Ministru kabineta
ārkārtas sēdes protokols Nr. 43
Rīgā 2015. gada 31. augustā
Ministru
kabineta ārkārtas sēdes protokols
Sēdi vada
Ministru prezidente - L.Straujuma
Ar balsstiesībām piedalās:
Aizsardzības ministrs - R.Bergmanis
Ekonomikas ministre - D.Reizniece-Ozola
Finanšu ministrs - J.Reirs
Iekšlietu ministrs - R.Kozlovskis
Izglītības un zinātnes ministre - M.Seile
Kultūras ministre - D.Melbārde
Labklājības ministrs - U.Augulis
Satiksmes ministrs - A.Matīss
Tieslietu ministrs - Dz.Rasnačs
Veselības ministrs - G.Belēvičs
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrs -
K.Gerhards
Zemkopības ministrs - J.Dūklavs
Ar padomdevēja tiesībām
piedalās:
Latvijas Bankas pārstāvis - E.Kušners
Ģenerālprokurors - Ē.Kalnmeiers
Valsts kontroliere - E.Krūmiņa
Valsts kancelejas direktora vietniece valsts pārvaldes un
cilvēkresursu attīstības jautājumos, Valsts pārvaldes attīstības
departamenta vadītāja - E.Upīte
Valsts kancelejas direktora pienākumu izpildītāja, direktora
vietniece tiesību aktu lietās, Juridiskā departamenta vadītāja -
I.Gailīte
Protokolē
Dokumentu pārvaldības departamenta vadītāja - L.Peinberga
Sēdi sāk plkst.16.25
Saskaņotie
tiesību aktu projekti (A)
1.§
Rīkojuma
projekts "Par valsts ģimnāzijas statusa piešķiršanu
Ventspils 1.ģimnāzijai"
TA-1850
______________________________________________________
(L.Straujuma)
Pieņemt iesniegto rīkojuma projektu.
Valsts kancelejai sagatavot rīkojuma projektu
parakstīšanai.
Attīstības
plānošanas dokumentu projekti
2.§
Konceptuāls
ziņojums "Kompleksi pasākumi elektroenerģijas tirgus
attīstībai"
TA-1827
______________________________________________________
(D.Reizniece-Ozola, J.Reirs, A.Matīss, L.Medina,
J.Dūklavs, M.Brencis, A.Kārkliņš, L.Straujuma)
1. Pieņemt zināšanai iesniegto konceptuālo ziņojumu.
2. Pieņemt iesniegto rīkojuma projektu.
3. Ekonomikas ministrijai:
3.1. precizēt un savstarpēji saskaņot konceptuālajā ziņojumā
lietotos formulējumus;
3.2. precizēt rīkojuma projektu, paredzot, ka valsts budžeta
programmas "Elektroenerģijas lietotāju atbalsts"
finansējumam solidāri tiek izmantoti subsidētās elektroenerģijas
nodokļa ieņēmumi un akciju sabiedrības "Latvenergo"
dividendes;
3.3. precizēto konceptuālo ziņojumu un rīkojuma projektu
saskaņot ar Finanšu ministriju un Tieslietu ministriju un
iesniegt Valsts kancelejā.
4. Valsts kancelejai sagatavot rīkojuma projektu
parakstīšanai.
Ministru
kabineta lieta
(slēgtā daļa Mazajā zālē)
3.§
Dienesta
vajadzībām
TA-1824-DV
Ar valsts
budžeta likumprojektu saistītie jautājumi
(slēgtā daļa Zaļajā zālē)
4.§
Informatīvais
ziņojums "Par priekšlikumiem valsts budžeta ieņēmumiem un
izdevumiem 2016.gadam un ietvaram 2016.-2018.gadam"
TA-1830-IP
______________________________________________________
(J.Reirs, I.Šņucins, J.Plūme, E.Krūmiņa, A.Matīss
D.Lucaua, M.Seile, Dz.Rasnačs, L.Medina, B.Bāne,
G.Belēvičs, S.Zvidriņa, D.Reizniece-Ozola,
J.Dūklavs, R.Bergmanis, R.Kozlovskis, J.Platais,
I.Štāle, U.Augulis, K.Šadurskis, J.Endziņš,
L.Meņģelsone, K.Gerhards, L.Straujuma)
1. Pieņemt zināšanai iesniegto informatīvo ziņojumu.
2. Finanšu ministrijai pēc Eiropas Komisijas atzinuma
saņemšanas līdz 2015.gada 7.decembrim iesniegt Ministru kabinetā
noteikumu projektu "Grozījumi Ministru kabineta 2014.gada
11.februāra noteikumos Nr.95 "Noteikumi par nodokļu un citu
maksājumu reģistrēšanas elektronisko ierīču un iekārtu
tehniskajām prasībām"" un noteikumu projektu
"Grozījumi Ministru kabineta 2014.gada 11.februāra
noteikumos Nr.96 "Nodokļu un citu maksājumu reģistrēšanas
elektronisko ierīču un iekārtu lietošanas kārtība"".
