Ministru kabineta
noteikumi Nr.633
Rīgā 2010.gada 13.jūlijā (prot.
Nr.36 40.§)
Grozījumi
Ministru kabineta 2009.gada 22.decembra noteikumos Nr.1651
"Noteikumi par valsts tiešās pārvaldes iestāžu amatpersonu
un darbinieku darba samaksu, kvalifikācijas pakāpēm un to
noteikšanas kārtību"
Izdoti saskaņā
ar Valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku
atlīdzības likuma
7.panta trešās daļas 2.punktu, 15.panta pirmo daļu un 16.panta
otro daļu
Izdarīt Ministru kabineta 2009.gada 22.decembra noteikumos
Nr.1651 "Noteikumi par valsts tiešās pārvaldes iestāžu
amatpersonu un darbinieku darba samaksu, kvalifikācijas pakāpēm
un to noteikšanas kārtību" (Latvijas Vēstnesis, 2009,
206.nr.) šādus grozījumus:
1. Izteikt noteikumu nosaukumu šādā redakcijā:
"Noteikumi par valsts un
pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu,
kvalifikācijas pakāpēm un to noteikšanas kārtību".
2. Izteikt 1.punktu šādā redakcijā:
"1. Noteikumi nosaka valsts tiešās pārvaldes iestāžu
amatpersonu un darbinieku darba samaksu, kvalifikācijas pakāpes
un to noteikšanas kārtību. Noteikumu II1 nodaļa
ir piemērojama Valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un
darbinieku atlīdzības likuma 11.panta pirmajā daļā minēto
amatpersonu un darbinieku amatiem atbilstošo mēnešalgu grupu un
tām atbilstošo mēnešalgu maksimālo apmēru noteikšanai."
3. Izteikt II nodaļas nosaukumu šādā redakcijā:
"II. Valsts tiešās
pārvaldes iestāžu amatpersonu un darbinieku mēnešalgas un
kvalifikācijas pakāpes noteikšanas kārtība".
4. Aizstāt 6.punktā vārdus "tiešās pārvaldes
iestādēs" ar vārdiem "un pašvaldību
institūcijās".
5. Papildināt noteikumus ar 13.1 punktu šādā
redakcijā:
"13.1 Šo noteikumu 11., 12., 13., 14. un
15.punktā minētajos gadījumos amatpersonai (darbiniekam), kuras
amats atbilst 14A, 14., 15. vai 16.mēnešalgu grupai, nosakot
kvalifikācijas pakāpi, ja tā ir zemāka nekā attiecīgajai
mēnešalgu grupai 2. vai 3.pielikumā noteiktā, pārbaudes laikā vai
līdz amatpersonas (darbinieka) darbības un tās rezultātu
novērtēšanai piešķir attiecīgajai mēnešalgu grupai noteikto
zemāko kvalifikācijas pakāpi. Amatpersonai (darbiniekam)
piešķirto kvalifikācijas pakāpi saglabā, ja pēc amatpersonas
(darbinieka) darbības un tās rezultātu novērtēšanas atbilstoši
4.pielikumam noteiktā kvalifikācijas pakāpe ir zemāka nekā
amatpersonai (darbiniekam) iepriekš piešķirtā kvalifikācijas
pakāpe."
6. Izteikt 19.2.apakšpunktu šādā redakcijā:
"19.2. zemāks nekā iepriekšējā gadā, atbilstošo
kvalifikācijas pakāpi piešķir saskaņā ar šo noteikumu 10.punktu.
Amatpersonai (darbiniekam), kuras amats atbilst 14A, 14., 15. vai
16.mēnešalgu grupai, piemēro šo noteikumu 13.1 punktā
noteikto kārtību. Ja kvalifikācijas pakāpe tiek pazemināta, var
pārskatīt mēnešalgu. Mēnešalgu pārskata, ja līdzšinējā mēnešalga
pārsniedz attiecīgajai kvalifikācijas pakāpei atbilstošās
mēnešalgas maksimālo apmēru."
7. Papildināt noteikumus ar II 1 nodaļu šādā
redakcijā:
"II 1.
Valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku
atlīdzības likuma 11.panta pirmajā daļa minēto amatpersonu un
darbinieku mēnešalgu grupas un tām atbilstošās maksimālās
mēnešalgas
"20.1 Valsts un pašvaldību institūciju
amatpersonu un darbinieku atlīdzības likuma 11.panta pirmajā daļā
minētajām amatpersonām un darbiniekiem amatam atbilstošo
mēnešalgu grupu nosaka saskaņā ar šo noteikumu 1.pielikumu, ņemot
vērā amata saimi un līmeni.
