radioiekārtu pieejamību (IV nodaļas 15. noteikuma 6. un 7.
punkts)
3.1. Aprīkojuma dublēšana: |
|
3.2. Tehniskā apkope un uzturēšana krastā: |
|
3.3. Tehniskā apkope un uzturēšana
jūrā: |
|
AR ŠO TIEK APLIECINĀTS, ka
šis saraksts ir pareizs visos aspektos.
Izdošanas vieta: |
|
|
(Saraksta
izdošanas vieta)
|
|
|
|
(Izdošanas datums)
|
|
(Tās
amatpersonas paraksts, kura ir attiecīgi pilnvarota izdot
šo sarakstu)
|
(Izdevējiestādes zīmogs vai spiedogs atkarībā no konkrētā
gadījuma)
ATBRĪVOJUMA APLIECĪBAS VEIDLAPA
ATBRĪVOJUMA
APLIECĪBA
(Oficiālais zīmogs) |
(Valsts)
|
Izdota saskaņā ar noteikumiem
GROZĪTAJĀ 1974. GADA STARPTAUTISKAJĀ KONVENCIJĀ PAR CILVĒKU
DZĪVĪBAS AIZSARDZĪBU UZ JŪRAS, un to
_________________________________________________________________________________
(valsts nosaukums)
valdības vārdā izdevusi
_________________________________________________________________________________
(pilnvarotā persona vai organizācija)
Informācija par
kuģi1
Atšķirības numurs vai burti: |
|
AR ŠO TIEK
APLIECINĀTS, KA:
kuģis, pamatojoties uz pilnvarām, kas piešķirtas ar
Konvencijas noteikumu, ir atbrīvots no šādām Konvencijas
prasībām: |
|
Nosacījumi, saskaņā ar kuriem ir piešķirta atbrīvojuma
apliecība, ja tādi ir: |
|
|
Reisi, uz kuriem attiecas atbrīvojuma apliecība, ja
tādi ir: |
|
|
Šī apliecība ir derīga līdz |
|
, ja apliecība, kurai šī apliecība ir
pievienota, paliek spēkā. |
Izdošanas vieta: |
|
|
(Apliecības izdošanas vieta)
|
|
|
|
(Izdošanas datums)
|
|
(Tās
pilnvarotās amatpersonas paraksts, kura izdevusi šo
apliecību)
|
(Izdevējiestādes zīmogs vai spiedogs atkarībā no konkrētā
gadījuma)
_________________
1 Alternatīvi informāciju par kuģi var norādīt ailēs
horizontāli.
2 Saskaņā ar IMO "Kuģu identifikācijas
numuru shēmu", ko Organizācija pieņēmusi ar rezolūciju
A.600(15).
PASAŽIERU ATOMKUĢA DROŠĪBAS APLIECĪBAS VEIDLAPA
PASAŽIERU
ATOMKUĢA DROŠĪBAS APLIECĪBA
Šai apliecībai pievieno Aprīkojuma sarakstu pasažieru kuģa
drošības apliecībai (P veidlapu)
(Oficiālais zīmogs) |
(Valsts)
|
īsam1
starptautiskam reisam
Izdota saskaņā ar noteikumiem
GROZĪTAJĀ 1974. GADA STARPTAUTISKAJĀ KONVENCIJĀ PAR CILVĒKU
DZĪVĪBAS AIZSARDZĪBU UZ JŪRAS, un to
_________________________________________________________________________________
(valsts nosaukums)
valdības vārdā izdevusi
_________________________________________________________________________________
(pilnvarotā persona vai organizācija)
Informācija par
kuģi2
Atšķirības numurs vai burti: |
|
Jūras rajoni, kuros ir atļauta kuģa ekspluatācija (IV
nodaļas 2. noteikums): |
|
|
Datums, kurā kuģim ielikts ķīlis vai kurā kuģis bijis
līdzīgā būvniecības stadijā: |
|
|
Datums, kurā sākta būtiska pārbūve vai modificēšana
(atbilstošā gadījumā): |
|
Norādāmi visi atbilstošie datumi.
_________________
1 Svītrot pēc vajadzības.
2 Alternatīvi informāciju par kuģi var norādīt ailēs
horizontāli.
3 Saskaņā ar IMO "Kuģu identifikācijas
numuru shēmu", ko Organizācija pieņēmusi ar rezolūciju
A.600(15).
