Aptauja ilgs līdz 23. oktobrim.
Tiesību akts ir zaudējis spēku.
Jēkabpils pilsētas domes saistošie noteikumi Nr.37 Jēkabpilī 2010.gada
11.novembrī Grozījumi Jēkabpils pilsētas domes 2008.gada 24.jūlija saistošajos noteikumos Nr.8 "Sociālās palīdzības pabalsti un to piešķiršanas kārtība Jēkabpils pilsētā"Izdoti saskaņā
ar Latvijas Republikas likuma Sociālo pakalpojumu Izdarīt Jēkabpils pilsētas domes 2008.gada 24.jūlija saistošajos noteikumos Nr.8 "Sociālās palīdzības pabalsti un to piešķiršanas kārtība Jēkabpils pilsētā" šādus grozījumus: 1. Aizstāt 49.punktā skaitļus un vārdus "2010.gada 31.decembrim" ar skaitļiem uz vārdiem "2011.gada 31.decembrim". 2. Aizstāt 50.punktā skaitļus un vārdus "2010.gada 31.decembrim" ar skaitļiem uz vārdiem "2011.gada 31.decembrim". 3. Izteikt 51.punktu šādā redakcijā: "51. No 2010.gada 1.janvāra līdz 2011.gada 31.decembrim, piemērojot 39.4.punktu, maksimālais pabalsta apmērs gadam 39.4.1.apakšpunktā noteiktajām personām nevar pārsniegt 100 latus un 39.4.2.apakšpunktā noteiktajām personām nevar pārsniegt 150 latus". Jēkabpils pilsētas domes priekšsēdētājs L.Salcevičs Saistošo noteikumu
projekta
|
I. Normatīvā akta projekta izstrādes nepieciešamība |
||
1. | Pamatojums | Saistošo noteikumu "Grozījumi Jēkabpils pilsētas domes 2008.gada 24.jūlija saistošajos noteikumos Nr.8 "Sociālās palīdzības pabalsti un to piešķiršanas kārtība Jēkabpils pilsētā"" projekts izstrādāts, pamatojoties uz Sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības likuma 35.panta trešo un ceturto daļu. |
2. | Pašreizējā situācija un problēmas |
Atbilstoši Sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības
likuma 35.panta trešās daļas regulējumam pašvaldība,
izvērtējot ģimenes (personas) ienākumus, ir tiesīga no
pamatbudžeta izmaksāt citus pabalstus ģimenes (personas)
pamatvajadzību nodrošināšanai, ja ir apmierināts pamatots
pašvaldības iedzīvotāju pieprasījums pēc pabalsta garantētā
minimālā ienākuma līmeņa nodrošināšanai un dzīvokļa
pabalsta.
Sakarā ar iedzīvotāju dzīves līmeņa pazemināšanos ir palielinājies un turpina palielināties to ģimeņu (personu) skaits, kuras atbilst trūcīgas vai maznodrošinātas ģimenes (personas) statusam, kas līdz ar to ir tiesīgas saņemt gan pabalstu garantētā minimālā ienākuma līmeņa nodrošināšanai, gan dzīvokļa (mājokļa) pabalstu. |
3. | Normatīvā akta projekta būtība |
Pagarināt atsevišķiem sociālo pabalstu veidiem piešķiršanas
un izmaksas ierobežojumu līdz 2011.gada 31.decembrim.
Līdz 2011.gada 31.decembrim pagarināt samazinātu pabalsta veselības aprūpei maksimālo apmēru gadam līdz 100 latiem ģimenei (personai) un līdz 150 latiem ģimenei, kurā ir divi vai vairāki invaliditātes pensijas, vecuma pensijas vai sociālā nodrošinājuma pabalsta saņēmēji. |
II. Normatīvā akta projekta ietekme uz sabiedrību |
||
1. | Sabiedrības mērķgrupa | Jēkabpils pilsētas pašvaldībā pamata dzīvesvietu deklarējušas fiziskas personas, kurām normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā piešķirts trūcīgas ģimenes (personas) statuss, personas, kuras vecākas par 75 gadiem un kuru mēneša ienākumi nepārsniedz valstī noteikto minimālo mēneša darba algu, aktīvās tuberkulozes slimnieki, kuri ārstējas ambulatoros apstākļos pēc tieši uzraugāmās terapijas metodes un kuru mēneša ienākumi nepārsniedz valstī noteikto minimālo mēneša darba algu, maznodrošinātas ģimenes, kurās ir nepilngadīgi bērni, atsevišķi dzīvojoši invaliditātes pensijas, vecuma pensijas vai sociālā nodrošinājuma saņēmēji un ģimenes, kuru viens vai vairāki locekļi ir invaliditātes pensijas, vecuma pensijas vai sociālā nodrošinājuma pabalsta saņēmēji. |
2. | Ietekme uz uzņēmējsabiedrības vidi pašvaldības teritorijā | Nav attiecināms |
3. | Administratīvās procedūras raksturojums | Administratīvās procedūras netiek mainītas. |
III. Normatīvā akta projekta iespējamā ietekme uz pašvaldības budžetu |
||
1. | Finansiālā ietekme | Tiek plānots pašvaldības budžeta izdevumu samazinājums. 2011.gada izdevumi pabalstiem, kuriem noteikti piešķiršanas un izmaksas ierobežojumi, varētu sastādīt 58 tūkst. latu, par pamatu ņemot 2009.gada pabalstu pieprasītāju skaitu. |
2. | Cita informācija | Nav |
IV. Kā tiks nodrošināta normatīvā akta izpilde |
||
1. | Kā tiks nodrošināta normatīvā akta izpilde no pašvaldības puses - vai tiek radītas jaunas institūcijas vai paplašinātas esošo institūciju funkcijas | Jaunas institūcijas netiks radītas un esošo institūciju funkcijas netiks paplašinātas. |
2. | Kā sabiedrība tiks informēta par normatīvā akta ieviešanu | Normatīvais akts tiks publicēts laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas mājas lapā internetā un pašvaldības mājas lapā internetā. |
V. Kādas konsultācijas notikušas, sagatavojot normatīvā akta projektu |
||
1. |
Ar kādiem sabiedrības pārstāvjiem konsultācijas ir notikušas | Konsultācijas nav notikušas. |
2. |
Kāds konsultāciju veids ir izmantots | Nav |
3. |
Cita informācija | Nav |
Jēkabpils pilsētas domes priekšsēdētājs L.Salcevičs