20.2 Valsts un pašvaldību institūciju
amatpersonu un darbinieku atlīdzības likuma 11.panta pirmajā daļā
minētajām amatpersonām un darbiniekiem mēnešalgas maksimālo
apmēru atbilstoši amatam noteiktajai mēnešalgu grupai nosaka
saskaņā ar šo noteikumu 3.1 pielikumu.
20.3 Nosakot mēnešalgu Valsts un pašvaldību
institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības likuma 11.panta
pirmajā daļā minētajām amatpersonām un darbiniekiem, ņem vērā
amatam atbilstošo mēnešalgu grupu un tai atbilstošo mēnešalgas
maksimālo apmēru."
8. Izteikt 1.pielikumu šādā redakcijā:
"1.pielikums
Ministru kabineta
2009.gada 22.decembra
noteikumiem Nr.1651
Amatpersonu un
darbinieku amatu saimēm (apakšsaimēm) un līmeņiem atbilstošās
mēnešalgu grupas
Amatu
saimes (apakšsaimes)
|
Mēnešalgu
grupas un atbilstošie līmeņi
|
numurs
|
nosaukums
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13A
|
13
|
14A
|
14
|
15
|
16
|
1
|
Administratīvā vadība
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
I
|
IIB
|
|
IIA
|
|
IVA1
|
IVB1
|
IVE
|
IIC
|
IVA2
|
IVB2
|
VA
|
III
|
IVB
|
IVC
|
VB
|
IVA
|
|
IVD
|
VI
|
2
|
Apgāde (iepirkšana)
|
|
|
|
|
I
|
|
II
|
III
|
|
|
IV
|
V
|
|
|
|
|
|
|
3
|
Apsaimniekošana
|
IA
|
|
IB
|
|
|
IIA
|
|
IIB
|
|
III
|
IV
|
V
|
|
|
|
|
|
|
4
|
Apsardze un uzraudzība
|
|
|
|
IA
|
|
IIA
|
III
|
|
|
IV
|
V
|
VI
|
|
|
|
|
|
|
IB
|
IIB
|
5.1
|
Ārstniecība: Ārstniecības pakalpojumi
|
|
|
|
|
|
|
|
IA
|
IE
|
III
|
|
IVA
|
|
|
|
V
|
VI
|
|
|
IIA
|
IB
|
IVB
|
IC
|
IIB
|
ID
|
5.2
|
Ārstniecība: Aprūpe
|
|
|
|
|
I
|
II
|
III
|
IV
|
|
|
V
|
VI
|
|
|
|
|
|
|
5.3
|
Ārstniecība: Farmācija
|
|
|
|
I
|
|
II
|
|
|
IIIA
|
|
IVA
|
IVB
|
|
|
|
|
|
|
IIIB
|
5.4
|
Ārstniecība: Neatliekamās medicīnas ārstniecības
pakalpojumi
|
|
|
|
|
|
|
IA
|
IC
|
IIB
|
IIC
|
IIIB
|
IIIC
|
|
IVB
|
|
VIA
|
VIC
|
|
IIIA
|
|
IB
|
IIA
|
IVA
|
VB
|
VIB
|
VID
|
VA
|
6
|
Darba aizsardzība
|
|
|
|
|
I
|
|
II
|
III
|
|
|
IV
|
|
|
|
|
|
|
|
7
|
Diplomātiskā un konsulārā darbība
|
|
|
|
|
|
|
|
I
|
IIA
|
IIIC
|
IIIA
|
IVA
|
V
|
|
VI
|
|
|
|
IIB
|
IIIB
|
IVB
|
IVC
|
8
|
Dispečeru pakalpojumi
|
|
|
|
|
|
I
|
|
II
|
III
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9
|
Dokumentu rediģēšana
|
|
|
|
|
|
IA
|
IB
|
|
|
II
|
III
|
IV
|
|
|
|
|
|
|
10
|
Ekspertīze
|
|
|
|
|
|
|
I
|
|
II
|
III
|
|
IV
|
|
V
|
|
|
|
|
11.1
|
Finanšu administrēšana: Finanšu tirgi/Finanšu resursu
vadība
|
|
|
|
|
|
|
|
I
|
|
II
|
III
|
|
|
IV
|
|
|
|
|
11.2
|
Finanšu administrēšana: Kreditēšana
|
|
|
|
|
|
|
|
I
|
|
II
|
III
|
|
|
|
|
|
|
|
11.3
|
Finanšu administrēšana: Riska vadība (finanšu riski)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
I
|
II
|
|
|
III
|
|
|
|
|
11.4
|
Finanšu administrēšana: Valsts budžeta norēķini
|
|
|
|
|
IA
|
IB
|
IIA
|
IIIB
|
IIIA
|
|
IVA