AR ŠO TIEK
APLIECINĀTS, KA:
1. Ir veikta šī kuģa apskate saskaņā ar Konvencijas VIII
nodaļas 9. noteikuma prasībām.
2. Kuģis, kas ir atomkuģis, atbilst visām Konvencijas VIII
nodaļas prasībām, kā arī šim kuģim apstiprinātajam drošības
novērtējumam, un
2.1. kuģis atbilst Konvencijas prasībām attiecībā uz
1) konstrukciju, galvenajiem mehānismiem un palīgmehānismiem,
katliem un citām spiedtvertnēm, kā arī atomdzinēja ierīci un
prettrieciena konstrukciju;
2) ūdensnecaurlaidīgo nodalījumu sistēmām un informāciju par
tām;
3) šādām sadalījuma ūdenslīnijām:
Sadalījuma ūdenslīnijas, kas
noteiktas un marķētas uz kuģa sāna kuģa vidusdaļā (II-1.
nodaļas 18. noteikums)4
|
Brīvsāni
|
Piemēro, ja pie telpām, kurās
pārvadā pasažierus, piederīgas šādas alternatīvas
telpas
|
P1
|
..................
|
......................................................
|
P2
|
..................
|
......................................................
|
P3
|
..................
|
......................................................
|
_________________
4 Attiecībā uz kuģiem, kas uzbūvēti līdz 2009. gada
1. janvārim, jāizmanto attiecīgais sadalījuma apzīmējums
"C.1, C.2 un C.3".
2.2. Kuģis atbilst Konvencijas prasībām attiecībā uz
konstrukcijas ugunsdrošību, ugunsdrošības sistēmām un ierīcēm un
ugunsgrēka kontroles plāniem.
2.3. Kuģis atbilst Konvencijas prasībām attiecībā uz
pretradiācijas aizsardzības sistēmām un iekārtām.
2.4. Glābšanas līdzekļi un glābšanas laivu, glābšanas plostu
un dežūrlaivu aprīkojuma nodrošinājums atbilst Konvencijas
prasībām.
2.5. Kuģis ir aprīkots ar līņmetēju un radioiekārtām, kuras
izmanto glābšanas līdzekļos saskaņā ar Konvencijas prasībām.
2.6. Kuģis atbilst Konvencijas prasībām attiecībā uz
radioiekārtām.
2.7. To radioiekārtu darbība, kuras izmanto glābšanas
līdzekļos, atbilst Konvencijas prasībām.
2.8. Kuģis atbilst Konvencijas prasībām attiecībā uz kuģa
navigācijas iekārtām, loču pieņemšanas līdzekļiem un navigācijas
publikācijām.
2.9. Kuģis ir aprīkots ar gaismām, zīmēm, skaņas un trauksmes
signālu atskaņošanas līdzekļiem saskaņā ar prasībām, kas
noteiktas Konvencijā un spēkā esošajos Starptautiskajos kuģu
sadursmju novēršanas noteikumos.
2.10. Visos pārējos aspektos kuģis atbilst attiecīgajām
Konvencijas prasībām.
2.11. Kuģim ir/nav1 izstrādāts alternatīvs projekts
un izvietojums atbilstoši Konvencijas II-1. nodaļas 55.
noteikumam / II-2. nodaļas 17. noteikumam / III nodaļas 38.
noteikumam1.
2.12. Šai apliecībai ir/nav1 pievienots mehānismu
un elektroietaišu/ugunsdzēsības/glābšanas līdzekļu alternatīvā
projekta un sistēmu1 apstiprinājuma dokuments.
