1.1. kritēriji
par horizontālām prioritātēm |
Vērtējums
punktos
|
9. |
Pieprasītā atbalsta intensitāte.
Samazinot atbalsta intensitāti par diviem
procentpunktiem no maksimālās atbalsta intensitātes saskaņā
ar finanšu analīzi, vērtējums tiek palielināts par vienu
punktu.
Ja atbalsta intensitāti samazina vairāk nekā par
10 procentpunktiem, tiek piešķirts maksimālais
vērtējums
|
0-5
|
Kritērijs dod papildu
punktus
|
10. |
Projekta ietekme uz
riska ūdens objektiem - ūdens objektiem, kuros biogēno
elementu slodzes dēļ ir risks līdz 2015.gadam nesasniegt labu
ūdens kvalitāti (ilgtspējīga attīstība): |
|
Kritērijs dod papildu
punktus
|
10.1. |
nav pozitīvas
ietekmes uz riska ūdens objektiem |
0
|
10.2. |
ir pozitīva ietekme
uz riska ūdens objektiem |
5
|
11. |
Projekta īstenošanai
ir pozitīva ietekme uz īpaši aizsargājamām dabas teritorijām
(ilgtspējīga attīstība): |
|
Kritērijs dod papildu
punktus
|
11.1. |
nav pozitīvas
ietekmes |
0
|
11.2. |
ir pozitīva
ietekme |
5
|
12. |
Projekta ietvaros
plānots būvēt vai rekonstruēt notekūdeņu attīrīšanas iekārtas
(ilgtspējīga attīstība): |
|
Kritērijs dod papildu
punktus
|
12.1. |
projekta ietvaros
nav paredzēta notekūdeņu attīrīšanas iekārtu būvniecība vai
rekonstrukcija |
0
|
12.2. |
projekta ietvaros
plānots būvēt jaunas vai rekonstruēt tādas notekūdeņu
attīrīšanas iekārtas, kuru darbība atbilst reģionālās vides
pārvaldes noteiktajām prasībām, bet kuras ir nolietotas un
neefektīvas |
3
|
12.3. |
projekta ietvaros
plānots būvēt jaunas vai rekonstruēt tādas notekūdeņu
attīrīšanas iekārtas, kuru darbība neatbilst reģionālās vides
pārvaldes noteiktajām prasībām, vai vispār nav notekūdeņu
attīrīšanas iekārtu |
5
|
13. |
Projekta
īstenošanas rezultātā plānota normatīvo aktu prasībām
atbilstoša notekūdeņu attīrīšanas kvalitāte un dzeramā ūdens
kvalitāte (ilgtspējīga attīstība): |
|
Kritērijs dod papildu
punktus
|
13.1. |
projektā nav
plānota normatīvo aktu prasībām atbilstoša notekūdeņu
attīrīšanas kvalitāte un dzeramā ūdens kvalitāte |
0
|
13.2. |
projektā plānots
nodrošināt normatīvo aktu prasībām atbilstošu dzeramā ūdens
kvalitāti vai notekūdeņu attīrīšanas kvalitāti |
3
|
13.3. |
projektā plānots
nodrošināt normatīvo aktu prasībām atbilstošu dzeramā ūdens
kvalitāti un notekūdeņu attīrīšanas kvalitāti |
5
|
13.4. |
projektā plānota
viena ūdenssaimniecības komponente (ūdensapgāde vai
notekūdeņu savākšana un attīrīšana), kuru īstenojot ir
nodrošināta normatīvo aktu prasībām atbilstoša dzeramā ūdens
kvalitāte un notekūdeņu attīrīšanas kvalitāte |
5
|
2.