Fiskālā ietekme 2017. gadā rada +18 440 000 EUR, 2018. gadā +16
590 000 EUR.
3. Pieņemt zināšanai Ministru kabineta 2015.gada 25.augusta
sēdē atbalstītā uzdevuma "Informācijas apmaiņas procesa
uzlabošana starp finanšu iestādēm un Valsts ieņēmumu
dienestu" fiskālās ietekmes aprēķinu, kas 2016. gadā rada +3
337 000 EUR, 2017. gadā +3 337 000 EUR un 2018. gadā +3 337 000
EUR.
4. Finanšu ministrijai sagatavot un finanšu ministram saskaņā
ar likumprojekta "Par valsts budžetu 2016.gadam"
sagatavošanas grafiku iesniegt izskatīšanai Ministru kabinetā
noteikumu projektu "Grozījumi Ministru kabineta 2013.gada
29.oktobra noteikumos Nr.1210 "Noteikumi par mēneša
neapliekamā minimuma un nodokļa atvieglojuma apmēru iedzīvotāju
ienākuma nodokļa aprēķināšanai"", paredzot, ka
iedzīvotāju ienākuma nodokļa maksātāja mēneša neapliekamais
minimums tiek paaugstināts par 10 EUR, samazinot iedzīvotāju
ienākuma nodokļa prognozi par -17 000 000 EUR (valsts budžetā -3
400 000 EUR, pašvaldību budžetā -13 600 000 EUR).
5. Konceptuāli atbalstīt Finanšu ministrijas konceptuālajā
ziņojumā "Priekšlikumi diferencētā neapliekamā minimuma
ieviešanai, kompleksi izvērtējot iedzīvotāju ienākuma nodokļa
atvieglojumus un darbaspēka nodokļu sloga mazināšanu"
ietverto pirmo risinājuma variantu, kas paredz ar 2016.gadu
ieviest diferencēto iedzīvotāju ienākuma nodokļa neapliekamo
minimumu. Precizēt neapliekamo minimumu sliekšņus, aprēķinus un
fiskālo ietekmi atbilstoši Ministru kabineta lēmumam par mēneša
neapliekamo minimumu. Veidojot 2021.gada budžetu, izvērtēt
nepieciešamību kompensēt pašvaldību budžeta ieņēmumu
samazinājumu, ja tāds rodas.
6. Finanšu ministrijai sagatavot un finanšu ministram saskaņā
ar likumprojekta "Par valsts budžetu 2016.gadam"
sagatavošanas grafiku iesniegt izskatīšanai Ministru kabinetā
noteikumu projektu "Grozījumi Ministru kabineta 2013.gada
29.oktobra noteikumos Nr.1210 "Noteikumi par mēneša
neapliekamā minimuma un nodokļa atvieglojuma apmēru iedzīvotāju
ienākuma nodokļa aprēķināšanai"', paredzot ar
iedzīvotāju ienākuma nodokli neapliekamā minimuma
diferencēšanu.
7. Gatavojot likumprojektu "Par vidēja termiņa budžeta
ietvaru 2017., 2018. un 2019.gadam" un likumprojektu
"Par valsts budžetu 2017.gadam", izvērtēt un iekļaut
Valsts ieņēmumu dienesta izmaksas diferencētā neapliekamā
minimuma administrēšanai, ņemot vērā progresu risinājumu
ieviešanā par iespēju saņemt datus elektroniski apkopotā veidā no
datu informācijas sistēmām par maksātāja izdevumiem par izglītību
un ārstniecību.