|
V
|
|
|
|
|
|
|
IIB
|
IVB
|
|
12.1
|
Finanšu analīze un vadība: Finanšu analīze un vadība
iestādēs un/vai nozaru ministrijās
|
|
|
|
|
|
|
I
|
|
IIA
|
IIC
|
IIIA
|
IIIB
|
|
IVB
|
|
|
|
|
IIB
|
IVA
|
V
|
12.2
|
Finanšu analīze un vadība: Valsts fiskālās politikas
plānošana un izpilde
|
|
|
|
|
|
|
|
I
|
|
II
|
|
III
|
|
IV
|
|
V
|
VI
|
|
13
|
Fiziskais un kvalificētais darbs
|
IA
|
IB
|
|
III
|
IV
|
|
V
|
VI
|
VII
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
II
|
14
|
Grāmatvedība
|
|
|
|
|
I
|
|
|
II
|
IIIA
|
IIIB
|
IV
|
VA
|
|
VB
|
|
|
|
|
15
|
Iekšējais audits
|
|
|
|
|
|
I
|
|
II
|
|
III
|
IV
|
|
|
V
|
|
|
|
|
16
|
Iestāžu drošība
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IA
|
IIA
|
IIB
|
|
|
|
|
|
|
|
IB
|
17
|
Iestāžu procedūras
|
|
|
|
|
|
|
I
|
|
II
|
III
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18.1
|
Informācijas apkopošana un analīze: Arhīvu
pakalpojumi
|
|
|
|
|
|
|
I
|
II
|
III
|
|
IVA
|
IVB
|
|
|
|
|
|
|
18.2
|
Informācijas apkopošana un analīze: Bibliotēku
pakalpojumi
|
|
|
|
|
|
I
|
|
II
|
|
III
|
IV
|
V
|
|
|
|
|
|
|
18.3
|
Informācijas apkopošana un analīze: Dokumentu
pārvaldība
|
|
|
|
I
|
|
|
II
|
III
|
|
IVA
|
VA
|
|
|
|
|
|
|
|
IVB
|
VB
|
18.4
|
Informācijas apkopošana un analīze: Fondu glabāšana
|
|
|
|
I
|
|
II
|
|
|
III
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18.5
|
Informācijas apkopošana un analīze: Muzeju
pakalpojumi
|
|
|
|
|
|
I
|
|
II
|
III
|
IV
|
|
V
|
|
|
|
|
|
|
18.6
|
Informācijas apkopošana un analīze: Statistika
|
|
|
|
|
IA
|
IB
|
II
|
|
III
|
|
IV
|
V
|
|
|
|
|
|
|
19.1
|
Informācijas tehnoloģijas: Datorgrafika un WEB
dizains
|
|
|
|
|
|
|
I
|
|
II
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19.2
|
Informācijas tehnoloģijas: Datu atbalsts
|
|
|
|
|
|
|
|
I
|
|
II
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19.3
|
Informācijas tehnoloģijas: Informācijas tehnoloģiju un
informācijas sistēmas vadība
|
|
|
|
|
|
|
|
|
I
|
|
IIA
|
|
|
III
|
|
IV
|
V
|
|
IIB
|
19.4
|
Informācijas tehnoloģijas: Programmatūras attīstība
|
|
|
|
|
|
|
I
|
|
II
|
III
|
|
IV
|
|
V
|
|
|
|
|
19.5
|
Informācijas tehnoloģijas: Sistēmu administrēšana un
uzturēšana
|
|
|
|
|
|
I
|
|
IIA
|
IIB
|
III
|
|
IV
|
|
|
|
|
|
|
19.6
|
Informācijas tehnoloģijas: Lietotāju atbalsts
|
|
|
|
|
|
I
|
|
II
|
|
III
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20
|
Inženiertehniskie darbi
|
|
|
|
|
|
|
I
|
|
II
|
III
|
|
IV
|
|
V
|
|
VI
|
|
|
21
|
Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi
|
|
|
|
|
|
I
|
|
II
|
IIIA
|
IIIB
|
IV
|
VA
|
|
VB
|
|
VIA
|
VIB
|
VIC
|
VID
|
22.1
|
Jūras un gaisa transports: Transportlīdzekļu
vadīšana
|
|
|
|
|
|
|
I
|
|
II
|
|
III
|
IV
|
|
V
|
|
|
|
|
22.2
|
Jūras un gaisa transports: Transportlīdzekļu tehniskā