ATBILSTĪBAS KRITĒRIJI |
2.1. Projekta atbilstības
kritēriji |
Jā/Nē/NA
|
|
14. |
Iedzīvotāju skaits
apdzīvotajā vietā nepārsniedz 2000 |
|
N
|
15. |
Ja attiecīgajā
apdzīvotajā vietā iedzīvotāju skaits ir mazāks par 200 vai
projekts plānots atsevišķā objektā (piemēram, skolā) ar
autonomu ūdensapgādes un kanalizācijas sistēmu, projekta
iesniegumā sniegts projekta pamatojums vides piesārņojuma
riskam, sabiedrības veselības riskam vai ieguvumiem
reģionālās attīstības veicināšanai (pievienots kompetentās
institūcijas atzinums) |
|
N (NA)
|
16. |
Projekta iesniegums
atbilst aktivitātes mērķim - ūdensapgādes un notekūdeņu
savākšanas un attīrīšanas kvalitātes uzlabošana un
pakalpojumu pieejamības paplašināšana, nodrošinot kvalitatīvu
dzīves vidi, samazinot vides piesārņojumu un ūdenstilpju
eitrofikāciju, kā arī sekmējot ūdens resursu un energoresursu
racionālu izmantošanu |
|
N
|
17. |
Projekta iesniegumā
iekļautās atbalstāmās darbības atbilst vismaz vienai no
aktivitātes atbalstāmajām darbībām: |
|
N
|
17.1. |
kvalitatīva dzeramā
ūdens sagatavošanas un piegādes nodrošināšana un ūdens
resursu aizsardzība |
|
17.2. |
ar komunālajiem
notekūdeņiem vidē novadītā piesārņojuma apjoma
samazināšana |
|
17.3. |
normatīvajos aktos
noteiktajiem ūdenssaimniecības pakalpojumu kvalitātes
rādītājiem atbilstošu ūdenssaimniecības pakalpojumu
pieejamības nodrošināšana |
|
18. |
Projekta iesniegumā
iekļautās attiecināmās izmaksas atbilst aktivitātes
attiecināmajām izmaksām: |
|
P
|
18.1. |
tehniski ekonomiskā
pamatojuma, ar to saistītās aktualizācijas, ar ietekmes uz
vidi novērtējumu saistītās dokumentācijas izstrādes izmaksas,
būvprojekta izstrādes un ar to saistītās būvekspertīzes
izmaksas un autoruzraudzības un būvuzraudzības izmaksas, bet
ne vairāk kā 10 procenti no projekta iesniegumā
plānotajām kopējām attiecināmajām izmaksām, ja šādas izmaksas
paredzētas |
|
18.2. |
būvdarbu
izmaksas |
|
18.3. |
piegāžu līgumu
izmaksas, tai skaitā tehnoloģisko iekārtu iegādes, montāžas
un noregulēšanas izmaksas, ja tādas paredzētas projekta
iesniegumā |
|
18.4. |
publicitātes
pasākumu izmaksas |
|
|
18.5. |
pievienotās vērtības
nodokļa izmaksas |
|
|
19. |
Projekta iesniegumā
iekļautās neattiecināmās izmaksas atbilst aktivitātes
neattiecināmajām izmaksām |
|
P
|
20. |
Projekta maksimālās
attiecināmās izmaksas nepārsniedz
351 402 latus |
|
P
|
21. |
Valsts budžeta
finansējums ir 10 procenti no projekta iesniegumā plānotajām
kopējām attiecināmajām izmaksām, pašvaldības budžeta
finansējums - vismaz pieci procenti no plānotajām projekta
kopējām attiecināmajām izmaksām (kritērijs attiecināms uz
pirmās projektu iesniegumu atlases kārtas projektu
iesniegumiem) |
|
P (NA)
|
22. |
Projekta iesniegumā
projekta apraksts sniedz nepieciešamo informāciju par
veicamajām darbībām: |
|
N
|
22.1. |
ir veicamo darbību
tehniskais raksturojums |
|
22.2. |
norādīti rezultāta
un iznākuma rādītāji, un tie atbilst aktivitātes mērķim |
|
22.3. |
norādīts veicamo
darbību izvietojums projekta īstenošanas teritorijā |
|
22.4. |
norādīti veicamo
darbību ekonomiskie ieguvumi |
|
22.5. |
norādīti veicamo
darbību kvalitatīvie un kvantitatīvie vides ieguvumi |
|
22.6. |
norādīti veicamo
darbību kvalitatīvie un kvantitatīvie ieguldījumi Eiropas
Savienības un Latvijas Republikas normatīvo aktu prasību