8. Atbalstīt minimālās algas palielināšanu līdz 370 EUR,
precizējot kopējo nodokļu ieņēmumu un izdevumi prognozi
atbilstoši fiskālās ietekmes aprēķiniem. Finanšu ministrijai
aprēķināt paredzamo ietekmi uz ministriju un citu centrālo valsts
iestāžu budžetiem un atbilstoši precizēt izdevumu daļu, lai
iekļautu nepieciešamo finansējumu ministriju maksimāli pieļaujamā
valsts budžeta izdevumu kopējā apjomā 2016., 2017. un 2018.gadam.
Finanšu ministrijai sagatavot un līdz 2015.gada 15.decembrim
iesniegt Ministru kabinetā attiecīgos grozījumus normatīvajos
aktos.
9. Atbalstīt pabalsta apmēra palielinājumu ar 2016.gadu no
71,14 EUR uz 100 EUR mēnesī nacionālās pretošanās kustības
dalībniekiem un barikāžu laikā bojā gājušo personu radiniekiem.
Papildu nepieciešamo finansējumu 2016.gadā un turpmākajos gados
124 675 EUR apmērā katru gadu Aizsardzības ministrijai nodrošināt
piešķirto budžeta līdzekļu ietvaros budžeta programmā 31.00.00
"Militārpersonu pensiju fonds". Aizsardzības
ministrijai sagatavot grozījumus attiecīgajos normatīvajos
aktos.
10. Atbalstīt Tieslietu ministrijas priekšlikumu samazināt
izdevumus budžeta apakšprogrammā 03.03.00 "Juridiskās
palīdzības nodrošināšana" 2016.gadam un turpmāk ik gadu 155
817 EUR apmērā (izdevumi precēm un pakalpojumiem) un palielināt
izdevumus budžeta programmā 07.00.00 "Nekustamā īpašuma
tiesību politikas īstenošana" 2016.gadam un turpmāk ik gadu
155 817 EUR apmērā (izdevumi atlīdzībai, tai skaitā atalgojumam
120 072 EUR), lai nodrošinātu informācijas par apgrūtinātām
teritorijām un objektiem reģistrēšanu un uzkrāšanu Apgrūtināto
teritoriju informācijas sistēmā.
11. Atbalstīt valsts budžeta līdzekļu novirzīšanu neatliekamo
pasākumu īstenošanai (tai skaitā neatkarīgajām institūcijām)
saskaņā ar Finanšu ministrijas iesniegtā informatīvā ziņojuma
"Par priekšlikumiem valsts budžeta ieņēmumiem un izdevumiem
2016.gadam un ietvaram 2016.-2018.gadam" 3.pielikumu
(atbilstoši sēdē nolemtajam).
12. Atbalstīt papildu finansējuma piešķiršanu Nacionālajai
elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomei 2016.-2018.gadam 383
196 EUR apmērā ik gadu (tai skaitā VSIA "Latvijas
Radio" 217 431 EUR apmērā ik gadu, VSIA "Latvijas
Televīzija" 94 621 EUR apmērā ik gadu un reģionālajām
televīzijām 71 144 EUR apmērā ik gadu) sabiedriskās saliedēšanas,
nacionālās identitātes un valsts valodas pozīcijas
nostiprināšanai.
13. Atbalstīt papildu finansējumu Kultūras ministrijai
2016.gadā 386 584 EUR apmērā, 2017.gadā 541 584 EUR apmērā un
2018.gadā 566 584 EUR apmērā informatīvās telpas drošībai
kritiski nepieciešamo pasākumu īstenošanai (klasificēta
informācija). Kultūras ministrijai līdz 2015.gada 2.septembrim
iesniegt Finanšu ministrijā informāciju par papildu nepieciešamo
izdevumu sadalījumu pa pasākumiem un budžeta
programmām/apakšprogrammām 2016., 2017. un 2018.gadam.
14. Aizsardzības ministrijai tai piešķirto valsts budžeta
līdzekļu ietvaros nodrošināt finansējumu informatīvās telpas
drošībai kritiski nepieciešamo pasākumu īstenošanai atbilstoši šī
protokola 3.§ 4.punktā noteiktajam (klasificēta informācija).
15. Pieņemt zināšanai izglītības un zinātnes ministres sniegto
informāciju par iespējamo papildu finansējuma nepieciešamību
2016.gadā saistībā ar faktisko skolēnu skaita pieaugumu uz
2015.gada 1.septembri (vispārējās, privātajās un profesionālās
izglītības iestādēs). Par nepieciešamā finansējuma apjomu lemt
pēc Izglītības un zinātnes ministrijas iesniegtās informācijas
Finanšu ministrijā izvērtēšanas un saskaņošanas, nepieciešamības
gadījumā finansējumu paredzēt, izskatot likumprojektu "Par
valsts budžetu 2016.gadam" otrajā lasījumā.
