Ministru kabineta
noteikumi Nr.897
Rīgā 2010.gada 21.septembrī (prot.
Nr.48 27.§)
Grozījumi
Ministru kabineta 2008.gada 25.marta noteikumos Nr.212
"Noteikumi par darbības programmas "Infrastruktūra un
pakalpojumi" papildinājuma 3.3.1.1.aktivitāti "TEN-T
autoceļu tīkla uzlabojumi""
Izdoti saskaņā
ar Eiropas Savienības struktūrfondu un
Kohēzijas fonda vadības likuma 18.panta 10.punktu
Izdarīt Ministru kabineta 2008.gada 25.marta noteikumos Nr.212
"Noteikumi par darbības programmas "Infrastruktūra un
pakalpojumi" papildinājuma 3.3.1.1.aktivitāti "TEN-T
autoceļu tīkla uzlabojumi"" (Latvijas Vēstnesis, 2008,
54.nr.; 2009, 35., 83.nr.; 2010, 67.nr.) šādus grozījumus:
1. Aizstāt noteikumu tekstā vārdus "otrās projektu
iesniegumu atlases kārtas" ar vārdiem "otrās un
turpmāko projektu iesniegumu atlases kārtu".
2. Papildināt 6.1 punktu ar otro un trešo
teikumu šādā redakcijā:
"Maksimālais Kohēzijas fonda līdzfinansējuma apmērs
vienam projektam no projekta kopējām attiecināmajām izmaksām ir
iepriekšējā projektu atlases kārtā atlikušais Kohēzijas fonda
līdzfinansējuma apmērs. Maksimālais Kohēzijas fonda
līdzfinansējums ir 85 procenti no kopējās Kohēzijas fonda
projekta attiecināmo izmaksu kopsummas."
3. Aizstāt 29.punkta pirmajā teikumā vārdus
"kvalitātes kritērijam" ar vārdiem "kvalitātes
kritērijiem".
4. Izteikt VII nodaļas nosaukumu šādā redakcijā:
"VII. Noslēguma
jautājumi".
5. Papildināt noteikumus ar 37. un 38.punktu šādā
redakcijā:
"37. Trešajā un turpmākajās projektu iesniegumu
atlases kārtās apstiprinātajos projektos šo noteikumu 11.13.,
11.18. un 11.21.apakšpunktā minētās izmaksas kopsummā ir
attiecināmas 10 procentu apmērā no sākotnēji apstiprinātajām
projekta kopējām attiecināmajām izmaksām.
38. Šo noteikumu 11.punktā minētās izmaksas trešajā un
turpmākajās projektu iesniegumu atlases kārtās nevar tikt
attiecinātas finansēšanai no Kohēzijas fonda un valsts budžeta
līdzekļiem, ja tās radušās, nodibinot darba tiesiskās
attiecības."
6. Izteikt 2.pielikumu jaunā redakcijā (1.pielikums).
7. Izteikt 3.pielikumu jaunā redakcijā (2.pielikums).
Ministru prezidents
V.Dombrovskis
Satiksmes ministrs
K.Gerhards
Satiksmes
ministrijas iesniegtajā redakcijā
1.pielikums
Ministru kabineta
2010.gada 21.septembra
noteikumiem Nr.897
"2.pielikums
Ministru kabineta
2008.gada 25.marta
noteikumiem Nr.212
Satiksmes ministrs
K.Gerhards
2.pielikums
Ministru kabineta
2010.gada 21.septembra
noteikumiem Nr.897
"3.pielikums
Ministru kabineta
2008.gada 25.marta
noteikumiem Nr.212
Projektu
iesniegumu vērtēšanas kritēriji
1.
ADMINISTRATĪVIE KRITĒRIJI
|
Vērtēšanas
sistēma |
Kritērija ietekme uz lēmuma pieņemšanu (P*, N**) |
Jā/Nē |
1.1.
|
Projekta iesniegums ir iesniegts atbildīgās
iestādes noteiktajā termiņā |
|
N
|
1.2.
|
Projekta iesniedzējs ir uzaicināts iesniegt
projekta iesniegumu |
|
N
|
1.3.
|
Projekta iesniegums sagatavots
datorrakstā |
|
P
|
1.4.
|
Projekta iesniegums sagatavots latviešu
valodā |
|
N
|
1.5.
|
Ir iesniegts viens projekta iesnieguma
oriģināleksemplārs un viena kopija (ja projekta iesniegums
netiek iesniegts elektroniska dokumenta formā) |
|
N
|
1.6.
|
Projekta iesniegums atbilst normatīvajos
aktos noteiktajām dokumentu sagatavošanas un noformēšanas
prasībām |
|
P
|
1.7.