ieviešanā vides aizsardzības un ūdenssaimniecības jomā |
|
22.7. |
paredzēta principa
"piesārņotājs maksā" ievērošana, īstenojot
projektu |
|
23. |
Projekta laika
grafiks atbilst plānotajām projekta aktivitātēm |
|
P
|
24. |
Projekta iesniegumā
sniegtā informācija apliecina, ka projekta iesniedzējs
nodrošinās projekta rezultātu ilgtspēju: |
|
N
|
24.1. |
ir atbilstoša
institucionālā struktūra |
|
24.2. |
ir atbilstoši
plānotas projekta rezultātā izbūvētās infrastruktūras
ekspluatācijas un uzturēšanas izmaksas |
|
24.3. |
ir plānota
atbilstoša tarifu politika, kas nodrošinās nepieciešamos
ekspluatācijas un attīstības izdevumus (ja ņemts aizņēmums, -
arī aizdevuma atmaksāšanu) |
|
24.4. |
ir vai būs pieejams
personāls, lai nodrošinātu projekta īstenošanas rezultātā
radīto pamatlīdzekļu atbilstošu ekspluatāciju |
|
25. |
Projekta iesniegumā
norādītie būvdarbu un aprīkojuma piegādes rādītāji (piemēram,
tīklu garums, infrastruktūras objekti, piegādājamā tehnika)
atbilst projekta aprakstam un ietver galvenos darbus, kas
raksturo izvirzīto projekta mērķu sasniegšanu |
|
N
|
26. |
Projekta finanšu
analīze veikta, ievērojot: |
|
N
|
26.1. |
reālo sociālo
diskonta likmi vai atbilstošu nominālo diskonta likmi |
(NA)
|
26.2. |
reālo finansiālo
diskonta likmi vai atbilstošu nominālo diskonta likmi |
|
26.3. |
atbilstošus
konversijas faktoru rādītājus |
|
26.4. |
atbilstošas vidēja
termiņa un ilgtermiņa prognozes |
|
27. |
Projekta finanšu
analīzes rezultāti apliecina projekta finansiālo
stabilitāti |
|
N
|
28. |
Pieprasītā Eiropas
Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējuma atbalsta
intensitāte pamatota ar projekta finanšu analīzes
rezultātiem |
|
N (NA)
|
29. |
Projekta budžetā
iekļautās izmaksas: |
|
N
|
29.1. |
ietver visas
projekta īstenošanai nepieciešamās izmaksu pozīcijas |
|
29.2. |
ir saskaņā ar
būvdarbu tāmi |
|
29.3. |
ir samērīgas un
pamatotas, norādīti skaidri pieņēmumi izmaksu aprēķinam |
|
29.4. |
ir tieši
nepieciešamas projekta īstenošanai |
|
29.5. |
atbilst
prognozētajām vidējām tirgus cenām pusgada laikā pirms
projektu iesniegumu atlases kārtas izsludināšanas |
|
30. |
Projekta naudas
plūsmas prognoze: |
|
P
|
30.1. |
parāda gan
finansējuma pieprasījumu, gan izmaksu prognozi |
|
30.2. |
ir atbilstoša
plānotajam laika grafikam |
|
30.3. |
ir atbilstoša
projekta finanšu plānam |
|
31. |
Projekta iesniegumā
plānotā projekta ieviešana un plānotie cilvēkresursi
nodrošina normatīvajos aktos noteiktās finansējuma saņēmēja
funkcijas: |
|
P
|
31.1. |
projekta
administratīvajai (piemēram, iepirkums, līgumu
administrācija, lietvedība) vadībai |
|
31.2. |
projekta finanšu
(piemēram, grāmatvedības uzskaite, maksājumu pārbaude un
veikšana, finanšu plānošana) vadībai |
|
31.3. |
projekta tehniskajai
(piemēram, saskaņojumi projektēšanas un būvniecības gaitā,
darbu progresa atskaišu un pārskatu sagatavošana)
vadībai |
|
32. |
Projektā plānotie
publicitātes un vizuālās identitātes pasākumi atbilst
normatīvajiem aktiem par Eiropas Savienības struktūrfondu un
Kohēzijas fondu publicitātes un vizuālās identitātes prasību
nodrošināšanu |
|
P
|
2.2. Projekta iesniedzēja atbilstības
kritēriji |
Jā/Nē/NA
|
|
33. |
Projekta iesniedzējs
- pašvaldība, pašvaldības iestāde vai aģentūra,
kapitālsabiedrība - sniedz sabiedriskos pakalpojumus projekta