16. Pieņemt zināšanai Nacionālās apvienības "Visu
Latvijai!-Tēvzemei un Brīvībai/LNNK" pieteikto finansējumu
demogrāfijas pasākumiem. Atbalstīt satiksmes ministra
ierosinājumu sadarbībā ar Labklājības ministriju turpināt
diskusiju par daudzbērnu ģimenes goda kartes izmantošanu
braucienam pasažieru vilcienos, nepieciešamības gadījumā
finansējumu paredzēt, izskatot likumprojektu "Par valsts
budžetu 2016.gadam" otrajā lasījumā. Vienlaikus pieņemt
zināšanai, ka netiek atbalstīts priekšlikums par brīvpusdienu
saņēmēju loka paplašināšanu (5.klase), un atbildīgajām
ministrijām izvērtēt iespējas efektīvāk izmantot šim mērķim jau
piešķirtos līdzekļus.
17. Pieņemt zināšanai, ka pēc Ārlietu ministrijas (Latvijas
prezidentūras Eiropas Savienības Padomē sekretariāta) apkopotās
un iesniegtās informācijas par pamatbudžeta programmā 96.00.00.
"Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē
nodrošināšana 2015.gadā" Latvijas prezidentūras Eiropas
Savienības Padomē nodrošināšanai izlietoto finansējumu un plānoto
līdzekļu atlikumu kā prioritārs tiks izskatīts veselības ministra
pieteiktais jautājums par papildu nepieciešamo finansējumu
2015.gadā valsts galvoto aizdevumu pamatsummas atmaksai
slimnīcām.
18. Noteikt, ka Ekonomikas ministrijas budžeta apakšprogrammas
29.02.00 "Elektroenerģijas lietotāju atbalsts"
finansējumam 2016.gadā un turpmākajos gados tiek izmantotas
akciju sabiedrības "Latvenergo" dividendes un
subsidētās elektroenerģijas nodokļa ieņēmumi tādā apmērā, lai
nodrošinātu fiskāli neitrālu ietekmi atbilstoši Eiropas nacionālo
un reģionālo kontu sistēmas Eiropas Savienībā metodoloģijai.
19. Izvērtējot vidēja termiņa budžeta ietvara likumā
2014.-2016.gadam un 2015.-2017.gadam piešķirto finansējumu
jaunajām politikas iniciatīvām, kā arī atbalstot finansējumu
neatkarīgajām institūcijām neatliekamo pasākumu finansēšanai,
kuru ietvaros nav paredzēta jaunu amata vietu izveidošana esošo
funkciju nodrošināšanai, Ministru kabineta 2015.gada 25., 27. un
31.augusta sēdē tika uzklausīts neatkarīgo institūciju viedoklis.
Pieņemt zināšanai valsts kontrolieres sniegto informāciju, ka,
nepiešķirot papildu finansējumu, tiks vājināta institūcija, kas
pārbauda līdzekļu izlietojumu, netiks novērsta nesabalansētība
Valsts kontroles atalgojuma sistēmā salīdzinājumā ar citām
institūcijām, Valsts kontrole nevarēs nodrošināt revīziju
sarežģītās un specifiskās jomās, kur nepieciešama ekspertu
piesaiste (enerģētika un būvniecība), tāpat Valsts kontrole
nevarēs veikt lietderības revīzijas iekšējās un ārējās drošības
jomās, kā arī nozares horizontālo politiku jautājumos.
20. Finanšu ministrijai, apkopojot Ministru kabinetā
atbalstītos priekšlikumus, koriģēt 2016.gadā ieplānoto
finansējumu 74.resora "Gadskārtējā valsts budžeta izpildes
procesā pārdalāmais finansējums" programmā 02.00.00.
"Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem".
21. Pieņemt zināšanai, ka vides aizsardzības un reģionālās
attīstības ministrs K.Gerhards uztur spēkā Ministru kabineta
2015.gada 27.augusta ārkārtas sēdē (prot. Nr. 42 3.§ 26.punkts)
izteikto atsevišķo viedokli par iedzīvotāju ienākuma nodokļa
maksātāja mēneša neapliekamā minimuma paaugstināšanu.
