Aptauja ilgs līdz 23. oktobrim.
Attēlotā redakcija
Ministru kabineta rīkojums Nr. 101
Rīgā 2018. gada 12. martā (prot. Nr. 14 33. §) Par likumprojekta "Par valsts budžetu 2019. gadam" sagatavošanas grafiku
(Rīkojuma nosaukums grozīts ar MK 13.02.2019. rīkojumu Nr. 57) 1. Apstiprināt likumprojekta "Par vidēja termiņa budžeta ietvaru 2019., 2020. un 2021. gadam" un likumprojekta "Par valsts budžetu 2019. gadam" (turpmāk – budžeta likumprojekti) sagatavošanas grafiku (pielikums). 2. Izstrādājot budžeta likumprojektus, atbilstoši Likuma par budžetu un finanšu vadību 16.3 panta otrajai daļai noteikt šādu valsts budžeta izdevumu pārskatīšanas tvērumu: 2.1. turpināt pilnveidot valsts budžeta politiku šādās jomās: apropriāciju izmaiņas budžeta izpildes procesā, budžeta izpildes analīze, automatizētu datu apstrādes sistēmu plašāka izmantošana budžeta vadības procesos. Uzsākt pilnveidojumu izstrādi izdevumu noteikšanā valsts funkciju izpildei nemainīgā līmenī; 2.2. turpināt pārskatīt no valsts budžeta finansētās funkcijas, lai mazinātu administratīvo slogu un īstenotu valsts funkcijas ekonomiskāk un racionālāk, un, ja nepieciešams, sniegt priekšlikumus politikas izmaiņām; 2.3. sniegt izvērtējumu un priekšlikumus valsts budžeta iestāžu informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomas optimizācijai atbilstoši turpmākās darbības plānam valsts budžeta iestāžu publisko pakalpojumu piegādes un informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomas optimizācijai (atbalstīts ar Ministru kabineta 2017. gada 28. augusta sēdes protokollēmuma "Informatīvais ziņojums "Par valsts budžeta izdevumu pārskatīšanas 2018., 2019. un 2020. gadam rezultātiem un priekšlikumi par šo rezultātu izmantošanu likumprojekta "Par vidēja termiņa budžeta ietvaru 2018., 2019. un 2020. gadam" un likumprojekta "Par valsts budžetu 2018. gadam" izstrādes procesā" (prot. Nr. 41 1. §) (turpmāk – Ministru kabineta 2017. gada 28. augusta sēdes protokollēmums) 6. punktu); 2.4. saskaņā ar Valsts pārvaldes reformu plānā (apstiprināts ar Ministru kabineta 2017. gada 24. novembra rīkojumu Nr. 701 "Par Valsts pārvaldes reformu plānu 2020") noteiktajiem virzieniem sākt izvērtēt ministriju, to padotībā esošo valsts budžeta iestāžu un citu centrālo valsts iestāžu vajadzībām izmantotos nekustamos īpašumus (administratīvās ēkas) un to apsaimniekošanas izdevumus (2018. gadā izvērtēt nekustamos īpašumus Rīgā) un sagatavot priekšlikumus turpmākajai rīcībai; 2.5. izvērtēt un analizēt datus par nodarbināto skaita un atlīdzības politikas ietekmi uz valsts budžeta izdevumiem un valsts funkciju izpildi. 3. Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai, ņemot vērā Ministru kabineta 2017. gada 28. augusta sēdes protokollēmuma 6. punktu, līdz 2018. gada 1. augustam iesniegt Finanšu ministrijai šā rīkojuma 2.3. apakšpunktā minēto izvērtējumu un priekšlikumus par informācijas sistēmu uzturēšanu, centralizētu informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstības projektu plānošanu, vērtēšanu un uzraudzību, kā arī par iepirkuma funkcijas konsolidāciju (centralizāciju), lai tos iekļautu informatīvajā ziņojumā par valsts budžeta izdevumu pārskatīšanas rezultātiem un priekšlikumiem šo rezultātu izmantošanai vidēja termiņa budžeta ietvara likumprojekta un gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta izstrādes procesā. 4. Ministrijām saskaņā ar Ministru kabineta 2017. gada 28. augusta sēdes protokollēmuma 29., 35., 37. un 40. punktu līdz 2018. gada 3. septembrim iesniegt Finanšu ministrijā attiecīgus priekšlikumus un informāciju, lai to iekļautu informatīvajā ziņojumā par valsts budžeta izdevumu pārskatīšanas rezultātiem un priekšlikumiem šo rezultātu izmantošanai vidēja termiņa budžeta ietvara likumprojekta un gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta izstrādes procesā. 5. Lai nodrošinātu izdevumu pārskatīšanu atbilstoši šā rīkojuma 2. punktam, ministrijām saskaņā ar Finanšu ministrijas pieprasījumu noteiktajā termiņā un apjomā sniegt nepieciešamo informāciju un veikt analītiskos aprēķinus vai izvērtējumus. 6. Lai sagatavotu Ministru kabineta un Latvijas Pašvaldību savienības vienošanās un domstarpību protokola projektu par budžeta likumprojektiem, Finanšu ministrijai vienoties ar Latvijas Pašvaldību savienību par sarunu norises grafiku. 7. Ministrijām līdz 2018. gada 31. maijam uzsākt diskusijas ar Latvijas Pašvaldību savienību par attiecīgo nozaru jautājumiem, kuriem ir ietekme uz pašvaldību budžetiem. 8. Ar budžeta likumprojektu sagatavošanu saistītos jautājumus izskatīt: 8.1. Nacionālajā trīspusējās sadarbības padomē un Nacionālajā attīstības padomē Ministru prezidenta noteiktajos termiņos; 8.2. Nacionālās trīspusējās sadarbības padomes Budžeta un nodokļu apakšpadomē, pieaicinot Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras pārstāvjus, finanšu ministra noteiktajos termiņos. 9. Atzīt par spēku zaudējušu Ministru kabineta 2017. gada 28. marta rīkojumu Nr. 141 "Par likumprojekta "Par vidēja termiņa budžeta ietvaru 2018., 2019. un 2020. gadam" un likumprojekta "Par valsts budžetu 2018. gadam" sagatavošanas grafiku" (Latvijas Vēstnesis, 2017, 66., 143. nr.). Ministru prezidents,
veselības ministra pienākumu izpildītājs Māris Kučinskis Finanšu ministre Dana Reizniece-Ozola Likumprojekta "Par vidēja termiņa budžeta ietvaru 2019., 2020. un 2021. gadam" un likumprojekta "Par valsts budžetu 2019. gadam" sagatavošanas grafiks
(Pielikums grozīts ar MK 30.01.2019. rīkojumu Nr. 29; MK 13.02.2019. rīkojumu Nr. 57)
Finanšu ministre Dana Reizniece-Ozola
|
Tiesību akta pase
Nosaukums: Par likumprojekta "Par valsts budžetu 2019. gadam" sagatavošanas grafiku
Izdevējs: Ministru kabinets
Veids:
rīkojums
Numurs: 101Pieņemts: 12.03.2018.Stājas spēkā: 12.03.2018.Publicēts: Latvijas Vēstnesis, 52, 13.03.2018.
OP numurs:
2018/52.1
Politikas plānošanas dokuments Nosaukums: Likumprojekta "Par vidēja termiņa budžeta ietvaru 2019., 2020. un 2021. gadam" un likumprojekta "Par .. Veids: plānsPolitikas joma: Budžeta un finanšu politika Atbildīgā iestāde: Finanšu ministrija
Satura rādītājs
Saistītie dokumenti
|