|
Projekta iesniegums ir sagatavots atbilstoši
Ministru kabineta noteikumos par aktivitātes īstenošanu
noteiktajai projekta iesnieguma veidlapai |
|
N
|
1.8.
|
Projekta iesniegums ir pilnībā aizpildīts un
ir pievienoti Ministru kabineta noteikumos par aktivitātes
īstenošanu noteiktie pielikumi |
|
P
|
1.9.
|
Projekta iesnieguma finansēšanas plāns ir bez
aritmētiskām kļūdām un ir pareizi aizpildīts |
|
P
|
1.10.
|
Projekta iesniegumu ir parakstījusi projekta
iesniedzēja paraksttiesīgā persona vai tās pilnvarota persona
(ir pievienots pilnvaras apliecinošs dokuments) |
|
N
|
1.11.
|
Projekta iesniegumā norādītās attiecināmo
izmaksu pozīcijas atbilst Ministru kabineta noteikumos par
aktivitātes īstenošanu noteiktajām attiecināmajām izmaksām un
to apjomam |
|
P
|
1.12.
|
Pieprasītais Kohēzijas fonda līdzfinansējuma
un nacionālā finansējuma apjoms ir aprēķināts aritmētiski
pareizi |
|
P
|
1.13.
|
Projektam pieprasītais Kohēzijas fonda
līdzfinansējuma īpatsvars nepārsniedz Ministru kabineta
noteikumos par aktivitātes īstenošanu noteikto maksimāli
pieļaujamo apjomu |
|
P
|
2.
Atbilstības kritēriji
|
Vērtēšanas
sistēma |
Noraidāms vai precizējams |
Jā/Nē |
2.1.
|
Projekts atbilst Ministru
kabineta noteikumos par aktivitātes īstenošanu noteiktajam
aktivitātes mērķim |
|
N
|
2.2.
|
Projekta vadības personālam ir
atbilstoša pieredze un pietiekama projekta vadības
kapacitāte, profesionālās un tehniskās zināšanas. Projekta
iesniegumā ir raksturota projekta vadības, ieviešanas un
uzraudzības shēma un tai nepieciešamie resursi (iesaistāmā
personāla skaits, kvalifikācija un pienākumi, pieejamā
materiāli tehniskā bāze) |
|
N
|
2.3.
|
Projektam ir veikta izmaksu un
ieguvumu analīze |
|
N
|
2.4.
|
Projekta izmaksu un ieguvumu
analīzē ir izmantota sociālā diskonta likme - 5,5
procenti |
|
N
|
2.5.
|
Projekta ekonomiskā neto
pašreizējā vērtība (ENPV) ir lielāka par nulli |
|
N
|
2.6.
|
Projekta ekonomiskā ienesīguma
norma (ERR) ir lielāka par 5,5 procentiem |
|
N
|
2.7.
|
Projektam ir veikta jutīguma un
risku analīze |
|
N
|
2.8.
|
Projekta īstenošana tiks
pabeigta līdz 2015.gada 31.augustam |
|
N
|
2.9.
|
Projekta īstenošana ir paredzēta
autoceļa posmā, kas atrodas TEN-T autoceļu tīklā |
|
N
|
2.10.
|
Minimālās projekta kopējās
attiecināmās izmaksas ir vismaz 1 000 000 latu (EUR 1 422
872) |
|
N
|
2.11.
|
Projekta budžetā iekļautie
izdevumi atbilst vidējām būvniecības tirgus cenām un ir
nepieciešami projekta rezultātu sasniegšanai un plānoto
darbību īstenošanai |
|
P
|
2.12.
|
Ja projektu īstenos, tiks
nodrošināta projektā ietvertā posma maksimālā autotransporta
dzenošās ass slodze 11,5 tonnas un maksimālā nekontrolētā
transportlīdzekļa pilnā masa 44 tonnas |
|
N
|
2.13.
|
Projektā ietvertais valsts
galvenā autoceļa posma segas stāvoklis uz projekta
iesniegšanas dienu ir novērtēts ar atzīmi
"apmierinošs", "slikts" vai "ļoti
slikts", izmantojot valsts akciju sabiedrības
"Latvijas Valsts ceļi" kvalitātes vadības procedūru
"Asfaltēto segu inspekcija" |
|
N
|
2.14.
|
Projektā plānotie publicitātes
un vizuālās identitātes pasākumi atbilst normatīvajos aktos
par Eiropas Savienības fondu publicitātes un vizuālās
identitātes prasību nodrošināšanu noteiktajām prasībām |
|
P
|
2.15.