5.§
Informatīvais
ziņojums "Par neatkarīgo institūciju iesniegtajām jaunajām
politikas iniciatīvām 2016., 2017. un 2018.gadam"
TA-1689-IP
______________________________________________________
(L.Straujuma)
Jautājums izskatīts vienlaikus ar šī protokola 4.§ minēto
informatīvo ziņojumu.
6.§
Rīkojuma
projekts "Grozījumi Ministru kabineta 2015.gada 16.marta
rīkojumā Nr.124 "Par likumprojekta "Par vidēja termiņa
budžeta ietvaru 2016., 2017. un 2018.gadam" un likumprojekta
"Par valsts budžetu 2016.gadam" sagatavošanas
grafiku""
TA-1871-IP
______________________________________________________
(B.Bāne, L.Straujuma)
1. Pieņemt iesniegto rīkojuma projektu.
Valsts kancelejai sagatavot rīkojuma projektu
parakstīšanai.
2. Ministrijām un citām centrālajām valsts iestādēm (turpmāk -
ministrijas) pēc gala lēmuma pieņemšanas Ministru kabinetā par
papildu finansējuma piešķiršanu neatliekamiem pasākumiem, kā arī
optimizācijas pasākumiem 2016., 2017. un 2018.gadam, saskaņojot
ar Finanšu ministriju, atļaut līdz maksimāli pieļaujamā valsts
budžeta izdevumu kopējā apjoma 2016., 2017. un 2018.gadam
iesniegšanai Finanšu ministrijā (2015.gada 2.septembris):
2.1. precizēt ārvalstu finanšu palīdzības līdzekļus, ieņēmumus
par sniegtajiem maksas pakalpojumiem un citus pašu ieņēmumus,
budžeta izpildes procesā veicamos transfertus un tiem atbilstošos
izdevumus, valsts pamatbudžetā iemaksājamās valsts nodevas un
citus maksājumus no valsts institūciju sniegtajiem pakalpojumiem
un veiktās darbības, nepalielinot valsts budžeta deficītu;
2.2. precizēt valsts budžeta izdevumus Eiropas Savienības
politiku instrumentu un pārējās ārvalstu finanšu palīdzības
līdzfinansēto projektu un pasākumu īstenošanai, veicot līdzekļu
pārdali no 74.resora "Gadskārtējā valsts budžeta izpildes
procesā pārdalāmais finansējums" programmā 80.00.00
"Nesadalītais finansējums Eiropas Savienības politiku
instrumentiem un pārējai ārvalstu finanšu palīdzībai"
plānotā finansējuma uz attiecīgās ministrijas budžetu un no
attiecīgās ministrijas budžeta uz 74.resora "Gadskārtējā
valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums"
programmu 80.00.00 "Nesadalītais finansējums Eiropas
Savienības politiku instrumentiem un pārējai ārvalstu finanšu
palīdzībai";
2.3. precizēt Emisijas kvotu izsolīšanas instrumenta
izdevumus, veicot līdzekļu pārdali no 74.resora "Gadskārtējā
valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums"
programmā 80.00.00 "Nesadalītais finansējums Eiropas
Savienības politiku instrumentiem un pārējai ārvalstu finanšu
palīdzībai" plānotā finansējuma uz attiecīgās ministrijas
budžetu un no Emisijas kvotu izsolīšanas instrumenta uz 74.resora
"Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais
finansējums" programmu 80.00.00 "Nesadalītais
finansējums Eiropas Savienības politiku instrumentiem un pārējai
ārvalstu finanšu palīdzībai";
2.4. veikt izdevumu pārdales starp izdevumu kodiem atbilstoši
ekonomiskajām kategorijām, izņemot izdevumus valsts parāda
vadībai, procentu maksājumiem par studiju un studējošo
kreditēšanu, iemaksas Eiropas Savienības budžetā, iemaksas NATO,
izdevumus starptautiskajai sadarbībai, Labklājības ministrijas
pamatbudžeta izdevumus valsts sociālajiem pabalstiem, valsts
budžeta uzturēšanas izdevumus transfertiem no valsts pamatbudžeta
uz valsts speciālo budžetu un valsts sociālās apdrošināšanas
speciālā budžeta izdevumus sociālajiem pabalstiem;
2.5. veikt tehniskus precizējumus.
3. Ministrijām nepārdalīt Eiropas Savienības politiku
instrumentu un pārējās ārvalstu finanšu palīdzības līdzfinansēto
projektu un pasākumu īstenošanai paredzēto finansējumu uz
izdevumiem valsts pamatfunkciju nodrošināšanai.