_________________
1 Svītrot pēc vajadzības.
Šī apliecība ir
derīga līdz
Datums, kurā pabeigta apskate, pamatojoties uz kuru
izdota šī apliecība:
(dd/mm/gggg) |
|
Izdošanas vieta: |
|
|
(Apliecības izdošanas vieta)
|
|
|
|
(Izdošanas datums)
|
|
(Tās
pilnvarotās amatpersonas paraksts, kura izdevusi šo
apliecību)
|
(Izdevējiestādes zīmogs vai spiedogs atkarībā no konkrētā
gadījuma)
KRAVAS ATOMKUĢA DROŠĪBAS APLIECĪBAS VEIDLAPA
KRAVAS ATOMKUĢA
DROŠĪBAS APLIECĪBA
Šai apliecībai pievieno Aprīkojuma sarakstu kravas kuģa
drošības apliecībai (C veidlapu)
(Oficiālais zīmogs) |
(Valsts)
|
Izdota saskaņā ar noteikumiem
GROZĪTAJĀ 1974. GADA STARPTAUTISKAJĀ KONVENCIJĀ PAR CILVĒKU
DZĪVĪBAS AIZSARDZĪBU UZ JŪRAS, un to
_________________________________________________________________________________
(valsts nosaukums)
valdības vārdā izdevusi
_________________________________________________________________________________
(pilnvarotā persona vai organizācija)
Informācija par
kuģi1
Atšķirības numurs vai burti: |
|
Kuģa pilnā kravnesība (metriskās
tonnas)2: |
|
Kuģa garums (III nodaļas 3. noteikuma
12. punkts): |
|
Jūras rajoni, kuros ir atļauta kuģa ekspluatācija (IV
nodaļas 2. noteikums): |
|
Kuģa veids4
Beramkravu kuģis
Naftas tankkuģis
Tankkuģis ķimikāliju pārvadāšanai
Gāzes pārvadātājs
Cits kravas kuģis
Uzbūvēšanas datums:
Datums, kurā kuģim ielikts ķīlis vai kurā kuģis bijis
līdzīgā būvniecības stadijā: |
|
Datums, kad sākta būtiska pārbūve vai
modificēšana (atbilstošā gadījumā): |
|
Norādāmi visi atbilstošie datumi.
_________________
1 Alternatīvi informāciju par kuģi var norādīt ailēs
horizontāli.
2 Attiecas tikai uz naftas tankkuģiem, tankkuģiem
ķimikāliju pārvadāšanai un gāzes pārvadātājiem.
3 Saskaņā ar IMO "Kuģu identifikācijas
numuru shēmu", ko Organizācija pieņēmusi ar rezolūciju
A.600(15).
4 Svītrot pēc vajadzības.
AR ŠO TIEK
APLIECINĀTS, KA:
1. Ir veikta šī kuģa apskate saskaņā ar Konvencijas VIII
nodaļas 9. noteikuma prasībām.
2. Kuģis, kas ir atomkuģis, atbilst visām Konvencijas VIII
nodaļas prasībām, kā arī šim kuģim apstiprinātajam drošības
novērtējumam, un
2.1. Konvencijas I nodaļas 10. noteikumā (piemērojams, lai
ievērotu VIII nodaļas 9. noteikumu) definētās konstrukcijas,
mehānismu un aprīkojuma stāvoklis, kā arī atomdzinēja ierīces un
prettrieciena konstrukcijas stāvoklis ir apmierinošs, un kuģis
atbilst attiecīgajām prasībām, kas noteiktas Konvencijas II-1. un
II-2. nodaļā (izņemot prasības, kas attiecas uz ugunsdrošības
sistēmām un ierīcēm un ugunsgrēka kontroles plāniem);
2.2. kuģis atbilst Konvencijas prasībām attiecībā uz
ugunsdrošības sistēmām un ierīcēm un ugunsgrēka kontroles
plāniem;
2.3. glābšanas līdzekļi un glābšanas laivu, glābšanas plostu
un dežūrlaivu aprīkojuma nodrošinājums atbilst Konvencijas
prasībām;
2.4. kuģis ir aprīkots ar līņmetēju un radioiekārtām, kuras
izmanto glābšanas līdzekļos saskaņā ar Konvencijas prasībām;
2.5. kuģis atbilst Konvencijas prasībām attiecībā uz
radioiekārtām;
2.6. to radioiekārtu darbība, kuras izmanto glābšanas
līdzekļos, atbilst Konvencijas prasībām;
2.7. kuģis atbilst Konvencijas prasībām attiecībā uz kuģa
navigācijas iekārtām, loču pieņemšanas līdzekļiem un navigācijas
publikācijām;
2.8. kuģis ir aprīkots ar gaismām, zīmēm, skaņas un trauksmes
signālu atskaņošanas līdzekļiem saskaņā ar prasībām, kas
noteiktas Konvencijā un spēkā esošajos Starptautiskajos kuģu
sadursmju novēršanas noteikumos;
2.9. visos pārējos aspektos kuģis atbilst attiecīgajām
noteikumu prasībām, ciktāl šīs prasības uz to attiecas;
2.10. kuģim ir/nav3 izstrādāts alternatīvs projekts
un izvietojums atbilstoši Konvencijas II-1. nodaļas 55.
noteikumam / II-2. nodaļas 17. noteikumam / III nodaļas 38.
noteikumam3;
2.11. šai apliecībai ir/nav3 pievienots mehānismu
un elektroietaišu/ugunsdzēsības/glābšanas līdzekļu un ierīču
alternatīvā projekta un izvietojuma3 apstiprinājuma
dokuments.