|
Projekta iesniegumā plānotie
uzraudzības rādītāji ir precīzi definēti un izmērāmi |
|
N
|
2.16.
|
Projekts netiek un nav ticis
finansēts vai līdzfinansēts no citiem Eiropas Savienības
finanšu avotiem, kā arī valsts un pašvaldību budžeta
līdzekļiem, kā arī projekta ietvaros plānotās darbības
nepārklājas ar darbībām, kas tiek finansētas citu Eiropas
Savienības struktūrfondu aktivitāšu un citu finanšu
instrumentu ietvaros |
|
N
|
2.17.
|
Infrastruktūras objekts, kurā
paredzēts veikt investīcijas, atrodas projekta iesniedzēja
īpašumā vai projekta iesniedzējs ir noslēdzis vienošanos ar
zemesgabala īpašnieku atbilstoši Būvniecības likumam |
|
P
|
2.18.
|
Tiks nodrošināta projekta
rezultātu ilgtspēja - nodrošināta objekta uzturēšana 20 gadus
pēc projekta pabeigšanas |
|
N
|
3.
KVALITĀTES KRITĒRIJI
|
Vērtēšanas
sistēma |
Piezīmes |
Punkti |
3.1.
|
Projekta ekonomiskā ienesīguma
norma (ERR) |
|
Punktus piešķir atbilstoši ERR
lielumam |
3.2. |
Projekta īstenošanas laiks: |
|
|
3.2.1. |
līdz 1 gadam |
3 |
|
3.2.2. |
no 1 līdz 2 gadiem |
2 |
|
3.2.3. |
ilgāks par 2 gadiem |
1 |
|
3.3. |
Projekta gatavības pakāpe: |
|
|
3.3.1. |
izstrādāts tehniskais projekts
un sagatavota iepirkuma dokumentācija |
3 |
|
3.3.2. |
izstrādāts tehniskais
projekts |
2 |
|
3.3.3. |
izstrādāts skiču projekts |
1 |
|
3.3.4. |
tehniskais projekts un skiču
projekts nav izstrādāts |
0 |
|
3.4. |
Izstrādājot būvprojektu, tiks
ņemtas vērā būvniecību reglamentējošajos normatīvajos aktos
noteiktās prasības attiecībā uz vides pieejamību personām ar
funkcionāliem traucējumiem, un projektā ir iekļauti papildus
specifiski pasākumi vides pieejamības veicināšanai personām
ar funkcionāliem traucējumiem (piemēram, reljefa virsma,
kontrastējošs krāsojums pie līmeņu maiņas, aizsargmargas,
luksofori, kas aprīkoti ar skaņas signālu, autobusu platformu
slīpo uzbrauktuvju ierīkošana) |
1 |
|
Izstrādājot būvprojektu, tiks
ņemtas vērā būvniecību reglamentējošajos normatīvajos aktos
noteiktās prasības, bet projektā nav paredzēti specifiski
pasākumi vides pieejamības veicināšanai personām ar
funkcionāliem traucējumiem |
0 |
3.5. |
Īstenojot projektu, tiks
novērsta vai samazināta negatīvā ietekme uz vides
kvalitāti: |
|
|
3.5.1. |
tieši |
2 |
|
3.5.2. |
netieši |
1 |
|
3.5.3. |
nemaz |
0 |
|
4.
FINANSĒJUMA PIEŠĶIRŠANAS KRITĒRIJS
|
Vērtēšanas
sistēma
Jā/Nē |
Piezīmes |
4.1. |
Ja projekta iesniegums atbilst
šā pielikuma 1.1., 1.2., 1.4., 1.5., 1.7., 1.10., 2.1., 2.2.,
2.3., 2.4., 2.5., 2.6., 2.7., 2.8., 2.9., 2.10., 2.12.,
2.13., 2.15., 2.16. un 2.18.apakšpunktā noteiktajam
vērtēšanas kritērijam, kā arī 3.1., 3.2., 3.3., 3.4. un
3.5.apakšpunktā noteiktajā vērtēšanas kritērijā saņēmis kopā
vismaz septiņus punktus, tad, sarindojot projektu iesniegumus
dilstošā secībā, sākot ar visvairāk punktu ieguvušo projekta
iesniegumu, projektu iesniegumu atlases kārtā projekta
iesniegumam pietiek finansējuma |
|
N |
Piezīmes.
1. * Ja kritērijs neatbilst, atbildīgā iestāde pieņem lēmumu
par projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu.
2. ** Ja kritērijs neatbilst, atbildīgā iestāde pieņem lēmumu
par projekta iesnieguma noraidīšanu."
Satiksmes ministrs
K.Gerhards