apkope
|
|
|
|
|
I
|
|
II
|
|
|
III
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23
|
Klientu apkalpošana
|
|
|
|
I
|
|
IIA
|
IIB
|
IIIA
|
IIIB
|
IV
|
|
V
|
|
|
|
|
|
|
24
|
Komunikācija un sabiedriskās attiecības
|
|
|
|
|
|
|
I
|
|
II
|
III
|
IV
|
|
|
|
|
|
|
|
25
|
Konsultēšana
|
|
|
|
|
|
|
|
I
|
|
|
II
|
|
|
|
|
III
|
|
IV
|
26.1
|
Kontrole un uzraudzība: Iestāžu un amatpersonu
kontrole
|
|
|
|
|
|
I
|
|
II
|
III
|
|
IV
|
V
|
|
VI
|
|
|
|
|
26.2
|
Kontrole un uzraudzība: Muita un muitas kontrole
|
|
|
|
|
I
|
|
II
|
III
|
|
IV
|
V
|
|
|
|
|
|
|
|
26.3
|
Kontrole un uzraudzība: Privātpersonu kontrole
|
|
|
|
|
I
|
|
II
|
|
III
|
|
IV
|
V
|
|
VIA
|
|
VIB
|
|
|
27
|
Kvalitātes vadība
|
|
|
|
|
|
I
|
|
II
|
|
III
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28.1
|
Noziedzības novēršana un apkarošana: Izmeklēšana
|
|
|
|
|
|
|
|
|
I
|
II
|
|
III
|
|
IV
|
|
|
|
|
28.2
|
Noziedzības novēršana un apkarošana: Operatīvā
darbība
|
|
|
|
|
|
I
|
|
|
II
|
IIIA
|
IIIB
|
IV
|
|
V
|
|
|
|
|
28.3
|
Noziedzības novēršana un apkarošana:
Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas novēršana
|
|
|
|
|
|
|
|
I
|
|
II
|
III
|
|
|
|
|
|
|
|
IV
|
28.4
|
Noziedzības novēršana un apkarošana: Policija
|
|
|
|
|
|
I
|
|
II
|
|
|
III
|
IV
|
|
|
|
V
|
|
|
29.1.
|
Pedagoģija: Valsts dibinātu augstskolu vadība
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IA
|
IB
|
IC
|
IIB
|
|
IIC
|
|
|
IV
|
|
IIA
|
IIIA
|
IIIB
|
29.2
|
Pedagoģija: Izglītošana pirmskolas, vispārējās,
profesionālās un interešu izglītības programmās
|
|
|
|
|
|
|
I
|
II
|
III
|
IV
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29.3
|
Pedagoģija: Pedagoģijas metodikas vadība
|
|
|
|
|
|
|
|
IA
|
|
II
|
IIIA
|
|
|
|
|
|
|
|
IB
|
IIIB
|
29.4
|
Pedagoģija: Izglītības iestāžu vadība
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
I
|
IIA
|
|
IIIA
|
|
IV
|
|
|
IIB
|
IIIB
|
30
|
Personāla vadība
|
|
|
|
|
|
I
|
|
II
|
III
|
IVA
|
IVB
|
IVC
|
|
IVD
|
|
|
|
|
31
|
Laboratoriju un izpētes darbi
|
|
|
|
|
|
I
|
|
|
II
|
III
|
IV
|
|
|
|
|
|
|
|
32
|
Projektu vadība
|
|
|
|
|
|
|
|
I
|
IIA
|
IIB
|
IIIA
|
IIIB
|
|
IIIC
|
|
|
|
|
IIC
|
|
IIID
|
33
|
Radošie darbi
|
|
|
|
|
|
I
|
|
II
|
III
|
IV
|
|
|
|
|
|
|
|
|
34
|
Restaurācijas darbi
|
|
|
|
I
|
II
|
|
III
|
|
IVA
|
|
IVB
|
|
|
|
|
|
|
|
34.1
|
Risku vadība (darbības riski)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
I
|
II
|
III
|
|
|
|
|
|
|
|
35
|
Politikas ieviešana
|
|
|
|
|
|
|
I
|
|
II
|
III
|
IVA
|
IVB
|
|
V
|
|
|
|
|
36
|
Politikas plānošana
|
|
|
|
|
|
|
I
|
|
II
|
|
III
|
IV
|
|
V
|
|
VI
|
|
|
37
|
Tirgzinība
|
|
|
|
|
|
I
|
|
II
|
|
III
|
IV
|
V
|
|
VI
|
|
|
|
|
38
|
Sekretariāta funkcija
|
|
|
I
|
II
|
|
|
III
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
