Aptauja ilgs līdz 23. oktobrim.
Tiesību akts ir zaudējis spēku.
Ministru kabineta rīkojums Nr. 362 Rīgā 1996.gada 28.augustā (prot. nr.43 1.§) Par Latviešu valodas apguves valsts programmas koordinācijas padomi 1. Lai nodrošinātu ANO Attīstības programmas izstrādātās Latviešu valodas apguves valsts programmas koordināciju, izveidot Latviešu valodas apguves valsts programmas koordinācijas padomi šādā sastāvā: Padomes priekšsēdētājs M.Grīnblats - izglītības un zinātnes ministrs, Ministru prezidenta biedrs Padomes priekšsēdētāja vietniece B.Pētersone - izglītības un zinātnes ministra palīdze Padomes locekļi: E.Aldermane - Naturalizācijas pārvaldes priekšniece V.Azarēvičs - Daugavpils 3.vidusskolas direktors Dz.Ābiķis - Saeimas Izglītības un zinātnes komisijas priekšsēdētājs A.Baumanis - Izglītības un zinātnes ministrijas Vispārējās izglītības departamenta direktors G.Helmanis - Rīgas pilsētas Skolu valdes priekšsēdētāja vietnieks Dz.Hirša - Valsts valodas centra vadītāja Ē.Ikaunieks - Ministru kabineta padomnieks izglītības, zinātnes un informātikas jautājumos A.Jākobsone - Pieaugušo izglītības apvienības valdes priekšsēdētāja B.Kinstlere - Izglītības un zinātnes ministrijas Vispārējās izglītības departamenta vecākā referente E.Papule - Izglītības satura un eksaminācijas centra vecākā referente P.Salkazanovs - Latvijas Pašvaldību savienības Izglītības un kultūras komitejas priekšsēdētāja vietnieks S.Semenko - Rīgas pilsētas Zolitūdes ģimnāzijas direktore M.Upmane - Izglītības un zinātnes ministrijas Pieaugušo izglītības nodaļas vadītāja 2. Lai nodrošinātu ANO Attīstības programmas Latviešu valodas apguves valsts programmai piešķirtā finansējuma racionālu izmantošanu, Izglītības un zinātnes ministrijai izveidot valsts bezpeļņas organizāciju minētās programmas pirmā posma īstenošanai. Ministru prezidents A.Šķēle Izglītības un zinātnes ministrs, Ministru prezidenta biedrs M.Grīnblats |
Tiesību akta pase
Nosaukums: Par Latviešu valodas apguves valsts programmas koordinācijas padomi
Statuss:
Zaudējis spēku
Saistītie dokumenti
|