_________________
3 Svītrot pēc vajadzības.
Šī apliecība ir
derīga līdz
Datums, kurā pabeigta apskate, pamatojoties uz kuru
izdota šī apliecība:
(dd/mm/gggg) |
|
Izdošanas vieta: |
|
|
(Apliecības izdošanas vieta)
|
|
|
|
(Izdošanas datums)
|
|
(Tās
pilnvarotās amatpersonas paraksts, kura izdevusi šo
apliecību)
|
(Izdevējiestādes zīmogs vai spiedogs atkarībā no konkrētā
gadījuma)
APRĪKOJUMA
SARAKSTS KRAVAS KUĢA DROŠĪBAS APLIECĪBAI (C VEIDLAPA)
TĀDA APRĪKOJUMA SARAKSTS, KAS
VAJADZĪGS, LAI IEVĒROTU GROZĪTO 1974. GADA STARPTAUTISKO
KONVENCIJU PAR CILVĒKU DZĪVĪBAS AIZSARDZĪBU UZ JŪRAS
1. Informācija par kuģi
Atšķirības numurs vai burti: |
|
To attiecīgi kvalificēto personu minimālais skaits, kas
vajadzīgas, lai ekspluatētu radioiekārtas: |
|
2. Informācija par glābšanas
līdzekļiem
1. |
To personu kopējais skaits, kurām
paredzēti glābšanas līdzekļi: |
|
|
Kreisajā
pusē
|
Labajā
pusē
|
2. |
Kopējais glābšanas laivu skaits |
..................
|
..................
|
2.1. |
Glābšanas laivās izvietojamo personu
kopējais skaits |
..................
|
..................
|
2.2. |
Daļēji slēgto, pašiztaisnojošo glābšanas
laivu skaits (III nodaļas 43. noteikums1) |
..................
|
..................
|
2.3. |
Pilnīgi slēgto glābšanas laivu skaits (III
nodaļas 31. noteikums un LSA kodeksa 4.6. punkts) |
..................
|
..................
|
2.4. |
To glābšanas laivu skaits, kurām ir
autonoma gaisa atbalsta sistēma (III nodaļas 31. noteikums un
LSA kodeksa 4.8. punkts) |
..................
|
..................
|
2.5. |
Ugunsdrošo glābšanas laivu skaits (III
nodaļas 31. noteikums un LSA kodeksa 4.9. punkts) |
..................
|
..................
|
2.6. |
Pārējās glābšanas laivas |
|
|
2.6.1. |
Skaits |
..................
|
..................
|
2.6.2. |
Veids |
..................
|
..................
|
2.7. |
Brīvā kritiena glābšanas laivu
skaits |
......................................................
|
2.7.1. |
Pilnīgi slēgto glābšanas laivu skaits (III
nodaļas 31. noteikums un LSA kodeksa 4.7. punkts) |
......................................................
|
2.7.2. |
Autonomo glābšanas laivu skaits (III
nodaļas 31. noteikums un LSA kodeksa 4.8. punkts) |
......................................................
|
2.7.3. |
Ugunsdrošo glābšanas laivu skaits
(III nodaļas 31. noteikums un LSA kodeksa 4.9.
punkts) |
......................................................
|
_________________
1 Sk. 1983. gada grozījumus SOLAS konvencijā
(rezolūcija MSC.6(48)), kas piemērojami kuģiem, kuri
uzbūvēti 1986. gada 1. jūlijā vai vēlāk, bet līdz 1998. gada 1.
jūlijam.