39
|
Sociālais darbs
|
|
|
I
|
|
II
|
|
|
III
|
IV
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
40
|
Starptautiskie sakari
|
|
|
|
|
|
|
I
|
II
|
|
III
|
|
IV
|
|
|
|
|
|
|
41
|
Transportlīdzekļa vadīšana
|
|
|
|
|
I
|
II
|
III
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
42.1
|
Tulkošana: Tulkošana rakstos
|
|
|
|
|
|
|
I
|
II
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
42.2
|
Tulkošana: Tulkošana mutvārdos
|
|
|
|
|
|
|
|
I
|
II
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
42.3
|
Tulkošana:
Tulkošana rakstos un mutvārdos
|
|
|
|
|
|
|
|
I
|
II
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
43
|
Ugunsdzēsība un glābšana
|
|
|
|
|
|
I
|
|
II
|
|
III
|
IV
|
V
|
|
VI
|
|
|
|
|
44
|
Ārvalstu finanšu instrumentu vadība
|
|
|
|
|
|
|
I
|
|
|
IIA
|
IIIA
|
IIIB
|
|
IVB
|
|
VI B
|
VIIC
|
|
IIB
|
|
IIIC
|
IVC
|
VIC
|
IIC
|
|
VIIA
|
IVA
|
VB
|
VC
|
VIIB
|
VA
|
VIA
|
45
|
Bāriņtiesas
|
|
|
|
|
|
|
I
|
|
II
|
|
III
|
|
|
|
|
|
|
|
46
|
Dzimtsarakstu pakalpojumi
|
|
|
|
|
|
|
I
|
|
|
II
|
|
|
|
|
|
|
|
|
47
|
Sabiedrisko pakalpojumu regulēšana
|
|
|
|
|
|
|
|
I
|
|
II
|
|
III
|
|
|
|
IV
|
|
|
48
|
Sporta organizēšana
|
|
|
|
|
|
I
|
|
II
|
|
III
|
|
|
|
|
|
|
|
|
49
|
Studentu apkalpošana
|
|
|
|
|
|
I
|
II
|
|
III
|
|
IV
|
V
|
|
|
|
|
|
|
50
|
Studiju procesa organizēšana
|
|
|
|
|
|
I
|
II
|
III
|
|
IV
|
|
V
|
|
VI
|
|
|
|
|
51
|
Teritorijas plānošana
|
|
|
|
|
|
|
I
|
|
II
|
III
|
|
IV
|
|
V
|
|
|
|
|
52.1
|
Tiesas un prokuratūra:
Tiesu darbinieki
|
|
|
|
|
|
|
I
|
IIIA
|
|
IVA
|
IIIC
|
IVC
|
|
IVD
|
|
VC
|
|
|
II
|
IIIB
|
IVB
|
VB
|
VA
|
52.2
|
Tiesas un prokuratūra: Satversmes tiesas darbinieki
|
|
|
|
|
|
|
IA
|
IB
|
II
|
|
|
|
|
|
|
IIIA
|
IIIB
|
IVB
|
IVA
|
52.3
|
Tiesas un prokuratūra:
Prokuratūras darbinieki (prokuroru palīgi)
|
|
|
|
|
|
IA
|
IB
|
IIB"
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IIA
|
9. Papildināt noteikumus ar 3.1 pielikumu šādā
redakcijā:
"3.1 pielikums
Ministru kabineta
2009.gada 22.decembra
noteikumiem Nr.1651
Valsts un
pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības
likuma 11.panta pirmajā daļā minēto amatpersonu un darbinieku
mēnešalgas maksimālais apmērs atbilstoši amatam noteiktajai
mēnešalgu grupai
Mēnešalgu grupa
|
Mēnešalgas maksimālais apmērs
(latos)
|
16
|
ne vairāk kā 1 715
|
15
|
ne vairāk kā 1 653
|
14
|
ne vairāk kā 1 591
|
13
|
ne vairāk kā 1 347
|
12
|
ne vairāk kā 1 157
|
11
|
ne vairāk kā 971
|
10
|
ne vairāk kā 825
|
9
|
ne vairāk kā 698
|
8
|
ne vairāk kā 614
|
7
|
ne vairāk kā 527
|
6
|
ne vairāk kā 467
|
5
|
ne vairāk kā 403
|
4
|
ne vairāk kā 358
|
3
|
ne vairāk kā 302
|
2
|
ne vairāk kā 266
|
1
|
ne vairāk kā 218"
|
Ministru prezidents
V.Dombrovskis
Finanšu ministrs E.Repše