4. Ministrijām, kurām atbilstoši Ministru kabinetā nolemtajam
piešķirts papildu finansējums bāzes izdevumiem vai neatliekamiem
pasākumiem, to atļaut izlietot tikai noteiktajam mērķim, neveicot
finansējuma pārdali citiem pasākumiem.
5. Finanšu ministrijai atbilstoši Ministru kabinetā
apstiprinātajiem valsts budžeta bāzes izdevumiem 2016., 2017. un
2018.gadam, kā arī Ministru kabinetā pieņemtajiem lēmumiem un
atbalstītajam papildu finansējumam neatliekamajiem pasākumiem, kā
arī optimizācijas pasākumiem, sadarbībā ar ministrijām aprēķināt
maksimāli pieļaujamo valsts budžeta izdevumu apjomu 2016., 2017.
un 2018.gadam (ministrijas kopsavilkumu un apakšblokus I
"Valsts pamatfunkciju īstenošana" un II "Eiropas
Savienības politiku instrumentu un pārējās ārvalstu finanšu
palīdzības līdzfinansēto projektu un pasākumu īstenošana")
un līdz 2015.gada 4.septembrim elektroniski nosūtīt
ministrijām.
6. Pēc maksimāli pieļaujamā valsts budžeta izdevumu kopējā
apjoma 2016., 2017. un 2018.gadam aprēķināšanas un iesniegšanas
Finanšu ministrijā (2015.gada 2.septembris) līdz ministriju
valsts budžeta pieprasījumu 2016., 2017. un 2018.gadam
sagatavošanai un iesniegšanai Finanšu ministrijā (2015.gada
14.septembris) ministrijām neveikt šī protokollēmuma 2.punktā
minētās izmaiņas.
7. Ministrijām, ņemot vērā Ministru kabinetā neatbalstītos
papildu pieprasījumus, kā arī noteiktos optimizācijas pasākumus,
izvērtēt nepieciešamību veikt grozījumus normatīvajos aktos,
nevirzīt tālāk sagatavotos likumprojektus, kā arī izvērtēt
iespēju nodrošināt to īstenošanu esošā finansējuma ietvaros.
8. Ministrijām līdz 2015.gada 7.septembrim sagatavot un
iesniegt Ministru kabinetā budžeta likumprojektu paketē
iekļaujamos likumprojektus.
9. Ministrijām līdz 2015.gada 14.septembrim sagatavot un
iesniegt Finanšu ministrijā valsts budžeta pieprasījumus 2016.,
2017. un 2018.gadam.
10. Finanšu ministrijai sagatavot un 2015.gada 28.septembrī
iesniegt izskatīšanai Ministru kabineta sēdē likumprojektu
"Par vidēja termiņa budžeta ietvaru 2016., 2017. un
2018.gadam" (ar paskaidrojumiem, fiskālo risku deklarāciju,
Fiskālās disciplīnas padomes fiskālās disciplīnas uzraudzības
ziņojumu) un likumprojektu "Par valsts budžetu
2016.gadam" (ar paskaidrojumiem).
11. Saskaņā ar Ministru kabineta 2012.gada 31.jūlija noteikumu
Nr.523 "Noteikumi par budžeta pieprasījumu izstrādāšanas un
iesniegšanas pamatprincipiem" 45.punktā noteikto Finanšu
ministrijai sadarbībā ar pārējām ministrijām divu mēnešu laikā
pēc likuma "Par valsts budžetu 2016.gadam"
izsludināšanas nodrošināt detalizētu valsts budžeta likuma
paskaidrojumu sagatavošanu un publicēšanu Finanšu ministrijas
tīmekļa vietnē.
12. Noteikt, ka ministrijas valsts budžeta pieprasījumu 2016.,
2017. un 2018.gadam paskaidrojumus sagatavo saīsinātā formā.
13. Finanšu ministrijai līdz 2015.gada 4.septembrim
elektroniski nosūtīt ministrijām valsts budžeta paskaidrojumu
veidlapu un valsts budžeta pieprasījumos iekļaujamo veidlapu
iesniegšanas secību.
Sēdi slēdz plkst.20.20
Ministru prezidente Laimdota
Straujuma
Valsts kancelejas direktora
pienākumu izpildītāja,
direktora vietniece tiesību aktu lietās,
Juridiskā departamenta vadītāja Inese Gailīte