2. Informācija par glābšanas līdzekļiem
(turpinājums)
3. |
Glābšanas motorlaivu skaits
(iekļauts iepriekš minētajā glābšanas laivu kopējā
skaitā) |
......................................................
|
3.1. |
To glābšanas laivu skaits, kuras
aprīkotas ar prožektoriem |
......................................................
|
4. |
Dežūrlaivu skaits |
......................................................
|
4.1. |
To laivu skaits, kuras iekļautas
iepriekš minētajā glābšanas laivu kopējā skaitā |
......................................................
|
5. |
Glābšanas plosti |
|
5.1. |
Glābšanas plosti, kam vajadzīgas
apstiprinātas nolaišanas iekārtas |
|
5.1.1. |
Glābšanas plostu skaits |
......................................................
|
5.1.2. |
Šajos glābšanas plostos izvietojamo
personu skaits |
......................................................
|
5.2. |
Glābšanas plosti, kam nav vajadzīgas
apstiprinātas nolaišanas iekārtas |
|
5.2.1. |
Glābšanas plostu skaits |
......................................................
|
5.2.2. |
Šajos glābšanas plostos izvietojamo
personu skaits |
......................................................
|
5.3. |
Konvencijas III nodaļas 31.
noteikuma 1.4. punktā paredzēto glābšanas plostu skaits |
......................................................
|
6. |
Glābšanas riņķu skaits |
......................................................
|
7. |
Glābšanas vestu skaits |
......................................................
|
8. |
Hidrotērpi |
|
8.1. |
Kopējais skaits |
......................................................
|
8.2. |
To tērpu skaits, kuri atbilst
prasībām attiecībā uz glābšanas vestēm |
......................................................
|
9. |
Aizsargtērpu skaits |
......................................................
|
10. |
Glābšanas līdzekļos izmantojamās
radioiekārtas |
|
10.1. |
Meklēšanas un glābšanas operācijām
paredzēto atrašanās vietas noteikšanas ierīču skaits |
|
10.1.1. |
Meklēšanas un glābšanas
radiolokācijas atstarotāji (SART) |
......................................................
|
10.1.2. |
AIS meklēšanas un glābšanas
raidītāji (AIS-SART) |
......................................................
|
10.2. |
Ultraīsviļņu (UĪV) divvirzienu
radiotelefona aparātu skaits |
......................................................
|
3. Informācija par
radioiekārtām
Vienība
|
Faktiskā
esamība
|
1. |
Galvenās sistēmas |
|
1.1. |
Ultraīsviļņu (UĪV) radioiekārta |
|
1.1.1. |
DSC kodētājs |
......................................................
|
1.1.2. |
DSC sardzes uztvērējs |
......................................................
|
1.1.3. |
Radiotelefons |
......................................................
|
1.2. |
Vidējo viļņu (MF) radioiekārta |
|
1.2.1. |
DSC kodētājs |
......................................................
|
1.2.2. |
DSC sardzes uztvērējs |
......................................................
|
1.2.3. |
Radiotelefons |
......................................................
|
1.3. |
Vidējo viļņu un īsviļņu (MF/HF)
radioiekārta |
|
1.3.1. |
DSC kodētājs |
......................................................
|
1.3.2. |
DSC sardzes uztvērējs |
......................................................
|
1.3.3. |
Radiotelefons |
......................................................
|
1.3.4. |
Tiešās drukas telegrāfs |
......................................................
|
1.4. |
INMARSAT kuģu zemes
stacija |
......................................................
|
2. |
Sekundārie trauksmes signāla
līdzekļi |
......................................................
|
3. |
Iekārtas kuģošanas drošības
informācijas uztveršanai |
|
3.1. |
NAVTEX uztvērējs |
......................................................
|
3.2. |
EGC uztvērējs |
......................................................
|
3.3. |
Īsviļņu (HF) tiešās drukas
radiotelegrāfa uztvērējs |
......................................................
|
4. |
Satelītu EPIRB |
|
4.1. |
COSPAS-SARSAT |
......................................................
|
5. |
Ultraīsviļņu (UĪV) EPIRB |
......................................................
|
6. |
Meklēšanas un glābšanas operācijām
paredzēta kuģa atrašanās vietas noteikšanas ierīce |
|
6.1. |
Meklēšanas un glābšanas
radiolokācijas atstarotājs (SART) |
......................................................
|
6.2. |
AIS meklēšanas un glābšanas
raidītāji (AIS-SART) |
......................................................
|
4. Metodes radioiekārtu
pieejamības nodrošināšanai (IV nodaļas 15. noteikuma 6. un 7.
punkts)
4.1. Aprīkojuma dublēšana: |
|
4.2. Tehniskā apkope un uzturēšana
krastā: |
|
4.3. Tehniskā apkope un uzturēšana
jūrā: |
|
5. Informācija par navigācijas
sistēmām un iekārtām
Vienība
|
Faktiskā
esamība
|
1.1. |
Standarta magnētiskais
kompass2 |
......................................................
|
1.2. |
Rezerves magnētiskais
kompass2 |
......................................................