iesniegumā norādītajā teritorijā |
|
N
|
34. |
Vienā projektu
iesniegumu atlases kārtā par vienu apdzīvotu vietu projekta
iesniedzējs ir iesniedzis vienu projekta iesniegumu |
|
N
|
35. |
Ja sabiedrisko
pakalpojumu sniedz kapitālsabiedrība, ar pašvaldību ir
noslēgts līgums, kurā nosaka: |
|
P (NA)
|
35.1. |
konkrētus sniedzamos
ūdenssaimniecības sabiedriskos pakalpojumus |
|
35.2. |
prasību
ūdenssaimniecības sabiedrisko pakalpojumu sniedzējam uzturēt
un atjaunot nepieciešamo tehnisko aprīkojumu, lai minētos
pakalpojumus varētu sniegt atbilstoši katram konkrētajam
pakalpojumam noteiktajām prasībām |
|
35.3. |
līguma darbības
laiku, kas nav mazāks par 5 gadiem, bet nepārsniedz 10 gadu
darbības termiņu |
|
35.4. |
ūdenssaimniecības
sabiedrisko pakalpojumu sniegšanas teritoriju |
|
35.5. |
ūdenssaimniecības
sabiedrisko pakalpojumu sniedzējam piešķirtās ekskluzīvās vai
īpašās tiesības |
|
35.6. |
iespējas saņemt
atlīdzības (kompensācijas) maksājumus - investīcijas
sabiedrisko pakalpojumu sniegšanas infrastruktūrā - un
nosacījumus atlīdzības (kompensācijas) maksājumu
aprēķināšanai, kontrolei un pārskatīšanai, kā arī atlīdzības
(kompensācijas) maksājumu pārmaksas novēršanai un
atmaksāšanai |
|
35.7. |
atsauci uz Eiropas
Komisijas 2011.gada 20.decembra lēmumu par Līguma par Eiropas
Savienības darbību 106.panta 2.punkta piemērošanu valsts
atbalstam attiecībā uz kompensāciju par sabiedriskajiem
pakalpojumiem dažiem uzņēmumiem, kuriem uzticēts sniegt
pakalpojumus ar vispārēju tautsaimniecisku nozīmi |
|
|
36. |
Ja sabiedrisko
pakalpojumu sniedz pašvaldība vai tās iestāde, par
ūdenssaimniecības sabiedrisko pakalpojumu sniegšanu ir
pieņemts pārvaldes lēmums, kura darbības ilgums nepārsniedz
10 gadus un kurā nosaka: |
|
P (NA)
|
36.1. |
konkrētus sniedzamos
ūdenssaimniecības sabiedriskos pakalpojumus |
|
36.2. |
ūdenssaimniecības
sabiedrisko pakalpojumu sniegšanas teritoriju |
|
36.3. |
ūdenssaimniecības
sabiedrisko pakalpojumu tarifus |
|
36.4. |
atsauci uz Eiropas
Komisijas 2011.gada 20.decembra lēmumu par Līguma par Eiropas
Savienības darbību 106.panta 2.punkta piemērošanu valsts
atbalstam attiecībā uz kompensāciju par sabiedriskajiem
pakalpojumiem dažiem uzņēmumiem, kuriem uzticēts sniegt
pakalpojumus ar vispārēju tautsaimniecisku nozīmi |
|
|
37. |
Ja sabiedrisko
pakalpojumu sniedz pašvaldības aģentūra, par
ūdenssaimniecības sabiedrisko pakalpojumu sniegšanu ir izdoti
pašvaldības saistošie noteikumi, kuru darbības termiņš
nepārsniedz 10 gadus un kuros nosaka: |
|
P (NA)
|
37.1. |
pašvaldības
aģentūrai uzdotās funkcijas ūdenssaimniecības sabiedrisko
pakalpojumu sniegšanā, tai skaitā konkrētus sniedzamos
ūdenssaimniecības sabiedriskos pakalpojumus |
|
37.2. |
ūdenssaimniecības
sabiedrisko pakalpojumu sniegšanas teritoriju |
|
37.3. |
ūdenssaimniecības
sabiedrisko pakalpojumu tarifus |
|
37.4. |
prasību
ūdenssaimniecības sabiedrisko pakalpojumu sniedzējam uzturēt
un atjaunot nepieciešamo tehnisko aprīkojumu, lai minētos
pakalpojumus varētu sniegt atbilstoši katram konkrētajam
pakalpojumam noteiktajām prasībām |
|
|
37.5. |
ūdenssaimniecības
sabiedrisko pakalpojumu sniedzējam piešķirtās ekskluzīvās vai
īpašās tiesības |
|
|
37.6 |
iespējas saņemt
atlīdzības (kompensācijas) maksājumus - investīcijas
sabiedrisko pakalpojumu sniegšanas infrastruktūrā - un