|
1.3. |
Žirokompass2 |
......................................................
|
1.4. |
Žirokompasa kursa
atkārtotājs2 |
......................................................
|
1.5. |
Žirokompasa peilējuma
atkārtotājs2 |
......................................................
|
1.6. |
Kursa vai ceļa kontroles
sistēma2 |
......................................................
|
1.7. |
Peilēklis vai kompasa peilēšanas
ierīce2 |
......................................................
|
1.8. |
Līdzekļi, ar ko koriģē kursu un
peilējumus |
......................................................
|
1.9. |
Pārraidošā kursa ierīce
(THD)2 |
......................................................
|
2.1. |
Navigācijas kartes/elektronisko
karšu attēlošanas un informācijas sistēma
(ECDIS)3 |
......................................................
|
2.2. |
ECDIS dublēšanas
sistēmas |
......................................................
|
2.3. |
Navigācijas publikācijas |
......................................................
|
2.4. |
Elektronisko navigācijas publikāciju
dublēšanas sistēmas |
......................................................
|
3.1. |
Globālās satelītu navigācijas
sistēmas/zemes radionavigācijas sistēmas
uztvērējs3 |
......................................................
|
3.2. |
9 GHz radars |
......................................................
|
3.3. |
Otrs radars (3 GHz/9
GHz3)2 |
......................................................
|
3.4. |
Automātiskā radiolokācijas
informācijas apstrādes aparatūra
(ARPA)2 |
......................................................
|
3.5. |
Automātiskās izsekošanas
līdzeklis2 |
......................................................
|
3.6. |
Otrs automātiskās izsekošanas
līdzeklis2 |
......................................................
|
3.7. |
Elektroniskās kursa nolikšanas
līdzeklis2 |
......................................................
|
4.1. |
Automātiskās identifikācijas sistēma
(AIS) |
......................................................
|
4.2. |
Tāldarbības identifikācijas un
izsekošanas sistēma |
......................................................
|
5.1. |
Reisa datu ieraksta ierīce
(VDR)3 |
......................................................
|
5.2. |
Vienkāršota reisa datu ieraksta
ierīce (S-VDR)3 |
......................................................
|
6.1. |
Ātruma un attāluma mērīšanas ierīce
(kas norāda ātrumu un attālumu ūdenī)2 |
......................................................
|
6.2. |
Ātruma un attāluma mērīšanas ierīce
(kas norāda ātrumu un attālumu attiecībā pret zemi virzienā
uz priekšu un dvarsā)2 |
|
7. |
Eholots2 |
|
_________________
2 Saskaņā ar V nodaļas 19. noteikumu atbilstību šai
prasībai var nodrošināt, arī izmantojot alternatīvus līdzekļus.
Tādā gadījumā norāda šos alternatīvos līdzekļus.
3 Svītrot pēc vajadzības.
5. Informācija par navigācijas sistēmām un iekārtām
(turpinājums)
8.1. |
Stūres, dzenskrūves, vilces, soļa un
darbības režīmu indikators2 |
......................................................
|
8.2. |
Pagriešanās ātruma
indikators2 |
......................................................
|
9. |
Skaņu uztveršanas
sistēma2 |
......................................................
|
10. |
Telefons sakariem ar avārijas
stūrēšanas posteni2 |
......................................................
|
11. |
Dienasgaismas
signāllampa2 |
......................................................
|
12. |
Radiolokācijas
atstarotājs2 |
......................................................
|
13. |
Starptautiskais signālu kods |
......................................................
|
14. |
IAMSAR rokasgrāmatas III
sējums |
......................................................
|
15. |
Komandtiltiņa navigācijas sardzes
trauksmes sistēma (BNWAS) |
......................................................
|
_________________
2 Saskaņā ar V nodaļas 19. noteikumu atbilstību šai
prasībai var nodrošināt, arī izmantojot alternatīvus līdzekļus.
Tādā gadījumā norāda šos alternatīvos līdzekļus.
AR ŠO TIEK APLIECINĀTS, ka
šis saraksts ir pareizs visos aspektos.
Izdošanas vieta: |
|
|
(Saraksta
izdošanas vieta)
|
|
|
|
(Izdošanas datums)
|
|
(Tās
amatpersonas paraksts, kura ir attiecīgi pilnvarota izdot
šo sarakstu)
|
(Izdevējiestādes zīmogs vai spiedogs atkarībā no konkrētā
gadījuma)