nosacījumi atlīdzības (kompensācijas) maksājumu
aprēķināšanai, kontrolei un pārskatīšanai, kā arī atlīdzības
(kompensācijas) maksājumu pārmaksas novēršanai un
atmaksāšanai |
|
|
37.7. |
atsauci uz Eiropas
Komisijas 2011.gada 20.decembra lēmumu par Līguma par Eiropas
Savienības darbību 106.panta 2.punkta piemērošanu valsts
atbalstam attiecībā uz kompensāciju par sabiedriskajiem
pakalpojumiem dažiem uzņēmumiem, kuriem uzticēts sniegt
pakalpojumus ar vispārēju tautsaimniecisku nozīmi |
|
|
38. |
Projekta iesniedzēja
īpašumā ir visa infrastruktūra ūdenssaimniecības sabiedrisko
pakalpojumu sniegšanai atbilstoši pašvaldības un
kapitālsabiedrības noslēgtajam līgumam, ja projekta
iesniedzējs ir kapitālsabiedrība |
|
N (NA)
|
39. |
Projekta
iesniedzējam projekta iesnieguma iesniegšanas mēneša pirmajā
darbdienā nav nodokļu parādu |
|
P
|
40. |
Projekta iesniedzējs
ir apliecinājis, ka tam ar tiesas spriedumu nav pasludināts
maksātnespējas process vai ar tiesas spriedumu netiek
īstenots tiesiskās aizsardzības process, vai ar tiesas lēmumu
netiek īstenots ārpustiesas tiesiskās aizsardzības process,
projekta iesniedzējs neatrodas sanācijas procesā vai tā
saimnieciskā darbība nav izbeigta, vai saskaņā ar
komercreģistrā pieejamo informāciju tas neatrodas
likvidācijas procesā, kā arī saskaņā ar pēdējo divu noslēgto
finanšu gadu finanšu pārskatiem tam nav novērojamas grūtībās
nonākuša saimnieciskās darbības veicēja pazīmes |
|
N (NA)
|
41. |
Projekta iesniedzēja
finanšu situācijas novērtējums apliecina finansiālo
stabilitāti pēc projekta īstenošanas |
|
N
|
41.1 |
Projekta iesniedzējs
ir apliecinājis, ka kompensācija par sabiedriskā pakalpojuma
sniegšanu nepārsniegs 15 miljonus eiro gadā |
|
N
|
42. |
Projekta iesniedzējs
ir apliecinājis, ka nodrošinās finansējumu no saviem
līdzekļiem, ja pieaugs projekta izmaksas |
|
N
|
43. |
Projekta iesniedzējs
ir apliecinājis, ka tam ir tiesības veikt būvdarbus
zemesgabalos, kur projekta ietvaros paredzēti būvdarbi |
|
N
|
43.1 |
Projekta iesniedzējs
nav sodīts par Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa
189.2 panta trešajā daļā minēto administratīvo
pārkāpumu vai tam nav piemēroti piespiedu ietekmēšanas
līdzekļi par Krimināllikuma 280.panta otrajā daļā minētā
noziedzīgā nodarījuma izdarīšanu |
|
N
|
3. ADMINISTRATĪVIE KRITĒRIJI |
Jā/Nē/NA
|
|
44. |
Projekta iesniegums ir iesniegts
atbildīgās iestādes norādītajā termiņā |
|
N
|
45. |
Projekta iesniegums sagatavots
atbilstoši aktivitātes projekta iesnieguma veidlapai |
|
N
|
46. |
Projekta iesniegums sagatavots
latviešu valodā |
|
N
|
47. |
Projekta iesniegums sagatavots
datorrakstā |
|
N
|
48. |
Projekta iesniegumu parakstījusi
projekta iesniedzēja atbildīgā persona vai pilnvarota
persona |
|
N
|
49. |
Iesniegts viens projekta
iesnieguma oriģināls un viena kopija, kā arī elektroniskā
versija, kuras pielikumā ir tikai projekta iesnieguma
veidlapa un izmaksu ieguvumu analīze (ja projekta iesniegums
iesniegts papīra dokumenta formā) |
|
P (NA)
|
50. |
Gan projekta iesnieguma
oriģināls, gan kopija iesniegta caurauklota, pievienoto
dokumentu lapas ir numurētas (ja projekta iesniegums
iesniegts papīra dokumenta formā) |
|
P (NA)
|
51. |
Projekta iesniegums ir noformēts
atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu
apriti (ja projekta iesniegums iesniegts elektroniskā
dokumenta formā) |
|
N (NA)
|
52. |
Projekta iesniegums parakstīts
ar drošu elektronisko parakstu (ja projekta iesniegums
iesniegts elektroniskā dokumenta formā) |
|
N (NA)
|
53. |
Projekta iesniegums izstrādāts
DOC, XLS, PDF vai JPG datņu
formātā (ja projekta iesniegums iesniegts elektroniskā
dokumenta formā) |
|
N (NA)
|
54. |
Projekta iesnieguma pielikumi ir
izstrādāti un noformēti atbilstoši normatīvajiem aktiem par
elektronisko dokumentu apriti (ja projekta iesniegums
iesniegts elektroniskā dokumenta formā) |
|
N (NA)
|
55. |
Projekta iesnieguma veidlapā ir
aizpildītas visas sadaļas |
|
N
|
56. |
Projekta iesniegumam ir
pievienoti visi norādītie pielikumi: |
|
P (NA)
|
56.1. |
ūdenssaimniecības attīstības
tehniski ekonomiskais pamatojums (tai skaitā papildu
dokumentācija, kas paskaidro vai aktualizē tehniski
ekonomisko pamatojumu, ja tāda nepieciešama) |
|
|
56.2. |
projekta kartogrāfiskais
materiāls ir atbilstošā mērogā, kas nodrošina informāciju par
projekta aktivitāšu izvietojumu projekta īstenošanas
teritorijā un to ietekmi uz dabas objektiem apkārtējā
teritorijā |
|
|
56.3. |
būvdarbu tāme |
|
|
56.4. |
pašvaldības apliecinājums,
ka iesniegtais projekts atbilst spēkā esošajam
pašvaldības teritorijas plānojumam un detālplānojumam |
|
|
56.5. |
Vides pārraudzības valsts biroja
atzinums par ietekmes uz vidi novērtējuma noslēguma ziņojumu
vai lēmums par ietekmes uz vidi novērtējuma procedūras
nepiemērošanu, vai Valsts vides dienesta reģionālās vides
pārvaldes atzinums par to, ka sākotnējais ietekmes uz vidi
novērtējums nav nepieciešams |
|
|
56.6. |
ūdenssaimniecības būvju
būvniecības projektu vērtēšanas komisijas akcepts tehniski
ekonomiskajam pamatojumam saskaņā ar ūdenssaimniecības
objektu būvniecību reglamentējošajiem normatīvajiem
aktiem |
|
|
56.7. |
pārvaldes lēmuma, pašvaldības
saistošo noteikumu vai pašvaldības un kapitālsabiedrības
līguma (atbilstoši projekta iesniedzēja juridiskajam
statusam) par ūdenssaimniecības sabiedrisko pakalpojumu
sniegšanu kopija |
|
|
56.8. |
licences par sabiedriskā
pakalpojuma sniegšanu kopija, ja pakalpojumus sniedz
kapitālsabiedrība |
|
(NA)
|
56.9. |
noslēgtā kredītlīguma kopija vai
kredītinstitūcijas izdota dokumenta kopija, kas apliecina, ka
kredīts tiks piešķirts bez galvojuma, ja ir paredzēts kredīts
bez pašvaldības galvojuma |
|
(NA)
|
56.10. |
pašvaldības lēmums par
finansējuma piešķiršanu vai nodrošināšanu |
|
(NA)
|
56.11. |
pašvaldības lēmums par galvojumu
vai aizņēmumu, ja projektā paredzēts pašvaldības galvojums
vai aizņēmums |
|
(NA)
|
56.12. |
pašvaldības lēmums par to, ka
pašvaldība saskaņo projekta iesniedzēja sagatavoto projekta
iesniegumu un tajā ietverto darbu un finansējuma apjomu |
|
|
56.13. |
projekta naudas plūsmas
prognoze |
|
|
4. FINANSĒJUMA PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJI |
Jā/Nē
|
|
57. |
Ja projekta iesniegums atbilst
administratīvajiem, atbilstības un kvalitātes vērtēšanas
kritērijiem, tad 1., 2., 3., 5., 6., 7. un 13.kritērija
kopējais vērtējums ir vismaz 10 punktu |
|
N
|
58. |
Sarindojot 57.punktā minētajā
kritērijā ar "Jā" novērtētos projektu iesniegumus
prioritārā secībā (sākot ar visvairāk punktus ieguvušo
projekta iesniegumu), projektu iesniegumu atlases kārtā
projekta iesniegumam pietiek finansējuma aktivitātes
ietvaros |
|
N
|